Motocross Πτολεμαΐδα: Κουζής και Fantic νικητές στην ΜΧ1

Στο δρόμο για τον τίτλο
1
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

6/6/2023

Σε έναν αγώνα που καθορίστηκε από τις ιδιαίτερα αντίξοες καιρικές συνθήκες, με την έντονη βροχόπτωση να μετατρέπει κάποια σημεία της πίστας σε βάλτους και τον αγώνα να θυμίζει περισσότερο λασπόλουτρο, παρά αθλητικό γεγονός και να απαιτεί τεράστια σωματική και πνευματική προσπάθεια από τους αναβάτες, ο Παναγιώτης Κουζής κατάφερε να δείξει τις ικανότητές του. Όντας γρηγορότερος από όλους στον 1ο Αγώνα, πήρε την πρώτη θέση του βάθρου, ενώ στον 2ο καταβάλλοντας τιτάνια προσπάθεια, έχοντας έναν εξαρθρωμένο αντίχειρα στο δεξί του χέρι μετά από πτώση που σημείωσε κατά την διάρκεια του αγώνα και χάνοντας αρκετές θέσεις λόγω αυτού, κατάφερε να πλασαριστεί στην δεύτερη θέση του βάθρου, κρατώντας έτσι την πρώτη γενικής. Συνεχίζει έτσι ακάθεκτος για την κατάκτηση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος MX, ενώ παραμένει πρώτος και στο Enduro.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Fantic, για έναν από τους δυσκολότερους και απαιτητικούς αγώνες στο φετινό Π.Π. MX:

2

ΚΟΥΖΗΣ ΚΑΙ FANTIC ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ MOTOCROSS

Το Σαββατοκύριακο 26 & 27 Μαΐου ολοκληρώθηκε ο 4ος αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Μotocross στην Πτολεμαΐδα. Ο αγώνας διοργανώθηκε από τον Αθλητικό Μοτοσυκλετιστικό Όμιλο Εορδαίας (Α.Μ.Ο.Ε.), με τεράστια προσπάθεια ενάντια στις αντίξοες καιρικές συνθήκες που μετέτρεψαν τον αγώνα σε μια από τις δυσκολότερες δοκιμασίες στην ιστορία του Ελληνικού MX, για τους αναβάτες και τις μοτοσυκλέτες τους.

Το Σάββατο ολοκληρώθηκαν οι ελεύθερες και χρονομετρημένες δοκιμές, ενώ η καταιγίδα που ακολούθησε δεν επέτρεψε να διεξαχθούν οι αγώνες πρόκρισης με συνέπεια να  διατηρηθούν τα αποτελέσματα των χρονομετρημένων για τον προσδιορισμό της προτεραιότητας στην μπάρα εκκίνησης.

Την Κυριακή η μέρα ξεκίνησε με ελαφρά βελτιωμένες συνθήκες, αλλά η βροχή που ξεκίνησε το μεσημέρι θα μετέτρεπε την πίστα σε ένα πραγματικό στίβο μάχης .

Στο 1ο σκέλος της MX1 o Πάνος Κουζής (338) και το Fantic του (XXF450) έκαναν μια εντυπωσιακή εκκίνηση και βρέθηκαν να οδηγούν τον αγώνα μετά από μερικές στροφές. Από εκεί πέρα ο οδηγός της Fantic οδήγησε εντυπωσιακά γρηγορότερα από τον ανταγωνισμό πετυχαίνοντας ταχύτερο γύρο και κερδίζοντας το σκέλος, με διαφορά μεγαλύτερη του ενός λεπτού από τον 2ο .

