Triumph - Νέοι αναβάτες εξέλιξης για τις MX μοτοσυκλέτες της

Clement Desalle και Ivan Tedesco, σε προετοιμασία για MXGP, Supermotocross 2024
Clement Dessale και Ivan Tedesco
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

26/4/2023

Καθώς εντείνονται οι προετοιμασίες για το ντεμπούτο της Triumph στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα MXGP/MX2 και Supermotocross του 2024, η Triumph Racing έκανε γνωστό πως οι Clement Desalle και Ivan Tedesco υπέγραψαν με την ομάδα αναλαμβάνοντας χρέη δοκιμαστών εξέλιξης.

Πριν λίγες ημέρες σας είχαμε αποκαλύψει τις πρώτες εικόνες του νέου Motocross μοντέλου της Triumph (250F) το οποίο με οδηγό τον Clement Desalle έκανε δοκιμές εξέλιξης σε χωμάτινη πίστα της Ισπανίας. Πλέον η αγγλική εταιρεία βρίσκεται ακόμη πιο κοντά ώστε να είναι έτοιμη για το αγωνιστικό της ντεμπούτο στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα MXGP/MX2 και Supermotocross το 2024 στα 250 κ.εκ., ενώ η μοτοσυκλέτα των 450 αναμένεται να ξεκινήσει τους αγώνες το 2025.

Οι δύο αναβάτες οι οποίοι θα ηγηθούν της εξέλιξης των χωμάτινων μοντέλων της Triumph θα ενταχθούν σε διαφορετικές δομές όσον αφορά το κομμάτι των Πρωταθλημάτων. Από την μία ο Clément Desalle θα είναι δοκιμαστής εξέλιξης στην Triumph Racing MXGP/MX2 Team, με επικεφαλής τον Thierry Chizat-Suzzoni, ενώ από την άλλη ο Ivan Tedesco θα είναι δοκιμαστής εξέλιξης στην ομάδα SuperMotocross της Triumph Racing US World Championship Team, με επικεφαλής τον Bobby Hewitt.

Ο Clément Desalle ("MX Panda") αγωνίστηκε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα MXGP για 15 χρόνια, κατακτώντας τρεις φορές τη 2η θέση της τελικής κατάταξης, τρεις φορές την 3η και δύο την 4η. Ο Βέλγος αναβάτης ανέβηκε στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου 23 φορές στην καριέρα του, ενώ στέφθηκε και πρωταθλητής Pro open Βελγίου το 2009. Αποσύρθηκε από τους αγώνες το 2020 και έστρεψε την προσοχή του στη δοκιμαστική οδήγηση και την ανάπτυξη αγωνιστικών μοτοσυκλετών.

Ο Ivan Tedesco ("Hot Sauce") ξεκίνησε να αγωνίζεται με μοτοσυκλέτες σε ηλικία οκτώ ετών και έγινε Pro το 1999, με μια καριέρα που διήρκεσε 14 χρόνια. Στην αγωνιστική του καριέρα, ο Αμερικανός αναβάτης κέρδισε το Πρωτάθλημα AMA 125cc West Coast Supercross δύο φορές (2004 και 2005), το Πρωτάθλημα AMA 125cc National Motocross (2005) και το Motocross of Nations τρεις φορές με την ομάδα των ΗΠΑ (2005, 2006 και 2009). Μετά την αποχώρησή του από τους επαγγελματικούς αγώνες το 2014, ο Ivan έστρεψε το ταλέντο του στην προπόνηση ανερχόμενων αγωνιζομένων και έγινε ένας από τους καλύτερους αναβάτες δοκιμών ανάπτυξης κατασκευαστών της τρέχουσας εποχής.

Θυμίζουμε πως την αρχική εξέλιξη των MX και Enduro μοτοσυκλετών της Triumph είχαν αναλάβει ο GOAT του MX, Ricky Carmichael και ο πεντάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής Enduro, Ivan Cervantes (που συνεχίζουν να αποτελούν μέλη της ομάδας), με τους Βρετανούς να συνεχίζουν να προσθέτουν εντυπωσιακά ονόματα αγωνιζομένων στη διαδικασία R&D των Off-Road μοντέλων τους.

Ετικέτες

MXGP: H TM Racing επιστρέφει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross

Στη μεγάλη κατηγορία με το ΜΧ 450 Fi 4Τ και αναβάτη τον... Max Nagl
motomag MXGP: H TM Racing επιστρέφει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

29/9/2023

Η ΤΜ Racing έκανε την τελευταία της εμφάνιση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross το 2015 στη μεγάλη κατηγορία MXGP με αναβάτη τον Davide Guarneri, ενώ στη συνέχεια αποφάσισε να ασχοληθεί με τη στήριξη ιδιωτών αναβατών κυρίως στην κατηγορία ΜΧ2 και EMX250. Τώρα, η ιταλική εταιρεία βλέποντας πως το MXGP αποκτά συνεχώς δημοσιότητα και κύρος, αποφάσισε να επιστρέψει στο παγκόσμιο χωμάτινο αγωνιστικό στερέωμα, αρχής γενομένης από το 2024.

Η ΤΜ Racing η οποία εδρεύει στο Pesaro της Ιταλίας, για την επιστροφή της στο MXGP το 2024 επιστρατεύει τον Max Nagl, με τον Γερμανό να επιστρέφει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross μετά την τελευταία του εμφάνιση στον αγώνα της Γερμανίας το 2019. Σημειώστε πως η TM Racing δεν θα κατασκευάσει κάποια νέα μοτοσυκλέτα για το 2024, καθώς στην επιστροφή του ο Nagl θα χρησιμοποιήσει το MX 450 Fi 4T το οποίο βγήκε στην παραγωγή το... 2015, ωστόσο αυτό θα έχει αλλαγές στον κινητήρα, στο πλαίσιο και στις αναρτήσεις. Ο στόχος σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία είναι αρχικά ο Nagl να μπορέσει να είναι ανταγωνιστικός καθώς έχει μακρά αποχή από το MXGP, και στη συνέχεια η μοτοσυκλέτα της MX 450 Fi 4T να εξελιχθεί όσο το δυνατόν περισσότερο από τον Γερμανό.

Ο Marco Ricciardi Team Manager της TM Racing ανέφερε: "Η ένταξη του Max Nagl στην ομάδα μας είναι μεγάλη τιμή. Έχω την καλύτερη άποψη για τον Max, για τον επαγγελματισμό και την ειλικρίνεια που επιδεικνύει εδώ και τόσα χρόνια στα paddock. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πιστεύω ότι είναι ο κατάλληλος αναβάτης για την επιστροφή μας στην κορυφαία κατηγορία. Για να σας πω την αλήθεια, είμαι πολύ περήφανος που είμαι μέρος αυτού του project. H TM Racing αποφάσισε να δουλέψει προς τα πάνω και να επιστρέψει στο MXGP! Τώρα πρέπει να δουλέψουμε σκληρά για να παρέχουμε στον Max την καλύτερη μοτοσυκλέτα που είχε ποτέ”.

MXGP
Ετικέτες