Πίστα Flat Track στην Ελλάδα!

Εγκαίνια με υψηλό καλεσμένο
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

12/7/2017

Είναι έτοιμη η πρώτη –μόνιμη- οβάλ πίστα Flat Track στην Ελλάδα και σε λίγες μέρες εγκαινιάζεται προσκαλώντας έναν αθλητή του Αμερικάνικου Πρωταθλήματος! Τα εγκαίνια μετατρέπονται έτσι σε ένα “manual” οδήγησης καθώς η εμπειρία των Ελλήνων στο Flat Track κυμαίνεται από μικρή έως ανύπαρκτη.

Η πίστα ανοίγει τις πύλες της το Σάββατο 22 Ιουλίου, στις εγκαταστάσεις του AutoFestival στο 32ο χλμ. Αθηνών - Λαμίας, ενώ την προηγούμενη ημέρα θα γίνει παρουσίαση του «Aaron Colton’s Flat Track Clinic» σε δημοσιογράφους, που θα εξελιχθεί σε έναν πρώτο mini-αγώνα. Παράλληλα η Red Bull, βασικός χορηγός στην κατασκευή της πίστας που έχει προσκαλέσει και τον Aaron Colton, διοργανώνει και έναν διαγωνισμό σε συνεργασία με την EKO, για δέκα τυχερούς που θα τύχουν «ειδικής μεταχείρισης» από τον Colton και θα αναβαθμίσουν έτσι τις γνώσεις τους στην τεχνική της οδήγησης που απαιτεί το αγώνισμα του Flat Track.

Ποιος είναι ο Aaron Colton
Πρόκειται για έναν νέο αναβάτη με καταγωγή από την Minnesota, 26 ετών, που αγωνίζεται σε μία σειρά πρωταθλημάτων μοτοσυκλέτας στις ΗΠΑ: AMA Pro Flat Track, AMA Pro Road Racing, WORCS Off-Road Races και τοπικά πρωταθλήματα Regional Supermoto και Motorcross. Έχει ξεχωρίσει από τους υπόλοιπους αναβάτες των Flat Track σε αναγνωρισιμότητα, καθώς το Flat Track έχει συγκεκριμένο κοινό, γιατί διοργανώνει επιδείξεις stunt, παίρνει μέρος σε σόου και παραδίδει μαθήματα οδήγησης. Αυτό τον κάνει πολλαπλάσια ικανότερο για τα εγκαίνια της πρώτης πίστας στην Ελλάδα, σε ένα κοινό που δεν γνωρίζει το άθλημα, καθώς θα έχει την εμπειρία να μας μεταδώσει τις πρώτες βασικές οδηγίες. Από την διοργάνωση είναι κάτι που φαίνεται πως το έχουν σκεφτεί πολύ σωστά, καθώς με την παρουσία του Colton θα γίνει το πρώτο μεγάλο βήμα για την χρήση της πίστας, πέρα από το να πειραματιζόμαστε μόνοι μας.

 

Σε αντίθεση με τους αγώνες NASCAR που έχουν μεγάλη απήχηση στο αμερικάνικο κοινό, αλλά χλευάζονται από τους Ευρωπαίους, οι παρόμοιου στησίματος αγώνες Flat Track ήταν ανέκαθεν αγαπητοί και στην Ευρώπη αλλά και στην Ελλάδα, σε ένα σημαντικά μικρότερο όμως κοινό. Διεξάγονται σε μία οβάλ διαδρομή σε χώμα χωρίς πέτρες και αυλάκια, ώστε οι μοτοσυκλέτες να ντριφτάρουν συνέχεια με ασφάλεια και σταθερότητα. Στην Ελλάδα η πιο κοντινή εικόνα που έχει η πλειοψηφία με τους Flat Track αγώνες, είναι το Superprestigio, όπου παραδοσιακά συμμετέχουν αναβάτες MotoGP στο τέλος κάθε σεζόν. Για εμάς στην Ελλάδα, εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, οι αγώνες Flat Track είναι ένα από τα είδη αγωνιστικής οδήγησης που μας ταιριάζει καθώς δεν απαιτεί πανάκριβες εγκαταστάσεις, δεν έχει υπέρογκο κόστος για τους συμμετέχοντες σε εξοπλισμό αναβάτη, δεν θέλει ακριβές λύσεις στις μοτοσυκλέτες, ούτε απαιτεί ακριβά αναλώσιμα για διαρκή προπόνηση.

Η Yamaha ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, ο άλλος μεγάλος χορηγός τόσο για τα εγκαίνια της πίστας, όσο και για την πίστα, έχει ήδη προετοιμάσει μερικές μοτοσυκλέτες 125 κυβικών για το πρώτο σχολείο αλλά και για να βρίσκονται στην διάθεση της πίστας αργότερα.

