Στην παραγωγή το Shoei με HUD

Διαθέσιμο απ' την άνοιξη του 2020
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

14/2/2019

Η συνεργασία της NS West με την Shoei έχει ξεκινήσει απ’ το 2016 όταν η πρώτη έψαχνε έναν έμπειρο και έμπιστο συνεργάτη για να δημιουργήσουν μαζί ένα κράνος με Head Up Display (HUD) τεχνολογία. Έκτοτε είχαν παρουσιάσει δύο διαφορετικά πρωτότυπα, ενώ φέτος παρουσίασαν το τελευταίο όπως φαίνεται πρωτότυπο, τον περασμένο Ιανουάριο στην έκθεση CES (Consumer Electronic Show) στο Las Vegas. Το μοντέλο θα κυκλοφορήσει στην αγορά την άνοιξη του 2020 και ανακοινώθηκαν τα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά. Ο σχεδιασμός του κράνους έχει γίνει εξ ολοκλήρου απ’ την Shoei, με το πρόσθιο τμήμα του που βρίσκεται στο ύψος του σαγονιού να είναι εμφανώς μεγαλύτερο απ’ τα συνηθισμένα κράνη. Αυτό οφείλεται στο γεγονός πως εκεί βρίσκεται η μονάδα ελέγχου του HUD. Επίσης διαθέτει ηχεία, μικρόφωνο και τη δυνατότητα σύνδεσης με smartphone μέσω Bluetooth. Ως εκ τούτου είναι δυνατή η αναπαραγωγή μουσικής και η απάντηση κλήσεων.

Διαθέτει δύο κουμπιά στην αριστερή πλευρά του, ένα για την ενεργοποίηση και απενεργοποίηση του HUD συστήματος κι άλλο ένα για την αυξομείωση της έντασης των ηχείων. Παρά τις προσπάθειες της Shoei να διατηρήσει το βάρος σε όσο το δυνατόν χαμηλότερα επίπεδα, χρησιμοποιώντας μια εξωτερική μπαταρία που θα συνδέεται μ’ αυτό μέσω καλωδίου ενώ θα είναι τοποθετημένη στο πάνω μέρος του κορμού του αναβάτη, δεν κατάφερε να παραμείνει ιδιαίτερα χαμηλό. Για την ακρίβεια το βάρους του ανέρχεται στα 1.800 γραμμάρια εκ των οποίων τα 260 να αναλογούν στο βάρος του HUD, αποτελώντας έτσι το μεγαλύτερο μειονέκτημά του. Παρά το γεγονός αυτό, η NS West ανέφερε πως δεν έχει εγκαταλείψει τις προσπάθειες για τη χρήση μιας ενσωματωμένης μπαταρίας στο κράνος, αν βρεθεί κάποια αρκετά μικρή και με μεγάλη αποθηκευτική ικανότητα ώστε να έχει μεγάλη διάρκεια. Η τιμή του κράνους δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη όμως αναμένεται να είναι ιδιαίτερα υψηλή καθώς η Shoei υπάγεται στις premium εταιρείες της κατηγορίας.

Ετικέτες

Τραγικός απολογισμός Σαββατοκύριακου: Τρεις νεκροί μοτοσυκλετιστές σε Αγία Παρασκευή, Καλαμάτα και Χαλκιδική

Τρεις νέοι, νεκροί σε διάφορα τροχαία ανά την χώρα
Τραγικός απολογισμός Σαββατοκύριακου: Τρεις νεκροί μοτοσυκλετιστές σε Αγία Παρασκευή, Καλαμάτα και Χαλκιδική
Από το

motomag

8/6/2026

Δυστύχημα συνέβη εχθές Κυριακή 7/6 στον Σταυρό Αγίας Παρασκευής επί της Λεωφόρου Μεσογείων στο ρεύμα προς Παλλήνη. Στην μοτοσυκλέτα επέμβαινε αναβάτης και συνεπιβάτης, αμφότεροι 22 ετών όταν σημειώθηκε πλαγιομετωπική σύγκρουση με αυτοκίνητο στο ίδιο ρεύμα κυκλοφορίας, λίγο πριν την συμβολή Μεσογείων και Λαυρίου.

Οι συνθήκες του δυστυχήματος ερευνώνται. Από την σύγκρουση ο 22χρονος έχασε την ζωή του ενώ η συνεπιβάτης τραυματίστηκε ελαφρύτερα.

Ξημερώματα Δευτέρας 8/6 περίπου στις 01:00, μοτοσυκλέτα που οδηγούσε 29χρονος κάτοικος της περιοχής Μικρής Μαντίνειας έφυγε από την πορεία της το δρόμο Κιτριών – Καλαμάτας με τις πρώτες αναφορές να κάνουν λόγο για μη εμπλοκή άλλου οχήματος. Το ασθενοφόρο κατέφθασε στο σημείο 25 λεπτά μετά την αρχική κλίση και απλά διαπίστωσε τον θάνατο του αναβάτη.

Το Σάββατο 6/6 περίπου στις 20:00, ένας 44χρονος αναβάτης έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του στο 37ο χιλιόμετρο Πολυγύρου – Θεσσαλονίκης και τραυματίστηκε θανάσιμα. Το τμήμα Τροχαίας Πολυγύρου διενεργεί έρευνα και αναζητά τυχόν μάρτυρες.

Εκτός αυτών άλλο ένα σοβαρό τροχαίο συνέβη το βράδυ της Κυριακής στην περιοχή της Ερέτριας όταν σπορ ανοικτό αυτοκίνητο, χτύπησε μοτοσυκλέτα με δύο επιβάτες και τους εγκατέλειψε αβοήθητους. Αναβάτης και συνεπιβάτης τραυματίστηκαν σοβαρά ενώ ο ένας από τους δύο είναι σε κρίσιμη κατάσταση καθώς φέρει σοβαρό τραύμα στο πόδι. Η κινητοποίηση των αρχών ήταν άμεση και ο οδηγός του αυτοκινήτου συνελήφθη αμέσως μετά και κρατείται. Εθελοντές της ΕΣΔΔΕ προσέφεραν τις πρώτες βοήθειες άμεσα στο σημείο μέχρι να έρθει το ΕΚΑΒ.