Π.Π. Motocross 4ος Δράμα: Δύο θέσεις στο βάθρο για τη Husqvarna

Δυναμική εμφάνιση του θυρεού
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

23/7/2020

Η αγωνιστική ομάδα της Husqvarna-Motul-Michelin ήταν παρούσα στον 4ο γύρο που έγινε στη Δράμα μετά την επανεκκίνηση του Π.Π. Πρωταθλήματος Motocross και με δύο θέσεις στο βάθρο για τους Αλέξανδρο Γιωργαντά (2ος στην MX 2) και Άρη Τσαρνά (3ος στην MX1) έφυγε απόλυτα ικανοποιημένη από την πίστα της Προσοτσάνης. Ακολουθεί το δελτίο τύπου της ομάδας που περιλαμβάνει και τις δηλώσεις των αναβατών:

 

 

ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΣΕ ΜΧ1 KAI ΜΧ2 OI ΑΝΑΒΑΤΕΣΤΗΣHUSQVARNA MOTUL MICHELIN MX TEAMΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣMX2 Ο ΑΛΕΞΗΣ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΤΗΣΜΧ1 Ο ΑΡΗΣ ΤΣΑΡΝΑΣ

 

 

 

Οι δύο αναβάτες τηςHUSQVARNA MOTUL MICHELIN MX TEAM βρέθηκαν σε φοβερή ημέρα και με την πολύτιμη βοήθεια όλης της ομάδας μπόρεσαν να ανεβάσουν τιςμοτοσυκλέτες τηςHUSQVARNA στο podium των νικητών.Παρ’ότι δεν βρίσκεται ακόμη στο 100% των δυνατοτήτων του, ο εκπρόσωπος τηςομάδας στην MX1 κατάφερε να πρωταγωνιστήσειδίνοντας σκληρές μάχες. Τα αποτελέσματα και η εξαιρετική HUSQVARNA FC450 ROCK STAR EDITION τον κάνουν να νοιώθει πιο αισιόδοξος για την συνέχεια του πρωταθλήματος.

 

#91 ΆρηςΤσαρνάς–HUSQVARNA FC450 ROCKSTAR EDITION3ος ΜΧ 1 (3ος Α ́ Σκέλος / 3ος Β ́ Σκέλος) “Στο A ́ σκέλος είχα μια πολύ καλή εκκίνηση και με σταθερή οδήγηση κατάφερα να παραμείνω στην τρίτη θέση αποφεύγοντας όσο μπορώ την καταπόνηση στον τραυματισμένου ώμου που με ταλαιπωρεί ακόμα. Στο Β ́ σκέλος από την έκτη θέση βρέθηκα στην τρίτη, όπου και τερμάτισα. Ελπίζω στους επόμενους αγώνες να ξεπεράσω τον τραυματισμό και να αξιοποιήσω στο έπακρο τις τεράστιες δυνατότητες της HUSQVARNA FC 450 ROCKSTAR EDITION, που με βοήθησε να κάνω έναν πολύ καλό αγώνα με ελάχιστα λάθη”!

Μια ανάσα από την κορυφή της κατηγορίας βρέθηκε ο Αλέξανδρος Γεωργαντάς με το κορυφαίο HUSQVARNA FC 250καιβρίσκεται πολύ κοντά στην πρώτη θέση της βαθμολογίας και θα προσπαθήσει στους εναπομείναντες αγώνες να κατακτήσει ξανά τον τίτλο στην ΜΧ2

#21 Αλέξανδρος Γεωργαντάς –HUSQVARNA FC2502ος ΜΧ 2 (4ος Α ́ Σκέλος / 1ος Β ́ Σκέλος)“Τόσο εγώ όσο και η ομάδα νοιώθουμε πολύ ικανοποιημένοι με την απόδοσή μας και τα αποτελέσματα του τέταρτου αγώνα του Πρωταθλήματος. Και τις δύο ημέρες οδήγησα σε υψηλό ρυθμό με την άριστα προετοιμασμένη HUSQVARNA FC250 που σε κάθε αγώνα με βοηθάει να επιτυγχάνω τους στόχους μου. Με την δεύτερη θέση στο σύνολο μπόρεσα να μειώσω την διαφορά μου από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας. Θα προετοιμαστώ κατάλληλα μέχρι τον Σεπτέμβριο και τον επόμενο αγώνα του Πρωταθλήματος για να είμαι έτοιμος να διεκδικήσω τη νίκη”. Η HUSQVARNA MOTUL MICHELIN ΜΧ ΤΕΑΜ θα επιστρέψει στις αγωνιστικές της υποχρεώσεις στον πέμπτο γύρο για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Motocross στις 5 και 6 Σεπτεμβρίου στα Δουνέϊκα Ηλείας.

