Benda LFC 700 – Στην Ευρώπη το τετρακύλιδρο cruiser ενώ έρχεται σύντομα και έκδοση Pro

Η έκδοση Pro θα εφοδιάζεται με αερανάρτηση
motomag Benda LFC 700 – Στην Ευρώπη το τετρακύλιδρο cruiser ενώ έρχεται σύντομα και έκδοση Pro
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

27/6/2024

Η κινέζικη Benda το 2020 είχε παρουσιάσει το LF-01 το οποίο χρησιμοποιούσε τον κινητήρα του Honda CBR 650 ενώ εμφανισιακά αυτό έμοιαζε παραπάνω από αρκετά στο Ducati Diavel. Το LF-01 στη συνέχεια μετονομάστηκε σε LFC 700 ενώ τώρα αυτό αναμένεται να κάνει την είσοδο του στην ευρωπαϊκή αγορά τόσο σε απλή έκδοση όσο και σε έκδοση Pro.

To LFC 700 θα έρχεται σε δύο εκδόσεις, με τον τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 680 κ.εκ. να αποδίδει στην πρώτη 79 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 6 κιλά ροπής στις 8.000 σ.α.λ. ενώ στη δεύτερη και πιο ισχυρή η απόδοση θα φτάνει τους 94 ίππους στις 11.000 σ.α.λ. και 6,4 κιλά ροπής στις 8.500 σ.α.λ. Εμφανισιακά το cruiser μοντέλο μοιάζει αρκετά με το Ducati Diavel με το πίσω ελαστικό με διάσταση 310/35-18 να κλέβει την παράσταση. Το ρεζερβουάρ έχει πληρότητα 20 λίτρα ενώ σύμφωνα με την Benda το βάρος του LFC 700 αγγίζει τα 235 κιλά. Η τελική ταχύτητα στην απλή έκδοση βρίσκεται στα 170 χλμ./ώρα με αυτή της πιο ισχυρής να βρίσκεται στα 195 χλμ./ώρα.

Benda LFC 700 – Στην Ευρώπη το τετρακύλιδρο cruiser ενώ έρχεται σύντομα και έκδοση Pro

Η σέλα έχει ύψος στα 695 χλστ. ενώ ακόμη ένα σχεδιαστικό highlight του LFC 700 είναι ο εμπρόσθιος προβολέας ο οποίος είναι διάτρητος. Μέσα από αυτόν εισέρχεται αέρας στον τετρακύλιδρο κινητήρα -κάτι σαν Ram-Air- και έτσι με αυτόν τον τρόπο αυξάνεται η πίεση εισαγωγής. Εντυπωσιακή είναι και η εξάτμιση του Benda LFC 700 η οποία βρίσκεται στη δεξιά μεριά της μοτοσυκλέτας και έχει τετράγωνες απολήξεις. Στην πέδηση στην απλή έκδοση συναντάμε δύο δισκόφρενα και δαγκάνες της Nissin με τη δεύτερη έκδοση να εφοδιάζεται με δύο δισκόφρενα και δαγκάνες της Brembo, με το πακέτο της πέδησης να συμπληρώνεται από το ABS. Στις αναρτήσεις έχουμε ανεστραμμένο πιρούνι, ενώ πίσω έχουμε ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ και αλουμινένιο ψαλίδι.

Benda LFC 700 – Στην Ευρώπη το τετρακύλιδρο cruiser ενώ έρχεται σύντομα και έκδοση Pro

Στην Έκθεση του Πεκίνου η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο του 2024, παρουσιάστηκε και η έκδοση Benda LFC 700 Pro η οποία έχει κάποιες αλλαγές. Στη θέση του στρογγυλού προβολέα πλέον βρίσκουμε την εισαγωγή αέρα, με τον φωτιστικό σώμα να έχει μεταφερθεί από πάνω του και πιο ψηλά. Επιπρόσθετα στην έκδοση Pro υπάρχει αερανάρτηση η οποία θα χαμηλώνει το ύψος της μοτοσυκλέτας όταν αυτή κινείται με χαμηλές ταχύτητες είτε αυτή είναι σταματημένη. Αλλαγή έχουμε και στο πίσω ελαστικό το οποίο στην έκδοση Prο είναι 300 χλστ. από τα 310 χλστ. που συναντάμε στο Benda LFC 700.

To cruiser με καταγωγή από την Κίνα είναι ήδη διαθέσιμο σε Αυστρία, Γερμανία και Ισπανία, με την τιμή του να βρίσκεται στα 10.990 ευρώ στη Γερμανία και στα 11.990 ευρώ σε Αυστρία και Ισπανία.

Benda LFC 700 – Στην Ευρώπη το τετρακύλιδρο cruiser ενώ έρχεται σύντομα και έκδοση Pro

 

Ετικέτες

Triumph Trident 660 Triple Tribute - Επιστροφή για την ειδική έκδοση "Slippery Sam" 

Φόρος τιμής στην Trident που κέρδισε 5 φορές στο Isle of Man TT - Η ιστορία πίσω από το παρατσούκλι
Triumph Trident 660 Triple Tribute 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/5/2025

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Triumph προσφέρει το Trident 660 Triple Tribute τη μοτοσυκλέτα που αποτίνει φόρο τιμής στην αγωνιστική ιστορία της, με αλλαγές σε σχέση με την περσινή τρικύλινδρη μοτοσυκλέτα και πλουσιότερο εξοπλισμό.

