Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου με τα e-bikes της Kosmοride

Επίσημη ανακοίνωση της νέας δραστηριότητας της Kosmocar
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

4/6/2020

Συμβολική η επιλογή της ημερομηνίας για την επίσημη ανακοίνωση της νέας εμπορικής δραστηριότητας στα e-bikes της Kosmocar, μέσω της δημιουργίας της Kosmoride.   

Δελτίο Τύπου

 

Kosmoride: Η νέα δραστηριότητα της Kosmocar για τα e-Bikes

•             Η Kosmocar ανακοινώνει την έναρξη εισαγωγής και διάθεσης στην Ελλάδα e-Bikes (ηλεκτρικών ποδηλάτων) υπό τον διακριτικό εμπορικό τίτλο Kosmoride

•             Η επίσημη ανακοίνωση γίνεται ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας Ποδηλάτου, όπως έχει ανακηρυχθεί από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών και εορτάζεται κάθε χρόνο, η 3η Ιουνίου

•             Το νέο επιχειρηματικό εγχείρημα εντάσσεται στη στρατηγική της εταιρείας για την ανάπτυξη νέων μορφών αστικής μετακίνησης, παράλληλα με την προστασία του περιβάλλοντος

•             Κορυφαίες μάρκες e-Bikes απ’ όλο τον κόσμο, θα είναι διαθέσιμες στους καταναλωτές με ολοκληρωμένες υπηρεσίες πωλήσεων και after sales, σε ένα εκτενές δίκτυο σε όλη την Ελλάδα

•             Η Kosmoride παρείχε e-Bikes στη σημερινή συμβολική ποδηλατοδρομία, που διοργάνωσε ο Δήμος Αθηναίων και η ΚΕΔΕ στο κέντρο της Αθήνας, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου

Η Kosmocar, Επίσημος Εισαγωγέας των Volkswagen, Audi, Skoda και Ducati, πρωτοπόρος στην ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα, ανακοινώνει την έναρξη μίας νέας επιχειρηματικής δραστηριότητας, την εισαγωγή και διάθεση e-Bikes (ηλεκτρικών ποδηλάτων) στην ελληνική αγορά, υπό τον διακριτικό τίτλο Kosmoride. Η ανακοίνωση για την Kosmoride γίνεται ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας Ποδηλάτου, όπως έχει ανακηρυχθεί η 3η Ιουνίου από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών.

Η Kosmoride παρείχε ηλεκτρικά ποδήλατα στη συμβολική ποδηλατοδρομία που διοργάνωσε ο Δήμος Αθηναίων και η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου. Δεκάδες Δήμαρχοι από την Αττική και όλη την Ελλάδα, ποδηλάτισαν με e-Bikes της Kosmoride από την Πλατεία Κοτζιά μέχρι τον Εθνικό Κήπο, διασχίζοντας το κέντρο της Αθήνας. Στο πνεύμα της ημέρας, ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κωστής Χατζηδάκης, ανακοίνωσε τη δημιουργία δύο μεγάλων ποδηλατόδρομων στην Αθήνα, στο άμεσο μέλλον.

Ευχή όλων, όπως εκφράστηκε από το Δήμαρχο Αθηναίων Κώστα Μπακογιάννη και τον Πρόεδρο της ΚΕΔΕ Δημήτρη Παπαστεργίου, να αποκτήσουν οι πόλεις πιο ανθρώπινο πρόσωπο και να υπάρξει περισσότερος διαθέσιμος χώρος για τους πολίτες, οι οποίοι θα απολαμβάνουν μία καλύτερη ποιότητα ζωής.

Στο πλαίσιο της νέας δραστηριότητας στα e-Bikes, η Kosmoride θα προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες πωλήσεων και after sales, μέσα από ένα εκτενές δίκτυο σε όλη την Ελλάδα. Έχει ήδη συνάψει τις σχετικές συμφωνίες και θα εκπροσωπεί στα καταστήματά της, μερικές από τις κορυφαίες μάρκες e-Bikes στον κόσμο.


 

Ιράν: Οι γυναίκες πλέον καβαλούν νόμιμα μοτοσυκλέτα

Aλλαγή του νόμου επιτρέπει πλέον στις γυναίκες να αποκτούν δίπλωμα οδήγησης δικύκλου
iran women motorcyclists
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

5/2/2026

Την Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2026 ο αντιπρόεδρος του Ιράν, Mohammad Reza Aref, υπέγραψε την τροποποίηση του ιρανικού ΚΟΚ για να “επιτρέψει πρακτική εκπαίδευση για γυναίκες υποψήφιες οδηγούς, να οργανώσει εξετάσεις υπό την άμεση εποπτεία της αστυνομίας και να εκδώσει άδειες οδήγησης μοτοσυκλετών σε γυναίκες ”.

Η απόφαση αυτή ήρθε μετά από ψηφοφορία στη βουλή της χώρας τον Ιανουάριο.

Ως τώρα οι γυναίκες μπορούσαν να έχουν δίπλωμα αυτοκινήτου, όχι όμως και δικύκλου. Το γιατί περιγράφεται εύγλωττα από σχετική δήλωση του συντηρητικού βουλευτή Mohammad Seraj: “Μια γυναίκα που κάθεται πάνω σε μοτοσυκλέτα δεν μπορεί να διατηρήσει τη σεμνή εμφάνιση που οφείλει, καθώς και τα δύο της χέρια είναι απασχολημένα με την οδήγηση του οχήματος και είναι εκτεθειμένη στον άνεμο.”

Μετά τον κοινωνικό αναβρασμό που προκλήθηκε από τον θάνατο της Mahsa Amini στα χέρια της θρησκευτικής αστυνομίας το 2022 – επειδή δεν φορούσε ‘σωστά’ τη μαντήλα της – η αυστηρή επιβολή των θρησκευτικών ενδυματολογικών κανόνων έχει χαλαρώσει ελαφρώς και, στο πλαίσιο αυτό, αρκετές γυναίκες άρχισαν να χρησιμοποιούν δίκυκλα για την καθημερινή τους μετακίνηση.

Διότι στο τέλος της ημέρας, πόλεις όπως η Τεχεράνη υποφέρουν από τα ίδια προβλήματα με τον υπόλοιπο κόσμο - κυκλοφοριακό, προβληματική στάθμευση, υψηλά κόστη διατήρησης αυτοκινήτου.

Παρότι οι μοτοσυκλετίστριες ήταν δεδομένα εξαρχής παράνομες καθώς δεν είχαν νόμιμο τρόπο να βγάλουν δίπλωμα, η αντιμετώπισή τους από την αστυνομία ήταν αρκετά ανεκτική.

Πλέον δεν χρειάζεται να κάνει κανείς τα στραβά μάτια πάντως, καθώς από τον Φεβρουάριο του 2026 οι γυναίκες μπορούν να εκδίδουν κανονικά άδεια οδήγησης και να κυκλοφορούν περήφανα και νομιμότατα.