Husqvarna – Τέλος οι εργοστασιακές ομάδες στο αμερικανικό AMA SΜX

Από το 2027 θα υποστηρίζει μόνο ιδιωτικές ομάδες στο αμερικανικό πρωτάθλημα Motocross
husky-factory-mx
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

8/5/2026

Στο σχετικό δελτίο Τύπου η Husqvarna Mobility περιγράφει την απόφασή της ως “επανατοποθέτηση”, καθώς αποφάσισε οριστικά να σταματήσει να τρέχει εργοστασιακές ομάδες στο αμερικανικό πρωτάθλημα SMX – το οποίο οι Αμερικανοί αποκαλούν αυθαίρετα “Παγκόσμιο”, παρότι για όλον τον υπόλοιπο πλανήτη αυτόν τον τίτλο κατέχει προφανώς το πραγματικό παγκόσμιο πρωτάθλημα MXGP της FIM.

Σύμφωνα με το ανακοινωθέν, η επωνυμία Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing μάλλον συναντιέται για τελευταία χρονιά στις αμερικανικές πίστες ΜΧ φέτος, καθώς η εταιρεία ανακοινώνει πως από το πρωτάθλημα του 2027 δεν θα έχει πια εργοστασιακές ομάδες. Αντ’ αυτών η Husqvarna θα διαθέσει σε ιδιωτικές ομάδες εξαρτήματα και τεχνική υποστήριξη εργοστασιακού επιπέδου.

Πρόκειται για μια απόφαση που στο υπόβαθρο μάλλον έχει φαρδιά-πλατιά την υπογραφή Bajaj, καθώς η νέα ιδιοκτησία των KTM, Husqvarna και GASGAS προφανώς θέλει να περιορίσει τα έξοδα του ομίλου στον οποίο απέκτησε πλειοψηφικό πακέτο μετοχών σώζοντάς τον από τη χρεωκοπία.

Για να προλάβουμε σχετικές εικασίες που να συμπαρασύρουν και το MXGP στις περικοπές, να πούμε πως ως αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάποια σχετική πληροφορία, ενώ το δελτίο Τύπου της Husqvarna Mobility είναι απολύτως ξεκάθαρο πως αναφέρεται μόνο στη Βόρεια Αμερική (ΗΠΑ και Καναδάς) και όχι γενικώς.

Κατά καιρούς μάλιστα έχουν ακουστεί φήμες πως οι Ινδοί σκέφτονται να περικόψουν ακόμη περισσότερο τις αγωνιστικές επενδύσεις του ομίλου Pierer, με τη μπάλα της φημολογίας να έχει πάρει μέχρι και την ομάδα MotoGP της ΚΤΜ, κάτι που μάλλον διαψεύδεται από την πραγματικότητα. Θα εξέλισσε η ΚΤΜ αγωνιστική 850cc αν αυτό το σενάριο είχε βάση;

Η μαρκετινίστικη γλώσσα της ανακοίνωσης της Husqvarna Mobility μιλά επίσης για “ευθυγράμμιση” στην αγορά της Βόρειας Αμερικής, κάτι που περιγράφεται πιο αναλυτικά στη συνέχεια ως “διεύρυνση της θέσης της Husqvarna εντός της μοτοσυκλετιστικής βιομηχανίας, όπου διαθέτει γκάμα με μοντέλα Motocross, Enduro, Travel, Naked, Supermoto και Ηλεκτρικά”.

Αυτό θα μπορούσε να ερμηνευτεί και ως εξοικονόμηση πόρων από τις εργοστασιακές ομάδες προς στήριξη περισσότερων ιδιωτικών πρωτοβουλιών σε όλες τις αγωνιστικές κατηγορίες που μπορεί να έχει παρουσία.

Το πλάνο που περιγράφει η ανακοίνωση μιλά για μια νέα στρατηγική, κατά την οποία η Husqvarna θα αναπτύξει ένα πρόγραμμα χρονομίσθωσης (leasing) για επαγγελματικές αγωνιστικές ομάδες στη Βόρεια Αμερική, το οποίο θα πατά πάνω στις υπάρχουσες συνεργασίες και δομές, προσφέροντας στις ομάδες κινητήρες και αναρτήσεις εργοστασιακών προδιαγραφών.

Ο δε τελικός στόχος που περιγράφεται είναι αρκετά αποκαλυπτικός για το σκεπτικό τους: “το πρόγραμμα αυτό επιτρέπει στην εταιρεία να παραμείνει δραστήρια στο SMX και στο μέλλον”, έκφραση που αφήνει ένα υπονοούμενο πως, σε διαφορετική περίπτωση, δεν θα ήταν βιώσιμη η παραμονή της Husqvarna στο πρωτάθλημα.

Όπως και να έχει, ξεκαθαρίζει πως η Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing θα παραμείνει ενεργή ως έχει κανονικότατα ως το τέλος του φετινού πρωταθλήματος AMA SMX, στο οποίο τρέχει εργοστασιακές ομάδες και στις δύο βασικές κατηγορίες: στα 450 με τους Malcolm Stewart και R.J. Hampshire, καθώς και στα 250 με τους Ryder Difrancesco, Daxton Benning και Casey Cochran.