Yamaha XMAX 300 Tech ΜΑΧ- Μείωση τιμής για το μοντέλο του 2024

Στα 300 ευρώ το όφελος για τον αναβάτη - Για περιορισμένο χρονικό διάστημα
Yamaha XMAX 300 Tech MAx μείωση τιμής 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

6/5/2025

Η Yamaha έχει προχωρήσει σε μείωση της τιμής του XMAX 300 Tech Max του 2024 με την προσφορά της ελληνικής αντιπροσωπείας να ισχύει για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Από τα πλέον ολοκληρωμένα GT scooters μεσαίου κυβισμού το XMAX 300 προσφέρει ακόμη περισσότερη άνεση και ευκολίες στον αναβάτη του στην έκδοση Tech Max.

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Yamaha προσφέρει τώρα το μοντέλο του 2024 που έχει σε στοκ σε μειωμένη τιμή από 7.290 ευρώ στα 6.990, μια ενέργεια που βρίσκεται σε ισχύ από τα τέλη Απριλίου και αφορά περιορισμένο αριθμό ΧΜΑΧ μέχρι να εξαντληθεί το απόθεμα.

Yamaha XMAX 300 Tech MAx μείωση τιμής 2025

Πέρα από τις στιλιστικές λεπτομέρειες που το διαχωρίζουν από το στάνταρ XMAX 300, η έκδοση Tech MAX έχει διαφορετική σέλα με επένδυση από δερματίνη, η οποία βελτιώνει ακόμη περισσότερο την άνεση, ρυθμιζόμενη σε δύο επίπεδα ζελατίνα, μαρσπιέ αλουμινίου στην ποδιά και ειδικό ημι-μεταλλικό γυαλιστερό φινίρισμα στα πλαστικά του. 

Έχει επίσης έξτρα έγχρωμη TFT οθόνη των 4,2 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων η οποία υποστηρίζει σύστημα πλοήγησης Garmin μέσω της εφαρμογής Garmin StreetCross. Η οθόνη επιτρέπει στον αναβάτη, αφού εισάγει τον προορισμό του, να κάνει μεγέθυνση ή σμίκρυνση χρησιμοποιώντας τους διακόπτες που βρίσκονται στο τιμόνι. Μπορεί επίσης να έχει πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικές με την κυκλοφορία στους δρόμους σε πραγματικό χρόνο, για την υπολειπόμενη απόσταση και τον εκτιμώμενο χρόνο άφιξης.

Yamaha XMAX 300 Tech MAx μείωση τιμής 2025

Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης, το ρυθμιζόμενο τιμόνι, τα LED φώτα, η παροχή ρεύματος 12V, το keyless σύστημα ενεργοποίησης και εκκίνησης και το traction control. Παρόντες είναι φυσικά ο μεγάλος χώρος κάτω από τη σέλα που φιλοξενεί δύο κράνη κλειστού τύπου και ο δυνατός Blue Core κινητήρας προδιαγραφών Euro 5 που αποδίδει 28 ίππους και 2,96 κιλά ροπής στις 7.250 και 5.750 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Yamaha XMAX 300 Tech MAx μείωση τιμής 2025

 

Κοσμοϊστορική αλλαγή KTM : Τέρμα ο Kiska! Προσέλαβε υπεύθυνο σχεδιασμού τον Christof Taubl

Επιστρέφει τον σχεδιασμό των μοτοσυκλετών της σε εσωτερική διαδικασία
KTM Design
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/11/2025

O πολυετής δεσμός της αυστριακής εταιρείας μοτοσυκλετών με τον σχεδιαστικό οίκο KISKA έχει περάσει από πολλά στάδια και για πρώτη φορά φτάνει στον τέλος του!

Ο δεσμός της KTM με την σχεδιαστική εταιρεία KISKA ξεκινάει αρκετά πίσω, όταν στις αρχές της δεκαετίας του ’90 το Αυστριακό εργοστάσιο είχε δημιουργήσει διαγωνισμό με στόχο την ανεύρεση σχεδιαστή, για το τότε νέο LC4.

