EICMA 2023: Φουλ επίθεση της VOGE και στα Scooter!

Χτίζει εκτεταμένη γκάμα κυβισμών και κατηγοριών
Η VOGE στην EICMA 2023
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

6/11/2023

Η συνέντευξη τύπου της VOGE στο Μιλάνο μπορεί να έχει προγραμματιστεί αυτή την Τετάρτη στις 12 το μεσημέρι ώρα Ελλάδας, όμως το ΜΟΤΟ βρίσκεται ήδη στο περίπτερο της εταιρείας στην EICMA και σας μεταφέρουμε όλα όσα βλέπουμε αυτή τη στιγμή, από τη νέα φουρνιά μοντέλων της εταιρείας που στην Ελλάδα αντιπροσωπεύει η Mototrend.

Αυτή τη στιγμή, στην Ελλάδα κυκλοφορούν δυο scooter της VOGE, το SR1 και το SR4 MAX, με το τελευταίο να διαθέτει 2 εκδόσεις, με την πιο πλούσια εξοπλισμένη να ακούει στο όνομα SR4 MAX SMART.

VOGE SR16

Τώρα, στο Μιλάνο η κινέζικη εταιρεία παρουσιάζει το SR 16, το πρώτο scooter μεγάλων τροχών 16 ιντσών της εταιρείας, στα πρότυπα των Honda SH, KYMCO Agility και SYM Symphony. Στα ατού του, πέρα από τη μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση των μεγάλων τροχών, το SR 16 διαθέτει μεγάλο επίπεδο πάτωμα για φόρτωμα, αναδιπλούμενο γάντζο, μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από την επίσης γενναιόδωρη σέλα, full-LED φώτα, keyless σύστημα, συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι και 2 αμορτισέρ πίσω, δισκόφρενα εμπρός-πίσω με ABS, χούφτες, μεγάλη ζελατίνα και top-box.

VOGE SR16

Από κοντά η ποιότητα κατασκευής φαίνεται πολύ καλή, ενώ ο κινητήρας πιθανώς θα είναι 125 ή 150 κυβικών.

VOGE SR2 ADV

Το SR2 ADV θα διαθέτει 180-200 κυβικά, ώστε να αποτελέσει ένα Α2 μικρό GT Scooter με μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, έχοντας χώρο κάτω από τη σέλα για ένα full-face κράνος και πιθανώς και για ένα jet. Όπως μας συνηθίζει η VOGE, έτσι κι εδώ έχουμε υπέρ-πλούσιο βασικό εξοπλισμό, με κάμερα μπροστά, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, δισκόφρενα και ABS, keyless σύστημα, και full ηλεκτρονικά συστήματα.

SR2 ADV

Το design του SR2 ADV είναι ελαφρώς… Adventure, όσο πατάει η γάτα δηλαδή, για να ικανοποιήσει τους φα αυτής της νεότευκτης κατηγορίας, με ελαστικά ψηλού προφίλ, μεγάλο τιμόνι με εκτεθειμένη τιμονόπλακα, και δυο πίσω αμορτισέρ με piggy-back ρεζερβουάρ. Ουσιαστικά μιλάμε για αντίπαλο των Aprilia SR GT, SYM ADX125, κ.α.

SR3

Το SR3 μάλλον θα φέρει 300άρη κινητήρα, και αποτελεί ένα GT scooter μεσαίου κυβισμού με έμφαση στους χώρους και στην προστασία των επιβαινόντων. Μεγάλος χώρος κάτω από τη σέλα εδώ, μεγάλη οθόνη οργάνων, κι αυτό με κάμερα μπροστά που τραβάει τόσο βίντεο όσο και φωτογραφίες, με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και άψογη συναρμογή, Traction Control, κ.α.

Loncin ATV

Τέλος στο περίπτερο της VOGE είδαμε τόσο το Valico DS900X για το οποίο σας γράψαμε ΕΔΩ, όσο και ένα 300άρι ATV της Loncin (X WOLF 300), που για την ώρα δεν είναι Euro 5, θα παρουσιαστεί όμως σε Euro 5 έκδοση μέχρι τον ερχόμενο Ιούνιο, έτοιμο δηλαδή για τον ελληνικό καλοκαίρι. Στην press conferance θα δούμε κι άλλα πράγματα, τόσο από τη VOGE, όσο και από τη LONCIN αλλά και από την ηλεκτρική BICOSE, οπότε μείνετε συντονισμένοι.

Ετικέτες

Ducati Multistrada V4 RS 2026: Αντίπαλος BMW M1000XR με 180 άλογα και 17άρηδες!

Μια sport-touring με όρθια θέση οδήγησης
Νέο Ducati Multistrada V4 RS: Αντίπαλος του M1000XR της BMW με 180 άλογα και 17άριδες!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

15/9/2025

Μαζί με την νέα έκδοση της Diavel V4 RS που στα χέρια του Marc Marquez έγινε η μοτοσυκλέτα με την καλύτερη επιτάχυνση στην γκάμα της Ducati, οι Ιταλοί έφεραν και την έκδοση RS, την πανάκριβη και εξειδικευμένη για επιδόσεις, έκδοση της Multistrada V4.

