Οι ταξινομήσεις δικύκλων άνω των 50cc τον μήνα Φεβρουάριο του 2021 ήταν 2.233 μονάδες, όταν τον αντίστοιχο μήνα του 2020 ήταν 2.264 μονάδες. Αυτό σημαίνει πως παρά το πολύμηνο και σκληρό lockdown, αλλά και παρά τις πολλές προταξινομήσεις που έγιναν στο τέλος του 2020 λόγω αλλαγών στις προδιαγραφές euro 5, η ελληνική αγορά δικύκλων είχε πτώση μόλις 1,4%. Στο δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2021 έχουν ταξινομηθεί 3.937 καινούρια δίκυκλα άνω των 50cc, με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι να έχουν ταξινομηθεί 4.538 μονάδες. Σε ποσοστά έχουμε μια πτώση του 13,2%, αλλά όπως προείπαμε, φέτος είχαμε έναν μεγάλο αριθμό προταξινομημένων δικύκλων που έπρεπε να απορροφηθούν και απ΄ ότι φαίνεται αυτό έχει γίνει ήδη και μάλιστα μέσα στις πιο δύσκολες εποχές που έχει βρεθεί τα τελευταία χρόνια ο εμπορικός κόσμος και φυσικά όλοι μας. Στους πίνακες που ακολουθούν, μπορείτε να δείτε συνολικά τις ταξινομήσεις όλων των καινούριο οχημάτων και όταν έχουμε στα χέρια μας τις αναλυτικές ταξινομήσεις ανά εταιρεία και μοντέλο θα επανέλθουμε αναλύοντας τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που έχουν διαμορφωθεί έως τώρα στην ελληνική αγορά:
Φεβρουάριος 2021 | Φεβρουάριος 2020 | Μεταβολή | |
Καινούργια επιβατικά | 6.690 | 7.862 | -14,9% |
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) | 714 | 645 | +10,4% |
Καινούργια λεωφορεία | 14 | 44 | -68,2% |
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) | 2.233 | 2.264 | -1,4% |
Ιανουάριος -Φεβρουάριος 2021 | Ιανουάριος -Φεβρουάριος 2020 | Μεταβολή | |
Καινούργια επιβατικά | 14.456 | 17.647 | -18,1% |
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) | 1.453 | 1.335 | +8,8% |
Καινούργια λεωφορεία | 40 | 94 | -57,4% |
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) | 3.937 | 4.538 | -13,2% |