Ξεκίνησε στις 22/7/2024 η πιλοτική εφαρμογή των ψηφιακών ραντεβού στη Διεύθυνση Μεταφορών του Κεντρικού Τομέα Αθηνών

Στόχος η πάταξη της διαπλοκής στις μεταβιβάσεις ΙΧ, την ανανέωση αδειών οδήγησης, και τις άδειες κυκλοφορίας,
Ψηφιακό ραντεβού
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/7/2024

Στην πιλοτική εφαρμογή κλεισίματος ραντεβού στη Διεύθυνση Μεταφορών του Κεντρικού Τομέα Αθηνών αποκλειστικά και μόνο ψηφιακά προχωρά από τις 22/7/2024 η Περιφέρεια Αττικής, προκειμένου να παταχθεί πλήρως το φαινόμενο της διαφθοράς στις σχετικές υπηρεσίες.

Στο πλαίσιο αυτό, οι πολίτες που επιθυμούν να υποβάλουν αιτήσεις για τις παρακάτω διαδικασίες, θα πρέπει να κλείνουν ΕΔΩ ραντεβού μέσω της ιστοσελίδας της Περιφέρειας Αττικής.

Οι διαδικασίες περιλαμβάνουν:
– τη μεταβίβαση οχήματος ΙΧ,
– την ανανέωση άδειας οδήγησης,
– την αντικατάσταση άδειας οδήγησης με νέου τύπου,
– τη χορήγηση αντιγράφου άδειας οδήγησης λόγω απώλειας, κλοπής ή αλλοίωσης,
– τη χορήγηση αντιγράφου άδειας κυκλοφορίας και
– την άρση παρακράτησης κυριότητας οχήματος

Τα βασικά πλεονεκτήματα της εφαρμογής των ψηφιακών ραντεβού περιλαμβάνουν την ελαχιστοποίηση της ταλαιπωρίας και του χρόνου αναμονής των ενδιαφερόμενων, την εξάλειψη της τυχόν παράκαμψης προτεραιότητας, και τον καλύτερο προγραμματισμό τόσο για τους πολίτες όσο και για την υπηρεσία.

Η καθολική εφαρμογή του συστήματος ψηφιακών ραντεβού σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες της Αττικής, προγραμματίζεται για τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του προγράμματος, έως και την Τετάρτη 24 Ιουλίου 2024 θα εξυπηρετούνται και οι πολίτες που δεν έχουν κλείσει ραντεβού μέσω της ιστοσελίδας, προκειμένου να υπάρχει ο χρόνος ενημέρωσης του κοινού για τη μετάβαση στην αμιγώς ηλεκτρονική μορφή.
Ωστόσο από τις 22 Ιουλίου 2024, η καταβολή των τελών αδείας και μεταβίβασης οχημάτων θα πραγματοποιείται αποκλειστικά μέσω κωδικού πληρωμής RF/QR, τον οποίο οι πολίτες μπορούν να εξοφλήσουν σε οποιαδήποτε τράπεζα ή πάροχο υπηρεσιών πληρωμών στην Ελλάδα, μέσω web/mobile banking. Αυτό το μέτρο στοχεύει στην αντιμετώπιση και αποτροπή της εμφάνισης πλαστών ή παραποιημένων παράβολων και αποδεικτικών πληρωμής.

Ο Valentino Rossi προπονείται για πρώτη φορά στην Μανταλίκα [VIDEO]

Δεν είχε οδηγήσει ποτέ στην ινδονησιακή πίστα, την οποία βρήκε “διασκεδαστική”
Rossi rides Mandalika
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

30/1/2026

Καθώς ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP είχε αποσυρθεί από τους αγώνες στο τέλος του 2021, λίγους μήνες μόνο πριν η ινδονησιακή πίστα της Μανταλίκα κάνει ντεμπούτο στο Πρωτάθλημα, δεν είχε ποτέ οδηγήσει σε εκείνην. Τώρα, ο Rossi προσθέτει και τη Μανταλίκα στον μακρύ κατάλογο με τις πίστες που έχει οδηγήσει, καθώς οδήγησε τώρα εκεί μαζί με τους αναβάτες της VR46 Academy.

Να επισημάνουμε πως η Ινδονησία -αλλά και ολόκληρη η Ασία- λατρεύει τον Rossi, τόσο για τις αγωνιστικές επιδόσεις όσο και για τον μοναδικό χαρακτήρα του, ενώ ο “γιατρός” είχε κάνει πολλά προωθητικά βίντεο μοτοσυκλετών και παπιών της Yamaha για τις αγορές της ανατολής, λέγοντας μάλιστα και διάφορα τσιτάτα στα ινδονησιακά.