3

To 2ο σκέλος της MX1 είχε όλο το δράμα, την ψυχική δύναμη και την αγωνία που κάνουν τους αγώνες μοτοσυκλέτας ένα από τα συναρπαστικότερα αθλήματα: Η καταρρακτώδης βροχή έχει μετατρέψει πλέον σημεία της πίστας σε βάλτο και οι οδηγοί και όλη η ομάδα της Fantic προτείνει την ακύρωση του 2ου σκέλους για λόγους ασφαλείας. Η πρόταση ακύρωσης δεν στηρίζεται απ’ όλους τους συμμετέχοντες οπότε και η διοργάνωση οδηγείται στην απόφαση κανονικής διεξαγωγής. Ο Κουζής κερδίζει την εκκίνηση και ξεκινά έναν μοναχικό αγώνα ανοίγοντας συνεχώς τη διαφορά από τον 2ο. Περίπου στα μισά του σκέλους ο Πάνος συνεχίζει στον ίδιο καταιγιστικό ρυθμό, η διαφορά από τον 2ο έχει ξεπεράσει το 1 λεπτό και όλα δείχνουν πως η νίκη του 1ου σκέλους θα επαναληφθεί με μεγαλύτερη διαφορά. Ακριβώς τότε όλα αλλάζουν: Ο μπροστινός τροχός του XXF450 κολλάει στη λάσπη και ο αθλητής της Fantic πέφτει με ταχύτητα και εξαρθρώνει τον αντίχειρα του δεξιού χεριού. Βγαίνει αμέσως στα πιτς όπου ο μηχανικός της ομάδας Μενέλαος Κοντογιάννης επιδιορθώνει τα χειριστήρια της μοτοσυκλέτας και επανατοποθετεί τον αντίχειρα του Κουζή, αφού σκίζει το δεξί του γάντι για να το αφαιρέσει. Ο Πάνος ξαναμπαίνει στον αγώνα έχοντας χάσει αρκετές θέσεις και όλοι πιστεύουν πως ο αγώνας έχει χαθεί - όλοι εκτός από τον ίδιο τον Κουζή! Ο Πάνος συνεχίζει να οδηγεί σε καταιγιστικό ρυθμό κερδίζοντας τις χαμένες θέσεις μία-μία. Η σημαία του τερματισμού τον βρίσκει στη 2η θέση με μικρή διαφορά από τον 1ο Ράδο (97, GasGas). Έτσι ο Κουζής και η Fantic κερδίζουν τον αγώνα με 1-2 στα σκέλη και ανοίγουν ακόμα περισσότερο την πρωτοπορία τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. 

6

Παναγιώτης Κουζής : «Οι συνθήκες του αγώνα ήταν εξαιρετικά αντίξοες και στο 2ο σκέλος τα πράγματα έγιναν ακόμα δυσκολότερα λόγω της καταιγίδας και της πτώσης μου. Παρόλες τις δυσκολίες προσπάθησα μέχρι την τελευταία στροφή και το αποτέλεσμα μας αποζημίωσε. Η ομάδα μου και το μηχανάκι μου ανταποκρίθηκαν αψεγάδιαστα στην τεράστια πρόκληση και βλέποντας βίντεο του αγώνα πραγματικά εντυπωσιάζομαι από τον τρόπο που δουλεύει το Fantic μου. Τώρα ξεκουραζόμαστε για λίγο με μοτο-βόλτες στα βουνά και μετά ξεκινάμε προετοιμασία για την επόμενη στάση του ΠΠ στην αρχαία Ολυμπία»

7

Στην ΜΧ2 / ΜΧ125 η μπάρα γεμίζει με 37 μοτοσυκλέτες. Μετά από μεγάλες μάχες και πτώσεις στην κατηγορία , ο Δημήτρης Βαγγελάκος (211, Fantic XXF250) δείχνει αξιοσημείωτη ταχύτητα και πείσμα και κατακτά την 6η θέση Γενικής (8η -7η   θέση στο 1ο και 2ο σκέλος αντίστοιχα). Ο Ηλίας Καραγιάννης (74, XXF250) έχει μια πτώση, τραυματίζει τον χιαστό του και εγκαταλείπει ενώ δεν μπορεί στη συνέχεια να συμμετέχει στο 2ο σκέλος. 

Στον αγώνα δεν συμμετείχε ο Δημήτρης Μπαξεβάνης (131, XXF450) που συνεχίζει να αναρρώνει, ενώ στην MX Open δεν συμμετείχε τελικά ο Χρήστος Κοτούλας (5, Fantic XXF40) λόγω του τραυματισμού που υπέστη κατά τη διάρκεια προπόνησης.

Αξίζει να σημειωθεί πως όλες οι μοτοσυκλέτες της επίσημης ομάδας της Fantic αγωνίζονται ακριβώς όπως βγαίνουν από το εργοστάσιο και δεν έχουν την παραμικρή μετατροπή, πέρα από τις προσωπικές ρυθμίσεις κάθε οδηγού και την άψογη προετοιμασία με προϊόντα της Motorex, αποδεικνύοντας στην πράξη πως το “factory feeling” δεν είναι απλά μια επινόηση του marketing.

