Red Bull knock Out 2018: Έρχεται στις 10 Νοεμβρίου και ο Robbie Maddison το διαφημίζει ανάποδα! [video]

Στο ποτάμι αντί για την παραλία…
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

17/10/2018

Ανάποδα προωθεί τον μεγαλύτερο αγώνα σε παραλία ο Robbie Maddison, καθώς προσκαλεί τον κόσμο να προσέξει την κίνηση στα κανάλια της Ολλανδίας! Ο Maddo έβγαλε και πάλι στην κυκλοφορία την KTM 450 SX-F με την οποία είχε κάνει την προετοιμασία για το ένα και μοναδικό Pipe Dream! Τότε που καβάλησε τα κύματα στον Ειρηνικό Ωκεανό, και συγκεκριμένα στην περιοχή «παπάρα» κάνοντας όλο τον κόσμο να παραληρεί με το κατόρθωμα αυτό που λίγο έλειψε να του στοιχήσει την ζωή. Στα αρχικά βήματα, όταν πειραματιζόταν με τα πέδιλα και όλα όσα χρειαζόταν για να σερφάρει με ασφάλεια, είχε πνίξει τουλάχιστον σαράντα φορές το τετράχρονο KTM σπαταλώντας ώρες για να βγάλει το θαλασσινό νερό από τον κινητήρα και να συνεχίσει τις δοκιμές, μέχρι που άλλαξε σε δίχρονα KTM 250 SX που έχουν πολύ πιο γρήγορη «ανάρρωση».

Τότε ήταν το σχήμα των πέδιλων και ο αριθμός των πτερυγίων στο πίσω ελαστικό που έκαναν την διαφορά, τώρα όμως στα πάντα ήρεμα κανάλια της Χάγης, αυτά έχουν μικρότερη σημασία κι έτσι μπορούσε να επιστρατευθεί η μοτοσυκλέτα με την οποία ξεκίνησε να κάνει τα πρώτα του βήματα στο νερό! Για να προκαλέσει το ενδιαφέρον του κόσμου λοιπόν, γύρω από τον αγώνα στην παραλία της Χάγης που φέτος εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο του World Enduro Super Series (WESS) ο Maddo μπήκε στα κανάλια της Ολλανδίας, ένα από τα δυνατά χαρακτηριστικά της Ολλανδικής πρωτεύουσας, ξεκινώντας την πρόκληση του ενδιαφέροντος.

Περίπου επτακόσιοι αναβάτες θα στηθούν στην παραλία για μία μαζική εκκίνηση στις 10 Νοεμβρίου, και θα ξεχυθούν σε μία τεράστια φαρδιά ευθεία με μήκος 2 χιλιομέτρων πριν στρίψουν όλοι μαζί ξεκινώντας τα άλματα που φέρουν ονόματα όπως Γκοτζίλα, Τείχος, κτλ… Ένα μεγάλο κομμάτι από το δεύτερο μισό της πίστας, πρόκειται να είναι σκεπασμένο και θα αποκαλυφθεί στο τέλος, έτσι ώστε να αποτελεί έκπληξη για όλους τους αναβάτες, ενώ θα υπάρχουν και εναλλακτικές διαδρομές με bonus επιλογής, σε έναν σκηνικό που θυμίζει κανονικό παιχνίδι και ο στόχος είναι να γίνει πιο διασκεδαστικό για τους θεατές, παρά για τους ίδιους του αγωνιζόμενους:

 

Το μεγάλο δώρο της KTM στους υπόλοιπους κατασκευαστές!

Μία στρατιά εξιδεικευμένων στελεχών δίνει πνοή στα R&D
Το μεγάλο δώρο της KTM στους υπόλοιπους κατασκευαστές!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/5/2026

Πνοή πήραν πολλά και διαφορετικά R&D από τη μείωση δυναμικού που συνέβη στην KTM το διάστημα μετά την εισαγωγή σε καθεστώς επιτήρησης έως και την πώλησή της στη Bajaj.

Αυτή την στιγμή η KTM βρίσκεται σε περίοδο σταθεροποίησης με τους Ινδούς να κάνουν το σωστό, να μην ανακατεύουν τη ροή εργασίας και τα πρωτόκολλα των διαφόρων τμημάτων, διατηρώντας και τη γραμμή παραγωγής της Αυστρίας σε πλήρη ισχύ, κάτι που αναμένεται να κρατήσει πολύ καιρό ακόμη.

Μένει να δούμε τι θα αποφασίσουν οι άνθρωποι της Bajaj για το μέλλον, προς το παρόν όμως η KTM βαδίζει μπροστά με όλα όσα είχε ήδη προγραμματίσει πριν τα οικονομικά προβλήματα και τη συνέχιση της γραμμής παραγωγής εξασφαλισμένη.

