CFMOTO - Εξελίσσει V4 Superbike 1.000 κ.εκ. με 200+ hp!

Με τις πατέντες του V4 κινητήρα να έχουν "άρωμα" ΚΤΜ
CFMOTO V4 Superbike
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

24/1/2023

Καθώς το νέο κύμα των Κινέζων κατασκευαστών ανεβάζει συνεχώς τον πήχη, νέες κατηγορίες και νέοι κυβισμοί προστίθενται στη φαρέτρα τους, με τελευταίο καρπό της εξέλιξης τις πατέντες που κατέθεσε η CFMOTO για μια V4 Superbike μοτοσυκλέτα με απόδοση που θα ξεπερνά τους 200 hp!

Μπορεί τα περισσότερα κινέζικα μοντέλα να κατατάσσονται στη μεσαία και μικρομεσαία κατηγορία κυβισμού, όμως σταθερά τα κυβικά ανεβαίνουν, με αρκετές πλέον εταιρείες να έχουν στη γκάμα τους Adventure μοτοσυκλέτες 800 & 1.000 κ.εκ., αν και καμία ακόμα δεν έχει βγάλει στην παραγωγή τετρακύλινδρο χιλιάρι κινητήρα.

Η μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα παραγωγής της CFMOTO αυτή τη στιγμή είναι το 800 ΜΤ, με δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα της ΚΤΜ και απόδοση 91 ίππων. 

Όμως πατέντες που κατατέθηκαν τον Ιούνιο του 2022 αναφέρεται σε μια νέα Superbike μοτοσυκλέτα με V4 κινητήρα. Καθώς στις πατέντες αυτές το σύστημα ψύξης που βλέπουμε, έχει ηδη χρησιμοποιηθεί από το Mattighofen στο MotoGP, σε συνάρτηση με την ολοένα και διευρυνόμενη συνεργασία CFMOTO-KTM στην παραγωγή κινητήρων και μοτοσυκλετών, η εμπλοκή των Αυστριακών στο συγκεκριμένο project έχει μάλλον ήδη δρομολογηθεί.

CFMOTO 1000

Ο V4 κινητήρας των 75 μοιρών με τους 2 εκκεντροφόρους και τις 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο διαθέτει κοντή διαδρομή για απόδοση ψηλά, ενώ τον ίδιο στόχο υπηρετεί και το σύστημα των βαλβίδων με τα κοντά κοκοράκια.

CFMOTO 1000

Το σύστημα ψύξης έχει δυο διαφορετικά κυκλώματα ανάμεσα στα δυο ζεύγη κυλίνδρων -κάτι που έχουμε δει στο V4 MotoGP μοντέλο της KTM-, ενώ οι πατέντες κάνουν αναφορά για μέγιστη απόδοση 204 hp.

KTM V4

Αν η μοτοσυκλέτα βρει τον δρόμο της προς την παραγωγή θα αποτελέσει το πρώτο 1.000, την πρώτη Superbike, και την πρώτη V4 από τη CFMOTO. Ακόμα δεν υπάρχουν απτές πληροφορίες για τον κινητήρα, όμως το πιο πιθανό είναι να εξελιχθεί με βοήθεια από την ΚΤΜ. Η αυστριακή εταιρεία μπορεί να μην έχει στη γκάμα της V4 μοτοσυκλέτες (πέρα από το αγωνιστικό RC16), όμως αυτή ακριβώς η αγωνιστική της εμπειρία με τη συγκεκριμένη διάταξη (τόσο σε V4 90 μοιρών στο τελευταίο στάδιο όσο και σε V4 75 μοιρών), της δίνει το know-how για να βοηθήσει τον Κινέζο συνεργάτη της πάνω στη μοτοσυκλέτα που βλέπουμε στις πατέντες.

SR-C21

Στο παρελθόν, με το SR-C21 αρχικά αναμέναμε μια μεγαλύτερου κυβισμού sport μοτοσυκλέτα, όμως τελικά η CFMOTO μας έδωσε ένα δικύλινδρο 400άρι μοντέλο, το οποίο έχασε και αρκετές από τις ακραίες σχεδιαστικές λύσεις του concept μοντέλου. Στις πατέντες του Superbike των 1.000 κ.εκ. δεν υπάρχει αμφιβολία ούτε για τον κυβισμό, ούτε για την απόδοση, ενώ τα σχέδια δείχνουν μοτοσυκλέτα με συμβατικό διπλό ψαλίδι, εξάτμιση που θα βγαίνει κάτω από τον κινητήρα, και πλαίσιο χωροδικτύωμα.

