Στους 100 καλύτερους του κόσμου

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

10/10/2014

Ο συμβουλευτικός όμιλος "Interbrand", έβγαλε χθες στη δημοσιότητα την λίστα με τις εκατό καλύτερες εταιρίες όλου του κόσμου για το 2014. Σε αυτή τη λίστα δεν μετρούν μονάχα οι πωλήσεις και τα κέρδη, αλλά και μια ολόκληρη σειρά από παράγοντες, που όλοι μαζί αποτυπώνουν την αναγνωρισιμότητα κάθε εταιρίας. Φυσικά πρώτη στη λίστα είναι η Apple, και εννοείται ότι πρώτες ποντάρουν εταιρίες τεχνολογίας, με μόνη την Coca Cola να σπάει την πεντάδα. Αν όμως εκεί μέσα, σ’ αυτή τη λίστα, υπήρχαν και εταιρίες μοτοσυκλέτας, τότε αυτό θα ήταν ένα καλό σημάδι για την προσπάθεια ανάκαμψης που γίνεται στο κοινό της μοτοσυκλέτας. Την τελευταία δεκαετία τα ποσοστά μοτοσικλετιστών, σε κάθε Ευρωπαϊκή χώρα, έχουν σημειώσει μείωση και οι εταιρίες έχουν σπεύσει σε νέες έρευνες, προσπαθώντας να αποκωδικοποιήσουν τις συνήθειες των νέων. Θέλουν να βρουν τους κατάλληλους τρόπους να φέρουν νέο κόσμο στην μοτοσυκλέτα, προσπαθώντας να καταλάβουν τι είναι αυτό που θα προσελκύσει καλύτερα τις νέες γενιές. Ένα άψογο παράδειγμα τέτοιας προσπάθειας, είναι οι κινήσεις τις KTM, που προς το παρόν αποδίδουν.

 

Η KTM όμως δεν είναι σε αυτή τη λίστα. Σε πολύ υψηλή θέση, στην θέση 11, φιγουράρει η BMW, με μια αύξηση 7% από πέρσι που βρισκόταν δωδέκατη. Στην 20η θέση, ίδια με πέρσι, είναι η Honda, παρόλο που σημείωσε αύξηση 17% στον δείκτη της Interbrand. Επειδή αυτός ο δείκτης δεν μετρά μονάχα τις πωλήσεις, αλλά μέσα από μια πολύ μεγάλη σειρά παραγόντων, αποτυπώνει την αξία του "Brand", από χρόνο σε χρόνο μπορεί να συμβαίνουν μεγάλες ανακατατάξεις, που δεν αποτυπώνονται τόσο στα νούμερα πωλήσεων.

 

Πιο σημαντικό ωστόσο είναι το νούμερο της Harley Davidson, που έφτασε 87η, από 96η που ήταν πέρσι. Και είναι πολύ σημαντικό γιατί είναι η μόνη αμιγώς μοτοσυκλετιστική εταιρία της λίστας αυτής. Ο δείκτης Interbrand μπορεί να ξεχωρίζει τομείς για τους πολυεθνικούς ομίλους, και να λέει ότι η BMW και η Honda έχουν σκαρφαλώσει στις θέσεις αυτές, εξαιτίας του τομέα οχημάτων, και όχι των υπολοίπων που δραστηριοποιούνται, ωστόσο δεν ξέρουμε το ποσοστό του τμήματος μοτοσυκλετών, μέσα σε αυτόν τον τομέα. Δεν γνωρίζουμε λοιπόν πόση από την αύξηση της αξίας της BMW και της Honda, αναλογεί στις μοτοσυκλέτες που κατασκευάζουν. Αντιθέτως η H-D είναι αμιγώς μοτοσυκλετιστική εταιρία, και το να βλέπει κανείς μέσα σε μια λίστα με Louis Vuitton, Prada και Burberry, και όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, να φιγουράρουν και οι μοτοσυκλέτες, ασχέτως τον τύπο τους, τότε δεν μπορεί παρά να παραμένει αισιόδοξος. Μεγαλύτερα ποσοστά μοτοσικλετιστών σημαίνει περισσότερη έρευνα και εξέλιξη από τις εταιρίες, σημαίνει νέα μοντέλα, με λίγα λόγια μιλάμε για πρόοδο.