Στο μεταξύ όμως είναι εκατοντάδες τα εξιδεικευμένα στελέχη, κυρίως από το R&D, που έφυγαν από την εταιρεία το προηγούμενο διάστημα αναζητώντας εργασία. Δεν πήγαν όλοι τους σε κατασκευαστές μοτοσυκλετών, όμως σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως στη CFMOTO, βρήκαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν νέα παραρτήματα κινούμενοι γρήγορα στην απορρόφηση στελεχών που έφευγαν από την KTM. Σημαντική ροή καταγράφθηκε και προς τη BMW, την ίδια στιγμή που ορισμένα στελέχη της BMW από τμήματα επικοινωνίας, δέχθηκαν προτάσεις και αποχώρησαν για να μεταβούν στην KTM.

Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό πως ένας από τους υπεύθυνους για το φιάσκο στην BMW με φωτογραφίες τεχνητής νοημοσύνης σε παρουσίαση νέου μοντέλου είναι τώρα στην KTM, όπου έως τώρα φημιζόταν για τις πιο σκληροπυρηνικές φωτογραφίσεις της σε κάθε παρουσίαση νέου μοντέλου. Στο μεταξύ, θυμίζουμε πως ο ίδιος ο CEO της BMW Motorrad, κος Markus Flaschδήλωσε στο MOTO πως ήταν λάθος η χρήση φωτογραφιών τεχνητής νοημοσύνης, όχι μόνο γιατί δεν προέτρεπαν το κοινό να οδηγήσει τη νέα μοτοσυκλέτα, αλλά και για πιο πρακτικό τρόπο, καθώς δεν αποτύπωναν ούτε τις πραγματικές διαστάσεις της μοτοσυκλέτας. Έτσι κάποιος που ήθελε να δει το νέο μοντέλο, έμενε ουσιαστικά με περισσότερες απορίες από αυτές που είχε πριν! Ας ελπίσουμε πως αυτό το λάθος δεν θα μεταφερθεί τώρα στην KTM από το στέλεχος της BMW που έχει αναλάβει εδώ και λίγες ημέρες θέματα επικοινωνίας.

Είναι αρκετές οι εταιρείες που αναζητούσαν καταρτισμένο προσωπικό με εμπειρία και δυσκολεύονταν να βρουν αντίστοιχα στελέχη, σε ένα πρόβλημα που δεν αφορούσε μονάχα τον κλάδο της μοτοσυκλέτας. Είναι λοιπόν πολλά τα στελέχη της KTM που στελεχώνουν νέα τμήματα σε υφιστάμενες εταιρείες σε διάφορους κλάδους ή, ακόμη περισσότερο, ενισχύουν το τμήμα R&D σε ανταγωνιστές.

Δεν υπάρχει φυσικά καταμέτρηση των μετακινήσεων, εμείς παρακολουθούμε όλο αυτό το διάστημα τις ανακοινώσεις από στελέχη που γνωρίζουμε, όπως επίσης και πληροφορίες για την αύξηση θέσεων εργασίας σε R&D που είχαν μείνει στάσιμα εδώ και καιρό και σκιαγραφούμε με τον τρόπο αυτό τη γενική εικόνα. Ενισχύθηκε και το τμήμα R&D που έχει η Yamaha στο Μιλάνο, εκεί όπου σχεδιάστηκε το Tracer7 και βρίσκεται μεταξύ άλλων και το σπίτι της ομάδας MotoGP.

Υπολογίζεται πως μόνο από το R&D της KTM έχουν φύγει σχεδόν 400 στελέχη, πολλά από τα οποία όμως ήταν επιφορτισμένα με την εξέλιξη ποδηλάτων, σε έναν τομέα από τον οποίο έχουν αποτραβηχτεί οι Αυστριακοί στη νέα τους δομή. Καθώς στο απόγειό του το R&D της KTM ήταν το πολυπληθέστερο στην ιστορία της μοτοσυκλέτας, η μείωση αυτή δεν μπόρεσε να τους ταρακουνήσει, όπως είδαμε με το 1390 Super Adventure που είναι το καλύτερο της οικογένειας και εξελίχθηκε σε αυτήν ακριβώς την ταραχώδη περίοδο. Το R&D αποδεδειγμένα λοιπόν παραμένει και τώρα πλήρως στελεχωμένο χωρίς να παρουσιάζει κενά, την ίδια στιγμή όμως που βοήθησε πολλούς από τους ανταγωνιστές, και όχι μόνο, να βελτιώσουν τα δικά τους!

Ετικέτες