Όπως είχε υποσχεθεί η Triumph πέρσι κατά την κυκλοφορία της πρώτης ειδικής έκδοσης Trident 660, η μοτοσυκλέτα θα ήταν διαθέσιμη μόνο για ένα έτος. Έτσι και έγινε, με την εμπορική επιτυχία ωστόσο της πρώτης έκδοσης να δίνει στους Βρετανούς το πράσινο φως για την δημιουργία μιας δεύτερης.

Triumph Trident 660 Triple Tribute 2025

Τα γραφικά είναι τα ίδια όμως το λευκό χρώμα που είχε χρησιμοποιηθεί ως "φόντο" έδωσε τη θέση του στο μαύρο στην Trident 660 Triple Tribute, ενώ οι ζάντες από μαύρες έγιναν κόκκινες και την κάνουν έτσι να δείχενι ακόμη πιο σπορ.

Το quickshifter παραμένει μέρος του στάνταρ εξοπλισμού και σε αυτόν προστίθεται και η συνδεσιμότητα με την Triumph 660 Triple Tribute να διατηρεί επίσης τη μικρή μάσκα/ζελατίνα που καλύπτει τα όργανα αλλά και την καρίνα, με τα εν λόγω στοιχεία να τη διαχωρίζουν από την απλή έκδοση.

Triumph Trident 660 Triple Tribute 2025

Διασκεδαστική είναι η ιστορία πίσω από το παρατσούκλι "Slippery Sam", που αφορά στην τρικύλινδρη αγωνιστική Trident των Βρετανών, η οποία κέρδισε 5 συνεχόμενες χρονιές την κατηγορία των 750 κ.εκ. στο Isle of Man TT μεταξύ 1971 και 1975. Μια ιστορία που η Triumph παραλείπει να αναφέρει στο δελτίο τύπου και αυτής της έκδοσης της Trident 660.

Βλέπετε, παρότι η αγωνιστική Triumph 750 που έφερε τρικύλινδρο κινητήρα από την Trident της εποχής της κατάφερε να πάρει 5 νίκες στο ΤΤ χάρη όχι μόνο στις επιδόσεις της αλλά και στην παροιμιώδη αξιοπιστία της, εντούτοις ήταν ένα ατυχές και μεμονωμένο συμβάν στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Bol d’Or του 1970 για το οποίο έλαβε το προσωνύμιο "Slippery Sam". 

Triumph Trident 660 Triple Tribute 2025

Εκεί, μια από τις τρεις αγωνιστικές Trident, με αναβάτες τους Steve Jolly και Percy Tait -με τον τελευταίο να είναι γνωστός και ως "Sam"-, αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα χάνοντας λάδια από τον κινητήρα, με αποτέλεσμα να γεμίσει τον αναβάτη της. Εξού και το παρατσούκλι "ο γλιστερός Sam"! Εν τέλει η μοτοσυκλέτα των Jolly και Tait τερμάτισε στην πέμπτη θέση, ενώ μια από τις Trident στα χέρια των Paul Smart και Tom Dickie κέρδισε τον αγώνα. Στους σύγχρονους πολιτικώς ορθούς καιρούς που ζούμε η παραπάνω ιστορία αποσιωπήθηκε και έμεινε το παρατσούκλι. Όμως αν δεν γνωρίζει κανείς την ιστορία η αξία της έκδοσης χάνεται.

Triumph Trident 660 Triple Tribute 2025

Όσον αφορά τη σύγχρονη "Slippery Sam" Trident, δεν υπάρχουν αλλαγές σε μηχανικά μέρη ή στο design, με μόνες προσθήκες τις προαναφερθείσες δύο στον εξοπλισμό της, πέρα από την καλαίσθητη μοναδική βαφή.

Triumph Trident 660 Triple Tribute 2025

Ίδια παραμένει η απόδοση των 79,8 hp / 10.250 rpm και των 6,5 kgm / 6.250 rpm με τον κινητήρα να συμμορφώνεται στα Euro 5+ πρότυπα, για ένα βάρος 189 κιλών με υγρά. Ίδιες παραμένουν και οι αναρτήσεις της Showa, με διαδρομές 120 και 133,5 mm εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ίδιο και το χαμηλό ύψος σέλας στα 805 mm. Στα φρένα βρίσκουμε δυο δίσκους 310 mm μπροστά με διπίστονες δαγκάνες Nissin και μονό δίσκο 255 mm πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα, επίσης από την Nissin. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται full-LED φώτα, δικάναλο Cornering ABS για το 2025, με 3 Riding Modes για το φετινό μοντέλο (Sport, Road & Rain), και προσθήκη Cruise Control, Traction Control που μπορεί να απενεργοποιηθεί, TFT οθόνη οργάνων, immobiliser, κ.α. ενώ στον πρόσθετο επίσημο εξοπλισμό θα βρείτε αρκετά ακόμα αξεσουάρ.

Triumph Trident 660 Triple Tribute 2025