Το 2021 ο CEO της πίστας της Μανταλίκα είχε δηλώσει: “Εύχομαι στον Valentino Rossi ό,τι καλύτερο στη συνταξιοδότησή του, αλλά όλη η χώρα στεναχωρήθηκε που ανακοίνωσε την αποχώρησή του λίγο πριν τον πρώτο αγώνα MotoGP στη Μανταλίκα. Φυσικά, θα θέλαμε πολύ να τον έχουμε εδώ, ακόμη κι αν ερχόταν απλώς για δοκιμές. Θα τον υποδεχόμασταν με ανοιχτές αγκάλες. Η πόρτα μας θα είναι πάντα ανοιχτή για εκείνον.”

Και η στιγμή αυτή έφτασε. Ο Rossi βγήκε στην πίστα με μια Yamaha R1 βαμμένη στα χρώματά του, μαζί με τους αναβάτες της VR46 Academy, στο πλαίσιο προπονητικού ταξιδιού πριν τις δοκιμές της Sepang, οργανωμένου από τον βασικό χορηγό της ομάδας, Pertamina.

Ο Rossi, που είχε κερδίσει το 1997 το ινδονησιακό Grand Prix στα 125cc στο Sentul, δήλωσε μεταξύ άλλων: “Η πίστα της Μανταλίκα είναι εξαιρετική. Μου αρέσει πολύ γιατί η χάραξη είναι διασκεδαστική, γρήγορη και με ωραία ροή. Επίσης, η άσφαλτος είναι πολύ καλή, με καλό κράτημα και χωρίς σαμαράκια.” Θυμίζουμε πως στα GP εκεί οι αναβάτες κάθε χρονιά εκφράζουν πολλά παράπονα για το κακό κράτημα της πίστας -που συνήθως είναι και σκονισμένη- αλλά και για τις “παγίδες” με χαλίκια που δεν έχουν καλό σχεδιασμό, ενώ εκεί είχαν σημειωθεί πάμπολλες πτώσεις. Μάλιστα το 2025 εκεί είχε σπάσει την κλείδα του ο Marc Marquez, με πολλούς αναβάτες να κριτικάρουν την ασφάλεια της πίστας. Βέβαια, αν ο χορηγός σου είναι Ινδονήσιος, οι φαν της χώρας τρελαίνονται για σένα, και εσύ έχεις έρθει στη Μανταλίκα για λίγους γύρους φωτογράφησης, γιατί να πεις κάτι αρνητικό για την πίστα;

Στην προπόνηση συμμετείχαν επίσης οι Francesco Bagnaia, Marco Bezzecchi, Luca Marini και Franco Morbidelli, οι οποίοι τώρα κατευθύνονται προς τη Μαλαισία για τις επίσημες δοκιμές MotoGP στη Sepang την επόμενη εβδομάδα.

Παρότι η δική του καριέρα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα έχει ολοκληρωθεί, ο Rossi ελπίζει ότι η Μανταλίκα μπορεί να αποτελέσει σημείο-κλειδί για την ανάπτυξη νέων ταλέντων από την Ινδονησία: “Υπάρχουν πολλοί νεαροί Ινδονήσιοι αναβάτες που ονειρεύονται το MotoGP”, είπε.

“Πρέπει να προσπαθήσουν στο μέγιστο, γιατί τώρα έχουν μια πίστα MotoGP που μπορεί να τους βοηθήσει να εξελιχθούν. Όλοι θέλουν να δουν έναν Ινδονήσιο αναβάτη στο υψηλότερο επίπεδο. Νομίζω ότι αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή.”

Κι αν σας ενδιαφέρουν οι χρόνοι που έγραψε ο Rossi με το GYTR R1 του, ο 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής ήταν 1,9 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Bagnaia με το Ducati Panigale V2. 

Ακολουθούν οι χρόνοι της παρέας του "γιατρού".

1. Francesco Bagnaia - 1:33.557
2. Marco Bezzecchi +0.053
3. Franco Morbidelli +0.089
4. Fabio Di Giannantonio +0.454
5. Celestino Vietti +0.859
6. Luca Marini +0.869
7. Valentino Rossi +1.878
8. Andrea Migno +4.792
9. Matteo Gabarrini +4.865

Ετικέτες