Η εταιρεία του Gerald KISKA κατόρθωσε να ξεχωρίσει θέτοντας έτσι τα θεμέλια μιας μακράς συνεργασίας που έφτασε μέχρι και τον σχεδιασμό το 1994, από την KISKA, του πλέον γνωστού σε όλους μας λογότυπου της KTM που η εταιρεία διατηρεί έως τώρα.

Το μεγάλο όμως ζήτημα για εμάς στο MOTO είναι πως ο μέχρι πρότινος ισχυρός άνδρας της ΚΤΜ, Stefan Pierer μοιραζόταν μια πολύ στενή, φιλική σχέση με τον Gerald KISKA, με τις απόψεις του δεύτερου να έχουν βάρος στην πλεύση της ΚΤΜ, ακόμα και πέρα από το σχεδιαστικό σκέλος. Γεγονός ίσως όχι πάντα θετικό για την πορεία των Αυστριακών, όπως μερίδα των στελεχών έχει σχολιάσει και απευθείας στον Pierer σε διαφορετικές στιγμές αυτής της μακροχρόνιας πορείας.

KTM Design

Η συνεργασία επεκτάθηκε σταδιακά, με πληθώρα μοντέλων της ΚΤΜ να επιμελούνται από την KISKA και την ανάπτυξη και εδραίωση της μίας, να συμπαρασύρει και την άλλη, ισχυροποιώντας τον δεσμό τους και φτάνοντας μέχρι την μερική εξαγορά του σχεδιαστικού οίκου από τον κατασκευαστή αρχικά σε ποσοστό 13,4%, με αύξηση στο 26% το 2017 και σε 50% στην συνέχεια.

Το κέντρο της σχεδιαστικής εταιρείας μεταφέρθηκε δίπλα στο εργοστάσιο της ΚΤΜ στο Mattighofen αποτελώντας ουσιαστικά πλέον μέρος του ομίλου Pierer Mobility, μαζί με τις KTM, Husqvarna και GasGas. Οι οικονομικές δυσκολίες της Pierer Mobility οδήγησαν σε απόσχιση θυγατρικών όπως η KTM Sportcar GmbH, η MV Agusta αλλά και η KISKA καθώς η Loxone μια εταιρεία αυτοματισμών, απέκτησε το 51% των μετοχών της KISKA , το πλειοψηφικό δηλαδή μετοχικό πακέτο και κατ’ επέκταση, τον έλεγχο του σχεδιαστικού κέντρου, γεννώντας ερωτήματα για το μέλλον και την σχεδιαστική γραμμή των επερχόμενων μοντέλων της ΚΤΜ.

KTM Design
ο Christof Taubl, αντιπρόεδρος στο νέο τμήμα σχεδιασμού​​​ της KTM

Η τελευταία εξέλιξη είναι πως η ΚΤΜ, υπό τον ινδικό πλέον έλεγχο της Bajaj, επαναφέρει τον σχεδιασμό των νέων μοντέλων της σε εσωτερική διαδικασία απομακρύνοντας τον επίσημα από την KISKA , προσλαμβάνoντας και θέτοντας αντιπρόεδρο στο τμήμα σχεδιασμού τον Christof Taubl.

Ο νέος αντιπρόεδρος σχεδιασμού, Christof Taubl, με σπουδές στην βιομηχανική σχεδίαση και μεταπτυχιακές σπουδές στην σχεδίαση μεταφορών, κατόρθωσε μέσα από μια 17ετή πορεία, να ανελιχθεί από junior designer σε υψηλόβαθμο στέλεχος στην… καλά το μαντέψατε... KISKA.

Φυσικά και αυτό δεν αποτελεί εγγύηση για την αισθητική συνέχεια των μοντέλων της πορτοκαλί εταιρείας, αλλά μπορούμε να ελπίζουμε σε μια ομαλή μετάβαση στην νέα εποχή, υπό την διοίκηση ενός ανθρώπου που συμμετείχε στην παλιά, έστω και από άλλη πλέον σκοπιά.