Royal Enfield Motoverse 2025 - Το δικό της Μοτοσύμπαν γιόρτασε η εταιρεία [Videos]

Το τριήμερο φεστιβάλ μοτοσυκλέτας της RE - Έγινε στην Goa της Ινδίας
Royal Enfield Motoverse 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

1/12/2025

Το Motoverse είναι το μεγαλύτερο φεστιβάλ μοτοσυκλέτας που διοτργάνωσε φέτος η Royal Enfield, η οποία βάζει το δικό της λιθαράκι στην δημιουργία κουλτούρας γύρω από τη μοτοσυκλέτα στην Ινδία. Δεν είναι μόνο οι Κινέζοι που χτίζουν με γοργούς ρυθμούς δίτροχη κουλοτούρα. Το κάνουν αυτό και οι Ινδοί με τη Royal Enfield να πρωτοστατεί με το τριήμερο φεστιβάλ Motoverse στο οποίο παραβρέθηκαν περισσότεροι από 40.000 αναβάτες και φίλοι των δύο τροχών από όλο τον κόσμο και σύμφωνα με την RE το φετινό Motoverse ξεπέρασε κάθε προσδοκία.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στην Goa, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν παρουσιάσεις νέων μοντέλων και να εξερευνήσουν την γκάμα προϊόντων και αξεσουάρ της εταιρείας. Διοργανώθηκαν επίσης εκθέσεις custom μοτοσυκλετών αλλά και εκπαιδευτικά workshops όπου μηχανικοί και αναβάτες μοιράστηκαν τις γνώσεις τους σχετικά με τη συντήρηση και την επισκευή μοτοσικλετών με τους συμμετέχοντες να αποκομίζουν πολύτιμη γνώση που θα τους βοηθήσει στα ταξίδια τους.

Royal Enfield Motoverse 2025

Παρόντες στην εκδήλωση ήταν και ο εκτελεστικός πρόεδρος του μητρικού Eicher Group, Siddhartha Lal, όπως και ο Govindarajan Balakrishnan, διευθύνοντας σύμβουλος της Royal Enfield, οι οποίοι αναμείχθηκαν με το πλήθος ως απλοί μοτοσυκλετιστές.

Στο Motoverse παρόντες ήταν και αναβάτες που έχουν ταξιδέψει με Royal Enfield (όπως ο Nick Sanders), οι οποίοι μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους με το κοινό παρακινώντας με τα ταξίδια τους και άλλους αναβάτες να ξεκινήσουν τις δικές τους περιπέτειες. Η μουσική και η διασκέδαση συμπλήρωσαν την εμπειρία, με ζωντανές συναυλίες, σε έναν χώρο όπου πραγματοποιήθηκαν επίσης αγώνες flat track και μοτοποδόσφαιρου (!), ενώ υπήρχε ακόμη και Γύρος του Θανάτου! Δείτε στιγμιότυπα από κάθε ημέρα του Motoverse στα videos που ακολουθούν.

 

 

 

EICMA Shift Up: Συνεργασία με MotoGP φέρνει τις αγωνιστικές στη φετινή έκθεση

Η νέα συνεργασία ανακοινώθηκε στο Grand Prix του Mugello και θα περιλαμβάνει αμφίδρομες δράσεις
EICMA_MOTOGP
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

3/6/2026

Υπό τον τίτλο “EICMA. Shift Up” μια νέα συμμαχία με το MotoGP ξεκινά από τη φετινή EICMA 2026 στο Μιλάνο (5-8/11).

Η ανακοίνωση έγινε στο περιθώριο του Ιταλικού GP στο Mugello, όπου έγινε γνωστό πως η πρώτη κοινή δράση αυτής της συνεργασίας θα έρθει τον Νοέμβρη στην ερχόμενη 83η διοργάνωση της EICMA, όπου θα στηθεί μια ειδική έκθεση αφιερωμένη στην ιστορία του MotoGP με θρυλικές μοτοσυκλέτες, πρωτότυπα, εικόνες και άλλο ιστορικό υλικό που πιθανότατα δεν έχει εμφανιστεί ποτέ συγκεντρωμένο στον ίδιο χώρο.

Παράλληλα, το MotoGP θα χρησιμοποιήσει την έκθεση για να προμοτάρει κυρίως τους Ιταλικούς του αγώνες σε Mugello και Misano, ενώ στα πλαίσια του προγράμματος “Road to EICMA” θα συμπεριληφθεί και η προώθηση του αγώνα WSBK στην Cremona, στον οποίο η EICMA θα κατέχει ρόλο κεντρικού χορηγού.

Η συνέργεια αυτή δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι στον κόσμο της Μοτοσυκλέτας, είναι όμως μια δυνατή επικοινωνιακή σύμπραξη μεταξύ δύο πασίγνωστων θεσμών με μεγάλη παγκόσμια απήχηση. Το MotoGP προέρχεται από μια χρονιά-ρεκόρ (2025) με 3,6 εκατομμύρια θεατές στις πίστες του πρωταθλήματος και δεκάδες εκατομμύρια τηλεθεατές σε κάθε αγώνα, ενώ η EICMA ολοκληρώθηκε τον περασμένο Νοέμβρη με εξίσου εντυπωσιακά νούμερα επισκεψιμότητας: 600.000 επισκέπτες, 734 εκθέτες με 2.024 μάρκες από 50 χώρες, περισσότεροι από 43.000 έμποροι από 167 χώρες του κόσμου και πάνω από 8.200 εκπρόσωποι του διεθνούς Τύπου.

Εν ολίγοις, είναι μια συνεργασία από την οποία όλες οι πλευρές βγαίνουν κερδισμένες, ακόμη και οι μη μετέχοντες σε αυτή, όπως οι επισκέπτες της EICMA που θα απολαύσουν μοναδικά ιστορικά εκθέματα τον ερχόμενο Νοέμβρη.

Ετικέτες