Ξεχωρίζει η απόδοση των 180 ίππων από τον ξηροκάμπανο κινητήρα με Akrapovic τελικό και οι αντίστοιχες ρυθμίσεις που έχουν γίνει στην πιο φορτωμένη από ηλεκτρονικά μοτοσυκλέτα της ευρύτερης κατηγορίας. Θα πρέπει φυσικά να βάλουμε και τις Adventure εδώ γιατί οι υπόλοιπες εκδόσεις της Multistrada V4 2025, έχουν τον ίδιο αριθμό αισθητήρων, ένα εξαιρετικά υψηλό νούμερο: 70 αισθητήρες με μερικούς από αυτούς να είναι διπλοί για ακρίβεια μετρήσεων αλλά και ασφάλεια σε περίπτωση βλάβης!

Από εκεί και πέρα εκτεταμένες αλλαγές σε λεπτομέρειες φροντίζουν ώστε η RS να δικαιολογεί την υψηλή τιμή της και το γεγονός πως όλες όσες παραχθούν θα είναι αριθμημένες. Μία από αυτές, είναι η αντικατάσταση του πίσω μέρους του φαίρινγκ με νέο που βασίζεται σε πιο ακριβό πολυμερές και βιδώνει στο υποπλαίσιο από τιτάνιο, εξασφαλίζοντας μείωση 2 κιλών συγκριτικά με την επίσης, φτιαγμένη για τον δρόμο, Multistrada Pikes Peak. Αυτή την στιγμή το υποπλαίσιο τιτανίου είναι μία μοναδική περίπτωση στην κατηγορία -ξανά με την ευρύτερη έννοια εδώ- που έχει επίσης μελετηθεί σε πλάτος για να μπορεί να μπει κεντρική βαλίτσα. Πιστεύουμε βέβαια πως αυτό είναι ένα έγκλημα για μία RS, να καταλήξει να κάνει διαδρομές ρουτίνας ή να ταξιδεύει με κεντρική βαλίτσα, αντί ενός σακιδίου με τα απολύτως απαραίτητα που δεν θα επηρεάζει τόσο πολύ το κέντρο βάρους και δεν θα δημιουργεί ζητήματα σταθεροποίησης στα πολλά χιλιόμετρα.

Η νέα Diavel V4 RS γράφει το ρεκόρ επιτάχυνσης για Ducati με 0-100 χαω σε 2.52 δευτερόλεπτα

Μία σειρά από περιφερειακά έχουν δώσει την θέση τους σε κάρμπον εξαρτήματα, το φτερό εμπρός, οι χούφτες, οι ανακλαστήρες απαγωγής θερμότητας, καλύμματα στις δισκόπλακες είναι τα βασικότερα. Μάλιστα πίσω τοποθέτησαν μεγαλύτερη δίσκο στα 280mm για να ανταποκριθεί στον υψηλότερο ρυθμό που μπορεί να υποστηρίξει η RS. Έχουμε νέους σφυρίλατους 17άριδες τροχούς και μπαταρία λιθίου.

Νέο Ducati Multistrada V4 RS: Αντίπαλος του M1000XR της BMW με 180 άλογα και 17άριδες!

Φυσικά στο κομμάτι των αναρτήσεων έχουμε τις εξαιρετικές ημι-ενεργητικές Öhlins Smart EC 2.0, οι οποίες όμως τρέχουν σε τελείως νέες ρυθμίσεις. Αυτό είναι και ένα από τα ακριβότερα σημεία στο κόστος που είχε η Ducati στην εξέλιξη της RS. Πέρα από τις carbon λεπτομέρειες, η βελτίωση των αλγορίθμων των αναρτήσεων απαιτούσε τον πλέον λεπτομερή σχεδιασμό και χρόνο.

Διότι να θυμίσουμε πως οι Multistrada V4 έχουν πλέον το πακέτο DVO (Ducati Vehicle Observer) που ουσιαστικά προσπαθεί να φέρει την νοοτροπία της παρακολούθησης της τηλεμετρίας που χρησιμοποιούν στα MotoGP στην καθημερινότητα. Συλλέκτης τώρα των πληροφοριών της τηλεμετρίας δεν είναι μία ομάδα μηχανικών μπροστά σε laptop αλλά οι μονάδες της Bosch που θα πρέπει να αποφασίσουν για το πώς θα κατευθύνουν τις αναρτήσεις στο επόμενο κλάσμα του δευτερολέπτου και για αυτό κάθε αλλαγή στο πρόγραμμα των αναρτήσεων είναι μία πολύ ακριβή διαδικασία. Γιατί εξαπλώνεται και επηρεάζει το σύνολο του DVO.

Η RS, όπως και οι υπόλοιπες Multistrada, καλύπτεται από εγγύηση 4 ετών και οι παραδόσεις των πρώτων μοτοσυκλετών, όπως και της Diavel V4 RS θα γίνουν από τον ερχόμενο Δεκέμβριο για τους λίγους τυχερούς που μπορούν να την αποκτήσουν.