Έχοντας τα πρωτεία στα Πανελλήνια πρωταθλήματα motocross και enduro o Πάνος Κουζής και όλη η υπόλοιπη ομάδα της Fantic Motor Hellas, μετά από μια σύντομη ξεκούραση, θα ξεκινήσουν προετοιμασία για τον επόμενο αγώνα MX στις 2-3 Σεπτεμβρίου στην Αρχαία Ολυμπία και τον επόμενο διπλό αγώνα Enduro που είναι προγραμματισμένος για 25-26 Νοεμβρίου .

9

 

MXGP, Kawasaki Racing Team - Ο Jeremy Seewer δίπλα στον Romain Febvre την επόμενη χρονιά

Αφήνει τη Yamaha μετά από πέντε χρόνια και μετακομίζει στο πράσινο στρατόπεδο της Kawasaki
motomag MXGP, Kawasaki Racing Team - Ο Jeremy Seewer δίπλα στον Romain Febvre την επόμενη χρονιά
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

22/12/2023

Ο Ελβετός Jeremy Seewer ο οποίος τερμάτισε στην τρίτη θέση του πρωταθλήματος MXGP 2023, από την επόμενη χρονιά θα βρεθεί στην ομάδα KRT, έχοντας ως teammate τον Γάλλο Romain Febvre.

Ο Seewer, ο οποίος βρίσκεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross της FIM για περισσότερο από μία δεκαετία, μπορεί να μην έχει κερδίσει κάποιον τίτλο, ωστόσο το κύριο χαρακτηριστικό της οδήγησης του είναι η σταθερότητα. Χαρακτηριστικό είναι πως σε 187 εμφανίσεις σε Grand Prix έχει καταφέρει να τερματίσει στις 178! Ο Ελβετός ο οποίος πραγματοποίησε δοκιμές με την Kawasaki KX 450SR θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο στον αγώνα της Αργεντινής στις 10 Μαρτίου.

Μετά την ανακοίνωση της μεταγραφής του στην KRT ο Jeremy Seewer δήλωσε: "Νομίζω ότι είναι μια εταιρεία στην οποία μπορώ να ταιριάξω. Ανυπομονώ για μια μακροχρόνια σχέση και ελπίζω για το καλύτερο, ο κύριος στόχος είναι να κερδίζουμε όσο το δυνατόν πιο συχνά, να έχουμε επιτυχίες μαζί, να απολαμβάνουμε τη συνεργασία με σπουδαίους ανθρώπους και να το διασκεδάζουμε.”

MXGP, Kawasaki Racing Team - Ο Jeremy Seewer δίπλα στον Romain Febvre την επόμενη χρονιά

O Steve Guttridge, Αγωνιστικός Διευθυντής της Kawasaki Motors Europe ανέφερε: "Ήμουν πάντα μεγάλος θαυμαστής του Jeremy λόγω της εξωπραγματικής τεχνικής του ικανότητας σε όλες τις μοτοσυκλέτες που τον έχω δει να αγωνίζεται στο παρελθόν, τόσο σε επίπεδο MX2 όσο και σε επίπεδο MXGP. Μαζί με την προφανή οδηγική και επαγγελματική νοοτροπία του, βρίσκεται στους πολύ λίγους κορυφαίους αναβάτες στον κόσμο σε οποιεσδήποτε συνθήκες στο MXGP! Έτσι, το να τον καλωσορίσουμε στην ομάδα KRT MXGP είναι πραγματικά μια εξαιρετικά συναρπαστική κατάσταση!  Όλοι στην Kawasaki του εύχονται ένα πολύ θερμό καλωσόρισμα και επιτυχίες κατά τη διάρκεια της σεζόν 2024 που πλησιάζει με γοργούς ρυθμούς."

Antti Pyrhonen, Team Manager KRT: "Στην KRT, μαζί με τους αναβάτες, εργαζόμαστε πολύ σκληρά για να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητές μας την επόμενη σεζόν. Τόσο ο Jeremy όσο και ο Romain ξέρουν τι θέλουν, ξέρουν τι επιδιώκουν και θα λάβουν την απόλυτη υποστήριξή μας για το έργο που έχουμε μπροστά μας. Η KX450SR έχει αποδείξει τις δυνατότητές της και φέτος υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη εξέλιξη από το τμήμα R&D της Kawasaki. Είμαστε ενθουσιασμένοι για το έργο που έχουμε μπροστά μας και θα κάνουμε τα πάντα για να πετύχουμε τους στόχους μας."

MXGP, Kawasaki Racing Team - Ο Jeremy Seewer δίπλα στον Romain Febvre την επόμενη χρονιά
Ετικέτες