Πατέντα της Kawasaki για μονοκύλινδρη υβριδική

Πρέπει να προλάβουν την Honda…
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

8/7/2019

Πριν από ένα μήνα φάνηκε πως η BMW εργάζεται σε μία νέα υβριδική μοτοσυκλέτα, και πλέον το ίδιο εμφανίζεται πως κάνει και η Kawasaki, αρκετά διαφορετικά από τους υπόλοιπους είναι η αλήθεια. Προφανώς στόχος είναι να προλάβουν την Honda και την επέλαση των ηλεκτρικών που έχει προαναγγείλει, άλλωστε ήδη ετοιμάζει ένα υβριδικό PCX…

Η πατέντα της Kawasaki δείχνει για μία μοτοσυκλέτα και όχι σκούτερ, με μονοκύλινδρο κινητήρα που έχει ηλεκτρικό μοτέρ ακριβώς πίσω από τον κύλινδρο. Ο στόχος εδώ είναι να αποτελεί ο βενζινοκινητήρας, το ηλεκτρικό μοτέρ (4) και η μετάδοση, μία μονάδα χαμηλά τοποθετημένη μιας και θα είναι το βαρύτερο στοιχείο της μοτοσυκλέτας. Πάνω από τον κινητήρα εκεί που κανονικά θα ήταν το ρεζερβουάρ, μπαίνει η μπαταρία και είτε πίσω, κάτω από την σέλα, είτε δίπλα από την μπαταρία, μοιράζοντας τον χώρο μπροστά από τον αναβάτη, τοποθετείται το κανονικό ρεζερβουάρ. Στην περίπτωση που πάει μαζί με την μπαταρία, τότε ο χώρος μπορεί άνισα να κατανεμηθεί σε τρία μέρη, το 50% να ανήκει στο ρεζερβουάρ, και το υπόλοιπο άνισα να διαιρεθεί σε μπαταρία και ψυκτικό υγρό.

Τα σενάρια λειτουργίας δεν θα είναι λίγα σε αυτή την περίπτωση, καθώς οι δύο κινητήρες θα μεταδίδουν έργο στην πρωτεύουσα μετάδοση, ο αναβάτης θα έχει στην διάθεσή του όλες τις λύσεις. Είτε αυτόνομα να κινηθεί με ρεύμα, είτε να λειτουργεί ο βενζινοκινητήρας προς την φόρτιση της μπαταρίας, είτε να συνδυάζεται η απόδοση για καλύτερες επιδόσεις.

Οι πατέντες αυτές είναι ήδη ενός έτους και κατατέθηκαν για πρώτη φορά στην Ιαπωνία, αλλά βγήκαν στην επιφάνεια τώρα που έγινε η ανακοίνωσή τους και στις ΗΠΑ. Αυτό πάντως που δείχνουν είναι πολύ γενικό και όχι ένα λεπτομερές σχέδιο που οδεύει προς παραγωγή. Αυτό σημαίνει ότι δεν περιμένουμε να δούμε κάτι έτοιμο τα επόμενα χρόνια…  

Ετικέτες

Συλλεκτική καφετιέρα από ανθρακόνημα για τα 100 χρόνια της Ducati

Θα παραχθούν μόλις 1.926 κομμάτια
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

19/5/2026

H Ducati γιορτάζει φέτος τα 100 της χρόνια και το Borgo Panigale σε συνεργασία με την ελβετική εταιρεία Cuisine Barista λανσάρουν μία μοναδική μηχανή καφέ από ανθρακόνημα που θα βγει σε περιορισμένα κομμάτια.

Η ανακοίνωση για το μοναδικό αυτό προιον έγινε στα κοινωνικά δίκτυα της Ιταλικής εταιρείας που ανέφερε: “1926–2026. Ένας αιώνας Ducati. Για να γιορτάσει τα 100 χρόνια ιταλικής μηχανικής, η Cuisine Barista από την Ελβετία παρουσιάζει τη Barista M3 1926 Limited Edition Carbon Fiber by Ducatiτη μοναδική στον κόσμο καφετιέρα καψουλών κατασκευασμένη από ανθρακονήματα. Περιορισμένη σε 1.926 τεμάχια. Ένα αφιέρωμα στο έτος που όλα ξεκίνησαν. Ελβετική ποιότητα. Σώμα από ανθρακονήματα. Συμβατή με Nespresso. Εκκίνηση σε 7 δευτερόλεπτα. Παραδοσιακός σωλήνας ατμού. Ένας αιώνας πάθους. Τώρα στον πάγκο της κουζίνας σας.”

Ducati

Η τιμή της δεν έχει ανακοινωθεί, όμως η απλή έκδοση της καφετιέρας που δεν φέρει ανθρακονήματα, κοστίζει 1.600 ευρώ. Αν λοιπόν είστε Ducatisti, λατρεύετε τον καφέ και σας περισσεύουν κάποια χιλιάρικα, ίσως και να μπορέσετε να κάνετε δική σας μία από τις 1.926 πανέμορφες ομολογουμένως καφετιέρες.

Ετικέτες