Π.Π. Motocross 2020: Επιτυχημένη η επιστροφή της Husqvarna Motul Michelin MX Team

Ετοιμοπόλεμη ομάδα μετά από 4 μήνες αποχής
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

8/7/2020

Η ομάδα Husqvarna Motul Michelin MX Team επέστρεψε στην αγωνιστική δράση του πανελληνίου πρωταθλήματος Mootcross, μετά από τέσσερις μήνες διακοπής λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, μετρώντας με το "καλημέρα" τα επιτυχημένα αποτελέσματα. Στο δελτίο τύπου που ακολουθεί μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τις επιδόσεις των αναβατών της ομάδας, μαζί με τις πρώτες δηλώσεις τους μετά τον τερματισμό.

 

Δελτίο τύπου

 

HUSQVARNA MOTUL MICHELIN MX TEAM: ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ

 

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΗΝΕΣ Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ HUSQVARNA ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΟΤΣΑΝΗ ΚΑΙ ΕΔΕΙΞΕ ΠΩΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΤΟΙΜΟΠΟΛΕΜΗ

 

Τσαρνάς και Γεωγαντάς, μαζί με όλο το team της Husqvarna, βρέθηκαν στην πίστα της Προσοτσάνης για έναν δύσκολο αγώνα από όλες τις απόψεις. Η αποχή των τεσσάρων μηνών και οι περίεργες καιρικές συνθήκες δυσκόλεψαν τους πάντες, αλλά τελικά η ομάδα έφυγε από τον πρώτο αγώνα στην μετά κορωνοϊού εποχή με θέσεις στο βάθρο των νικητών τόσο στην MX1 όσο και στην ΜΧ2.

Ο Άρης Τσαρνάς, αν και δεν βρίσκεται στο 100% των δυνατοτήτων του εξαιτίας τραυματισμού, προσπαθεί για το καλύτερο και βρίσκεται σταθερά μέσα στους πρώτους, έχουμε πολύτιμο βοηθό το Husqvarna FC 450 Rock Star Edition

#91 Άρης Τσαρνάς – HUSQVARNA FC450 ROCKSTAR EDITION

5ος ΜΧ 1 (6ος Α΄ Σκέλος / 4ος Β΄ Σκέλος) “Στο Α’ σκέλος είχα μια μέτρια εκκίνηση και αναγκάστηκα να “πατήσω” σε διαφορετική γραμμή με αποτέλεσμα να “κολλήσω” και να χάσω αρκετό χρόνο. Κατάφερα να τερματίσω 6ος αν και είχα δύο πτώσεις. Στο Β΄ σκέλος ξεκίνησα καλύτερα. Το λάθος που έκανα στην αρχή δεν με πτόησε και μετά από μεγάλη προσπάθεια κατάφερα να τερματίσω τέταρτος. Προσπαθώ να ξεπεράσω τον τραυματισμό που έχω στον ώμο από τον αγώνα των Σερρών και ελπίζω πως αγώνα με τον αγώνα θα τα πηγαίνω καλύτερα, με την πολύτιμη βοήθεια και της ομάδας μου.”

Ο αναβάτης της HUSQVARNA MOTUL MICHELIN MX TEAM πήρε την pole position και κυριάρχησε στο Β΄σκέλος του αγώνα, επιβεβαιώνοντας πως βρίσκεται στην ελίτ των αναβατών του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος MX.

#21 Αλέξανδρος Γεωργαντάς – HUSQVARNA FC250

2ος ΜΧ 2 (4ος Α΄ Σκέλος / 1ος Β΄ Σκέλος) “Μετά από μια δύσκολη περίοδο, λόγω της καραντίνας, καταφέραμε να είμαστε καλά προετοιμασμένοι για να συνεχίσουμε να διεκδικούμε τον τίτλο. Η ομάδα με βοήθησε να ανταπεξέλθω στις δυσκολίες του αγώνα, προετοιμάζοντας την μοτοσυκλέτα μου με τον καλύτερο τρόπο. Συνεχίζουμε δυναμικά παρόλα αυτά για τον επόμενο αγώνα στην Προσοτσάνη.”

Η HUSQVARNA MOTUL MICHELIN ΜΧ ΤΕΑΜ θα επιστρέψει στις αγωνιστικές της υποχρεώσεις στον τέταρτο γύρο για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Motocross στις 18 και 19 Ιουλίου στη Δράμα.