Πρόσφατα που είχαμε ολοκληρώσει την ελληνική πρόταση του Yardbuilt, το “The Slider” που είναι εμπνευσμένο από τους αγώνες Flat Track της δεκαετίας του ’70, κερδίζοντας τον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό, ήταν σαν να ξέραμε την πρόθεση της Yamaha να εμπλακεί στην παρουσία της πρώτης μόνιμης πίστας στην Ελλάδα… οπότε μία από τις πρώτες μοτοσυκλέτες που θα δοκιμάσουν την πίστα θα είναι φυσικά το… “The Slider”! Και μακάρι να δημιουργήσει «σχολή» για μία σειρά μοτοσυκλετών, τώρα που υπάρχει και η πίστα…

Δείτε το video της Red Bull:

Benelli TRK 702/X – Σημαντική μείωση τιμής για την 700άρα crossover

Έως 850 ευρώ το όφελος για τις δύο εκδόσεις – Καλοκαιρινή ευκαιρία μέχρι εξαντλήσεως αποθέματος
Benelli TRK 702 2025 μείωση τιμής
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

13/6/2025

Με σημαντική μείωση στην τιμή τους που φτάνει έως και τα 850 ευρώ προσφέρει πλέον η αντιπροσωπεία της Benelli τις δύο εκδόσεις του δικύλινδρου TRK 702.

Η Benelli TRK 702 είναι μια μοτοσυκλέτα που είχε καταφέρει να κερδίσει τις εντυπώσεις όταν πέρασε από τα χέρια μας για τη δοκιμή της έκδοσης με τις χυτές αλουμινένιες ζάντες των 17 ιντσών. 

H crossover της Benelli είναι μια μοτοσυκλέτα πολύ τίμια για τα χρήματα που ζητούσε τότε η αντιπροσωπεία, η οποία κερδίζει τον αναβάτη με την ευκολία και τη φιλικότητα που παρουσιάζει στην οδήγηση στο αστικό περιβάλλον και παρά τον όγκο και το βάρος της -ζυγίστηκε στα 230,5 κιλά- μπορεί να παίξει κάλλιστα τον ρόλο του commuter αφού έχει εξαιρετικό ζύγισμα και δεν δυσκολεύει καθόλου στους ελιγμούς με πολύ χαμηλές ταχύτητες ακόμη και αν το ύψος του αναβάτη είναι κάτω από 1,75 μ.

Benelli TRK 702 2025 μείωση τιμής

Παράλληλα η TRK 702, παρά τη σχετικά μικρή ζελατίνα, έχει την ικανότητα να ταξιδεύει άνετα και ευχάριστα με ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, με τον κινητήρα να καταναλώνει λογικότατες ποσότητες βενζίνης (μετρήσαμε 5,5 λτ./100 χλμ. μέση κατανάλωση) και σε αυτό το πεδίο, ενώ είναι ευχάριστη και σε δρόμο με στροφές με τον αναβάτη να είναι σε θέση να αναπτύξει έναν πολύ σβέλτο ρυθμό.

Από τότε που δοκιμάσαμε το TRK 702 (τεύχος ΜΟΤΟ #650), η Benelli μείωσε μία φορά την τιμή του, από τα 7.980 στα 7.400 ευρώ και τώρα προχωρά σε μία ακόμη γενναία μείωση τιμής, η οποία πέφτει στα 6.600 ευρώ και κάνει τη Euro 5 μοτοσυκλέτα ευκαιρία με δεδομένο και τον ανταγωνισμό που έχει να αντιμετωπίσει.

Έτσι το όφελος για τον ενδιαφερόμενο φτάνει τα 800 ευρώ για την έκδοση με τις χυτές αλουμινένιες ζάντες των 17 ιντσών και αυξάνεται ακόμη περισσότερο στα 850 ευρώ για την έκδοση με τους ακτινωτούς τροχούς (19 εμπρός και 17 πίσω), με τιμή που πέφτει από τα 7.750 στα 6.900 ευρώ.

Benelli TRK 702 2025 μείωση τιμής

Να σημειωθεί ότι ως στάνταρ εξοπλισμό η μοτοσυκλέτα φέρει έγχρωμη TFT οθόνη πέντε (5) ιντσών με ρυθμιζόμενη φωτεινότητα και δυνατότητα σύνδεσης με κινητό, φωτιζόμενους διακόπτες, δύο θύρες φόρτισης, full LED φωτιστικά σώματα, χούφτες τιμονιού, εκτροπείς αέρα στα πλαϊνά του φέρινγκ, ρυθμιζόμενες μανέτες, σχάρα και χειρολαβές συνεπιβάτη, 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες, δίσκους 320 χλστ. και ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Pirelli Angel GT για την έκδοση με τους χυτούς τροχούς και Pirelli Scorpion Rally STR.
Επιπλέον, η Benelli συνεχίζει να προσφέρει τη δυνατότητα προαιρετικής απόκτησης του πακέτου Travel Pack που αναβαθμίζει την δικύλινδρη μοτοσυκλέτα στο ταξίδι, ενώ η αγορά της συνοδεύεται από εργοστασιακή εγγύηση τριών ετών.