Ξεκινά και πάλι η παραγωγή στο εργοστάσιο της Honda

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

15/6/2016

Ακριβώς πριν από τρεις μήνες, ολόκληρη η βιομηχανία της Ιαπωνίας δέχτηκε ένα βαρύ πλήγμα από μία σειρά καταστροφικών σεισμών, που δυστυχώς είχαν και ανθρώπινες απώλειες. Κλειστές ήταν οι γραμμές παραγωγής σε εταιρίες με παγκόσμιο ενδιαφέρον όπως Toyota, Nissan και Mitsubishi, αλλά και της Sony και άλλων εταιριών υψηλής τεχνολογίας. Συγκεκριμένα για την παραγωγή των μοτοσυκλετών, είχε επηρεαστεί από τον σεισμό ένα από τα νεότερα εργοστάσια της Honda σε ιαπωνικό έδαφος, με ετήσια δυναμική 250.000 μοντέλων.

 

Η αρχική ανακοίνωση της εταιρίας ήταν πως το εργοστάσιο θα συνεχίσει την παραγωγή του πολύ γρήγορα, μόλις μερικές μέρες μετά από την παύση των εργασιών. Η καθυστέρηση στην παραγωγή επηρέαζε πρωτίστως την παράδοση των Africa Twin στις ΗΠΑ, χωρίς αρχική εκτίμηση για οποιοδήποτε πρόβλημα στην Ευρώπη.

Οι συνεχείς μετασεισμοί όμως καθώς και η μοναδική στον κόσμο, συλλογική εργασία απέναντι στην αποκατάσταση των ζημιών, αύξησαν πέρα από κάθε εκτίμηση τον αρχικό προγραμματισμό. Στην Ιαπωνία οι δρόμοι και οι κατοικίες επισκευάζονται σε απίστευτο ρυθμό καθώς επιστρατεύεται το προσωπικό των εταιριών και εργάζονται συλλογικά για την αποκατάσταση. Μετά από τρεις μήνες, η Honda στην Ιαπωνία ανακοίνωσε ότι από τις 6 Ιουνίου έχει αποκαταστήσει πλήρως την παραγωγή ανταλλακτικών που λειτουργούσε με μειωμένη δυναμική και πλέον εργάζεται για την αποκατάσταση των γραμμών συναρμολόγησης.

Αρχικά η συναρμολόγηση θα γίνεται σε μικρότερο κύκλο εργασίας και σταδιακά θα αποκατασταθεί μέχρι τα μέσα Αυγούστου.

Ωστόσο η περιοχή Kumamoto, ένα από τα μεγαλύτερα βιομηχανικά κέντρα του κόσμου, συνεχίζει να δέχεται δυνατούς μετασεισμούς πράγμα που επηρεάζει την αποκατάσταση των ρομποτικών μηχανημάτων. Σύμφωνα με την Honda όμως, από την στιγμή που ολοκληρώθηκε η απομάκρυνση των συντριμμιών, το δυσκολότερο κομμάτι έχει ολοκληρωθεί.

 

Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2026: Η TEOREN MOTORS Β.Ν. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ δίνει το παρών με τις UM Motorcycles, BENDA και Phelon & Moore

Γνωριμία με δύο νέες μάρκες μοτοσυκλετών στην έκθεση που πραγματοποιείται 1-5 Απριλίου στο Metropolitan Expo
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

2/4/2026

Η TEOREN MOTORS Β.Ν. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ συμμετέχει στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2026, η οποία πραγματοποιείται από την 1η έως και την 5η Απριλίου 2026 στο Metropolitan Expo (Hall 2).

Δίπλα στη UM Motorcycles, η εταιρεία παρουσιάζει δύο νέες συνεργασίες για την ελληνική αγορά, τις Benda και Phelon & Moore. Έτσι, οι επισκέπτες της έκθεσης θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά και τα τρία brands της εταιρείας.

TEOREN

UM Motorcycles: Στο περίπτερο της TEOREN MOTORS, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά τις νέες αφίξεις της UM για το 2026. Δίπλα στο Flash 125 LZ και το Wynwood 125, προστίθεται το νέο scooter Rockville, διαθέσιμο σε εκδόσεις 125 και 300 κυβικών. Μάλιστα, η UM δίνει σε όλα τα μοντέλα προδιαγραφών Euro 5+ εγγύηση 10 ετών ή 100.000 χιλιόμετρα.

Benda: Στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2026, οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν από κοντά το Redstone 550R2 εκπροσωπεί τη δυναμική off-road προσέγγιση της BENDA στα ATV, το cruiser Chinchilla που έρχεται σε δύο εκδόσεις, 350 CVT και 500, όπως και την LFC 700 PRO, την μοτοσυκλέτα με το πιο φαρδύ λάστιχο παραγωγής στον κόσμο.

Phelon & Moore: Στο περίπτερο της TEOREN MOTORS, οι επισκέπτες θα δουν από κοντά την σειρά Capetown, με τα μοντέλα 7S και 7X, που αποτυπώνουν τον adventure προσανατολισμό της μάρκας, όπως και το scooter Panthette X, στις εκδόσεις 125 και 300 κυβικών.

Η Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2026 πραγματοποιείται στο Metropolitan Expo από 1 έως 5 Απριλίου 2026.

Οι ώρες λειτουργίας είναι 14:00–21:00 για τις ημέρες 1–3 Απριλίου και 10:00–21:00 για τις ημέρες 4–5 Απριλίου.

Η TEOREN MOTORS Β.Ν. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ περιμένει τους επισκέπτες στο Περίπτερο D1 του Hall 2.