 

Η Interbrand είναι ένας συμβουλευτικός όμιλος που δραστηριοποιείται με 33 γραφεία σε 27 χώρες. Δημιουργήθηκε το 1974, και είναι η προσωποποίηση της παγκοσμιοποίησης, φέρνοντας τον όρο "branding" στο προσκήνιο. Είναι από τους πρώτους που δίδαξαν στις εταιρίες να διαφημίζουν ξεχωριστά το όνομά τους, από τα προϊόντα που κατασκευάζουν

Ετικέτες

Κουπάκι 2024 – Μοτοβόλτες που στο τέλος της χρονιάς βγάζουν πρωταθλητή

Έξι εκδηλώσεις σε ολόκληρη την Κρήτη περιλαμβάνει το φετινό πρόγραμμα
motomag Κουπάκι
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

19/4/2024

Μετά την πρώτη πιλοτική χρονιά του «Κουπάκι» όπου συμμετείχαν 3 λέσχες – ομάδες μοτοσυκλετών, φέτος παρουσιάζεται η δεύτερη και αναβαθμισμένη έκδοσή του. Οι λέσχες – ομάδες φέτος διπλασιάστηκαν και μετά από τους Dakarete, Καλά Κοπέλια και ΣΥ.ΜΟ.ΣΚΑ, προστέθηκαν φέτος και οι R.O.C., ΜΟ.RTES και Varadero Cretan Maniacs.

Ο απώτερος σκοπός αυτής της συν διοργάνωσης είναι στο μέλλον να συγκεντρωθούν ακόμα περισσότερες λέσχες – ομάδες και να καταστεί θεσμός το Κουπάκι. Επίσης με την προσπάθεια όλων η υπέρτατη επιθυμία μας είναι να δημιουργήσουμε μια βόλτα διήμερη στην Κρήτη με σταθερή ημερομηνία κάθε χρόνο ώστε να μπορέσουν να συμμετάσχουν και φίλοι μας από την υπόλοιπη Ελλάδα και όχι μόνο για να γνωρίσουν τον τόπο μας και την Κρητική φιλοξενία, πάντα ανιδιοτελώς.

Κουπάκι

To φετινό πρόγραμμα περιλαμβάνει 6 μοτοβόλτες σε ολόκληρη την Κρήτη, οι οποίες θα είναι μονοήμερες Κυριακάτικες όπου σε κάθε μια ξεχωριστά, οι συμμετέχοντες θα λαμβάνουν πόντους ανάλογα με το μέρος από όπου ξεκίνα, εάν είναι διπλός η μονός κλπ.

 Στο τέλος της χρονιάς αυτός που έχει συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους θα ανακηρυχθεί Νικητής στο 2ο Κουπάκι και θα του απονεμηθεί το σχετικό έπαθλο σε μέρα και τοποθεσία που θα ανακοινωθεί.

Οι ημερομηνίες της εκάστοτε μοτοβόλτας καθώς και η ομάδα - λέσχη που έχει την ευθύνη της διοργάνωσης είναι οι παρακάτω.

Την αρχή κάνουν οι R.O.C. στις 28 Απριλίου με «Στο Δάσος της Ανατολής», ακολουθούν τα Καλά Κοπέλια με την “Discovering Amari – Rethymno”. Στη συνέχεια οι MO.RTES θα μας πάνε «Στου Λυδικού τη Στράτα»  στις 9 Ιουνίου. Οι Dakaretre μετά το καλοκαίρι και συγκεκριμένα 29 Σεπτεμβρίου, θα μας πάνε βόλτα «Στην κάτω μπάντα τ΄αοριού¨», την σκυτάλη θα πάρουν οι Varadero Cretan Maniacs 13 Οκτωβρίου όπου θα Ψάξουμε τον Νέμο. Τέλος ο ΣΥ.ΜΟ.ΣΚΑ με την «Επαναστατική» θα κλείσει το φετινό ‘’Κουπάκι’’ στις 17 Νοέμβρη.

Κουπάκι

Οι ημερομηνίες των έξι εκδηλώσεων παρακάτω:

28/04/2024

R.O.C

Στο Δάσος της Ανατολής

12/05/2024

Καλά Κοπέλια

Discovering Amari –Rethymno

09/06/2024

MO.RTES

Στου Λυβικού τη Στράτα

29/09/2024

DAKARETE

Στην κάτω μπάντα τ΄αοριού

13/10/2024

Varadero Cretan Maniacs

Ψάχνοντας τον Νέμο

17/11/2024

ΣΥ.ΜΟ.ΣΚΑ.

Επαναστατική

Για να ενημερώνεστε και να λαμβάνετε τα τελευταία νέα , σχετικά με το «Κουπάκι» , εγγραφείτε στη σελίδα στο F/B Κουπάκι-Koupaki και αυτομάτως θα λαμβάνετε πληροφορίες νέα και φωτογραφίες από τις βόλτες.

Κουπάκι

 

Ετικέτες