Στην θέση του Technical Manager A.C.S. του SARACAKIS GROUP OF COMPANIES ο κος Μαρίνος Αγορίτσας

Στέλεχος με πολυετή εμπειρία
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

28/6/2022

Μία νέα θέση ανέλαβε ο κος Μαρίνος Αγορίτσας, στέλεχος με πολυετή εμπειρία που ξεπερνά τις δύο δεκαετίες στον μεγάλο Όμιλο του Saracakis Group of Companies, αναλαμβάνοντας πλέον Technical Manager - Automotive Consumer Solutions.

Ο κος Μαρίνος Αγορίτσας είναι τώρα γενικός διευθυντής ειδικευμένος σε τεχνικά θέματα που έχουν να κάνουν με όλα τα ελαφρά οχήματα και κινητήρες του Ομίλου, από τις μοτοσυκλέτες Honda, τα αυτοκίνητα τις μηχανές θαλάσσης για όλες τις μάρκες του ομίλου εκτός των φορτηγών, λεωφορείων κτλ, που επίσης υπάρχουν στο χαρτοφυλάκιο του Saracakis Group of Companies.

Ευχόμαστε καλή επιτυχία στον κ. Αγορίτσα στα νέα του, αυξημένα καθήκοντα!

Ο κ. Αγορίτσας πρώτος από αριστερά, κατά την παράδοση στον Σπύρο-Μάριο Φουρθιώτη με υποστηρικτή την Honda-Saracakis στο FIM CEV Repsol

Ετικέτες

Ανάκληση Yamaha XMAX στις Η.Π.Α. – Χαλάρωση του μπουλονιού της πλάκας ασφάλισης εκκεντροφόρου

Μετά την Ιαπωνία και στην άλλη μεριά του Ατλαντικού - Αφορά σκούτερ παραγωγής 2018-2022
xmax
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/11/2025

Ο αμερικάνικος οργανισμός Διεύθυνσης Οδικής Ασφάλειας Εθνικών Αυτοκινητοδρόμων (National Highway Traffic Safety Administration -NHTSA) ανακοίνωσε ανάκληση του Yamaha XMAX δίνοντας οδηγία στους ιδιοκτήτες να σταματήσουν να οδηγούν το σκούτερ.

Η σχετική ανακοίνωση του αμερικάνικου οργανισμού αναφέρει πως η πλάκα ασφάλισης του εκκεντροφόρου άξονα ενδέχεται να μην επαρκεί για να μείνει το μπουλόνι στη θέση του και να χαλαρώσει -λόγικά το πάχος της δεν είναι το προβλεπόμενο. Έτσι δεν θα συγκρατείται σωστά ο εκκεντροφόρος άξονας, με αποτέλεσμα να σβήσει ο κινητήρας, κάτι που μπορεί να προκαλέσει απώλεια ελέγχου του σκούτερ και ατύχημα.

Η ανάκληση αφορά 2.715 XMAX που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2018-2022 και αναμένεται ότι ένα στα τρία από αυτά θα έχουν αυτό το πρόβλημα. Ο NHTSA προτρέπει τους ιδιοκτήτες να μην οδηγούν το σκούτερ τους μέχρι να ολοκληρωθεί η επιδιόρθωση με την τοποθέτηση νέας πλάκας ασφάλισης.

Ο αριθμός ανάκλησης του NHTSA είναι ο 25V778000 και περιμένουμε να δούμε αν η συγκεκριμένη ανάκληση θα επεκταθεί και στην Ευρώπη.