Ετικέτες

MBP – Το SC300 έφτασε στη χώρα μας, ανακοινώθηκε τιμή του

25 ίπποι, όμορφη σχεδίαση και ανταγωνιστική τιμή
motomag MBP – Το SC300 έφτασε στη χώρα μας, δείτε την τιμή του
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

21/2/2024

Η MBP παρουσιάζει το πρώτο της scooter στη χώρα μας το SC300 το οποίο συνδυάζει την πρακτικότητα με την σύγχρονη τεχνολογία σε προσιτή τιμή.

Τo MBP SC300 εφοδιάζεται με ένα μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα 278 κ. εκ., ο οποίος αποδίδει 25 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. με την ροπή να αγγίζει τα 2,49 κιλά στις 6.750 σ.α.λ. H Moto Bologna Passione, πιο γνωστή ως MBP στην Ελλάδα, εξοπλίζει το SC300 με αναρτήσεις της KYB, οι οποίες αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 90 mm εμπρός ενώ πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ τα οποία ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση.

MBP – Το SC300 έφτασε στη χώρα μας, δείτε την τιμή του

Στην πέδηση συναντάμε δύο δισκόφρενα, 240 mm μπροστά και 220 mm πίσω, που συνδυάζονται με ακτινικές δαγκάνες της J.Juan ενώ υπάρχει δικάναλο ABS της Bosch. Οι τροχοί είναι 13 ιντσών με τις διαστάσεις να είναι 110/70-13 εμπρός και 130/70-13 πίσω. Το ύψος του SC300 βρίσκεται στα 795 mm, με το βάρος να είναι χωρίς υγρά στα 151 κιλά.

Όσον αφορά τη σχεδίαση, το SC300 διαθέτει μεγάλες χειρολαβές, ενώ κάτω από τη σέλα έχει χώρο για ένα jet κράνος. Ο προβολέας X-Vertical Stack αποτελεί ένα κύριο χαρακτηριστικό του νέου scooter της MBP, ενώ η TFT LCD οθόνη 5" παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες στον χρήστη του οχήματος. Ο αναβάτης του SC300 μπορεί επιπρόσθετα να συνδεθεί μέσω του κινητού του στην εφαρμογή MBP Connect. Μέσω αυτής θα μπορεί να βλέπει που βρίσκεται το scooter ενώ υπάρχει διαθέσιμη και NFC τεχνολογία.

MBP – Το SC300 έφτασε στη χώρα μας, δείτε την τιμή του

Το MBP SC300 τιμάται στα 4.299 ευρώ ενώ είναι διαθέσιμο σε τέσσερις χρωματισμούς: Λευκό, Μαύρο, Μπλε Ματ και Γκρι. Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται την MOTOWAY ΚΑΜΠΡΑΝΗΣ ΑΕ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ 59, ΤΚ 546 27, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ | www.motoway.gr | [email protected] T. 2310 515557, 2310 517815 F. 2310 529366 | ΑΦΜ 099356343, ΔΟΥ ΦΑΕ ΘΕΣ/ΚΗΣ ΑΡ.Γ.Ε.ΜΗ:058222104000.

MBP – Το SC300 έφτασε στη χώρα μας, δείτε την τιμή του

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

TFT οθόνη 5 ιντσών

(Keyless) και φωτιζόμενοι διακόπτες - 4 λωρίδες LED

Θερμαινόμενες χειρολαβές

Αμορτισέρ Kayaba

Δικάναλο ABS Bosch

Εφαρμογή MBP Connect

TPMS αισθητήρας πίεσης ελαστικών

Διαθέσιμος χώρος για ένα jet κράνος

Σχάρα με ενσωματωμένες χειρολαβές συνεπιβάτη, ο οποίος έχει στην διάθεσή του αναδιπλούμενα μαρσπιέ

Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητήρας

25 ίπποι στις 7.500 σ.α.λ. και 24,5 Νm ροπή στις 6.750 σ.α.λ.

Οι αναρτήσεις αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 90 mm και δύο αμορτισέρ ρυθμιζόμενα σε προφόρτιση

Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενά, 240 mm μπροστά και 220 mm πίσω, που συνδυάζονται με δαγκάνες J.Juan

Τροχοί 13 ιντσών (ελαστικά 110/70-13 & 130/70-13)

Ύψος σέλας 795 mm

Χαλύβδινο πλαίσιο

Ρεζερβουάρ 11,5 λίτρα

Βάρος χωρίς υγρά 151 κιλά

MBP – Το SC300 έφτασε στη χώρα μας, δείτε την τιμή του

 

Ετικέτες