 

FIM World Supercross 2023 - Aλλαγή ιδιοκτησίας της SX Global

Ακυρώνονται οι αγώνες σε Σιγκαπούρη, Γερμανία και Καναδά, κανονικά οι αγώνες σε Αμπού Ντάμπι και Αυστραλία
WSX
Από το

motomag

12/9/2023

Η SX Global η οποία είναι η διοργανώτρια του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Supercross της FIM (WSX), ανακοίνωσε πριν μερικές ημέρες πως περνά σε νέα επενδυτικά χέρια, με τους Kyril Louis-Dreyfus, Juan Sartori και Adam Bailey να βρίσκονται πλέον στο τιμόνι της εταιρείας. Η νέα αλλαγή ιδιοκτησίας είχε ως αποτέλεσμα την αναθεώρηση του αγωνιστικού ημερολογίου με άμεση ισχύ με τους αγώνες σε Σιγκαπούρη, Γερμανία και Καναδά να ακυρώνονται, ενώ θα διεξαχθούν κανονικά οι αγώνες σε Αμπού Ντάμπι και Αυστραλία.

Στα πλαίσια αναβάθμισης του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Supercross της FIM (WSX), η νέα διοίκηση της SX Global αποφάσισε πως θα υπάρξουν αλλαγές στο αγωνιστικό ημερολόγιο του 2023 με άμεση ισχύ. Οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω από τα ηνία της διοργανώτριας εταιρείας του θεσμού είναι ο Γάλλος Kyril Louis-Dreyfus, ο Ουρουγουανός Juan Sartori καθώς και ο Αυστραλός Adam Bailey. Οι επιχειρηματίες Louis-Dreyfus και Juan Sartori οι οποίοι είναι κάτοχοι μετοχών στην βρετανική ποδοσφαιρική ομάδα της Premier Leugue Sunderland θέλουν να κάνουν το WSX πιο εμπορικό και σε συνεργασία με τον CEO της SX Global Adam Bailey ο οποίος είναι ο τρίτος κρίκος της αλυσίδας του νέου επενδυτικού σχηματισμού ανακοίνωσαν μέσω της SX Global πως αυτές οι αλλαγές στο αγωνιστικό ημερολόγιο έγιναν λόγω προβλημάτων που συνάντησαν στον υλικοτεχνικό εξοπλισμό, κοινώς στα logistics.

WSX

O Adam Beiley, CEO της SX Global δήλωσε: “Η Σιγκαπούρη, η Γερμανία και ο Καναδάς παραμένουν σημαντικές αγορές για το WSX και σκοπεύουμε να επιστρέψουμε σε κάθε μία από αυτές πολύ σύντομα. Το 2023 επρόκειτο να είναι το πρώτο άνοιγμα του WSX σε αυτές τις αγορές και θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι είμαστε απόλυτα δίκαιοι απέναντι τους. Θέλουμε να διασφαλίσουμε πως κάθε εμπειρία στο WSX θα είναι φανταστική. Μένοντας σε αυτό, η νέα ομάδα ιδιοκτησίας αποφάσισε ότι αυτές οι αναθεωρήσεις του ημερολογίου ήταν απαραίτητες αυτή τη στιγμή. Οι υλικοτεχνικές προκλήσεις που συναντήσαμε ήταν δύσκολο να ξεπεραστούν μέσα σε λίγες εβδομάδες. Ως εκ τούτου, θα επικεντρωθούμε στο να διασφαλίσουμε ότι οι διοργανώσεις WSX του 2023 στο Άμπου Ντάμπι και στη Μελβούρνη θα εκτελεστούν στο καλύτερο δυνατό επίπεδο και να συνεχίσουμε τη σημαντική πρόοδο στην οικοδόμηση του πρωταθλήματος για το 2024 και μετέπειτα”.

O Adam Beily στη συνέχεια ανέφερε: “Τα εισιτήρια για τους αγώνες του WSX Abu Dhabi και Australian Grands Prix παραμένουν σε πώληση και η ζήτηση τους είναι μεγάλη. Όσον αφορά τους οπαδούς οι οποίοι αγόρασαν εισιτήριο για τις εκδηλώσεις οι οποίες ακυρώθηκαν φυσικά θα λάβουν την πλήρη επιστροφή χρημάτων και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους υποστηρικτές μας για την υπομονή και την αμέριστη υποστήριξή τους σε αυτή τη μεταβατική περίοδο για το WSX.”

WSX

 

Ετικέτες