MXGP: Χειρουργήθηκε ο Jorge Prado

Ένα πισωγύρισμα στο ντεμπούτο του στα MXGP
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

13/12/2019

Ο αναβάτης της Red Bull KTM, Jorge Prado, μπορεί πλέον να χαλαρώσει για λίγο, καθώς αναρρώνει μετά από την επέμβαση στο αριστερό μοιραίο οστό που έσπασε χθές κατά τη διάρκεια της προπόνησής του στην Malagrotta, που βρίσκεται κοντά στη Ρώμη.

Ο Prado θα κάνει το ντεμπούτο του στη κορυφαία κατηγορία του FIM Motocross World Championship το 2020, σε ηλικία μόλις 18 ετών, ενώ μετρά ήδη δύο τίτλους στην ΜΧ2. Χθες, στα πλαίσια της προετοιμασίας του για την επικείμενη σεζόν, προπονούνταν μαζί με τον teammate του, Tony Cairoli, και λίγο πριν τελειώσουν έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του την ώρα που πήγαινε να πραγματοποιήσει ένα άλμα. Διακομίστηκε εσπευσμένα στο European Hospital, όπου κατόπιν της διάγνωσης του Dr. Massimiliano Nannerini –υπεύθυνου ιατρού για το περιστατικό- κρίθηκε απαραίτητη η χειρουργική επέμβαση τοποθέτησης λάμας και βιδών, για την ταχύτερη και πιο σωστή ανάρρωση του αναβάτη. Ο Prado αναμένεται να πάρει εξιτήριο μέσα στο σαββατοκύριακο και θα ξεκινήσει άμεσα την αποκατάστασή του για να είναι έτοιμος για τη νέα σεζόν.

Ο Team Manager της Red Bull KTM Factory Racing Team, Claudi De Carli ανέφερε: “Τα νέα ήταν πολύ δυσάρεστα και αισθανόμαστε πολύ άσχημα για τον Jorge. Η προπόνηση πήγαινε πάρα πολύ καλά, ενώ το ατύχημα έγινε μόλις δύο γύρους πριν το τέλος. Έβρεχε και ήταν απαραίτητο να έχεις καλό έλεγχο της μοτοσυκλέτας για να πραγματοποιήσεις ένα απ’ τα μεγαλύτερα άλματα που μπορείς να κάνεις στη Malagrotta. Ο Jorge δεν μπόρεσε να κρατηθεί με τα πόδια του πολύ καλά απ’ το ρεζερβουάρ και γλίστρησε η μπότα του απ’ το μαρσπιέ την ώρα που ήταν πάνω στη ράμπα και εκτελούσε το άλμα, με αποτέλεσμα την ώρα που προσγειώθηκε να πέσει. Το χειρουργείο πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ από έναν εξαιρετικό γιατρό, τον οποίο γνωρίζουμε και εμπιστευόμαστε. Τώρα πρέπει να κάνουμε υπομονή μερικές μέρες για να δούμε πως όλα βαίνουν καλώς, πριν πάρουμε εξιτήριο. Είναι ένα πισωγύρισμα στην προετοιμασία για το ντεμπούτο του στην κορυφαία κατηγορία του πρωταθλήματος, αλλά το σημαντικό είναι ο Jorge να αναρρώσει πλήρως και έπειτα να σκεφτεί την πρώτη του χρονιά στα MXGP.”

Ετικέτες

Eli Tomac - Έχασε τον τίτλο στο AMA Supercross λόγω ρήξης αχίλλειου τένοντα- Video

Στο παραπέντε, έναν μόνο αγώνα πριν το τέλος, και ενώ προηγούνταν σε βαθμολογία και αγώνα...
Eli Tomac Injury
Από το

motomag

8/5/2023

Ο 16ος γύρος του Supercross που έλαβε χώρα στο Ντένβερ το Σάββατο 6 Μαΐου, στιγματίστηκε από τον σοβαρό τραυματισμό του πρωταθλητή του Supercross Eli Tomac.

Η σεζόν ΑΜΑ SX του 2023 σημαδεύτηκε από τη μεγάλη λίστα τραυματιών αναβατών, με κορυφαία ονόματα όπως των Justin Barcia, Cooper Webb Jason Anderson, Aaron Plessinger, Marvin Musquin, Malcolm Stewart, Dylan Ferrandis, Christian Craig, Justin Cooper να υποφέρουν βαθμολογικά -και σωματικά φυσικά- από αυτούς.

Και έφτασε η ώρα του 16ου και προτελευταίου γύρου της χρονιάς, για να προστεθεί στην παραπάνω λίστα και ο ηγέτης -μέχρι τότε- της βαθμολογίας Eli Tomac, που μέχρι τη στιγμή του τραυματισμού του είχε την πιο σταθερή απόδοση απ’ όλους τους διεκδικητές του τίτλου.

Eli Tomac injury

Ο Tomac, που έχει στο ενεργητικό του δύο τίτλους στο Supercross, υπέστη ρήξη αχίλλειου τένοντα στο αριστερό του πόδι, ενώ βρισκόταν στην πρώτη θέση του αγώνα. Έτσι ο Αμερικάνος αναβάτης που ήλπιζε να κατακτήσει το φετινό πρωτάθλημα μπροστά στην οικογένεια και τους φίλους τoυ αυτό το Σαββατοκύριακο, είδε αυτό το σενάριο να απομακρύνεται με τον χειρότερο δυνατό τρόπο.

Ο τραυματισμός του Tomac συνέβη σε άτσαλη προσγείωση στο σημείο της πίστας με τα συνεχόμενα σαμάρια (whoops). Ο αναβάτης της εργοστασιακής Yamaha κατέλαβε αμέσως πως «κάτι δεν πήγαινε καλά» με το πόδι του και κατευθύνθηκε άμεσα στο ειδικά διαμορφωμένο ιατρικό κέντρο της Alpinestars.

Chase Sexton

Κάπως έτσι, μετά τον τραυματισμό του Tomac, o Chase Sexton της Honda, κατάφερε να κερδίσει τον αγώνα και να περάσει μπροστά στην βαθμολογία κατά 7 βαθμούς με έναν αγώνα να απομένει.

Eli Tomac

Καθώς τώρα ο Tomac δεν θα συμμετάσχει στον τελευταίο αυτό αγώνα της σεζόν, ο τίτλος πηγαίνει στον Sexton, καθώς κανείς από τους έτερους διεκδικητές (Cooper Webb & Ken Roczen) δεν μπορεί να τον απειλήσει βαθμολογικά. Από την πλευρά του, ο Sexton δήλωσε τα εξής: “Στεναχωρήθηκα πολύ που είδα τον Eli να φεύγει με τον τρόπο που έφυγε, δεν υπάρχει κανένας άλλος με τον οποίο θα ήθελα να αγωνιστώ μέχρι την τελευταία στιγμή για τον τίτλο. Καλή ανάρρωση σύντομα ET.”

Ετικέτες