EICMA 2023: SWM Gran Milano 500 - Νέος κινητήρας και νέα εμφάνιση

Από τον μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα του Gran Milano 440 περνάμε στον δικύλινδρο υγρόψυκτο του Gran Milano 500
motomag EICMA 2023: SWM Gran Milano 500 – Νέος κινητήρας και νέα εμφάνιση
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

9/11/2023

Η SWM επαναφέρει το όνομα Gran Milano στη γκάμα της εταιρείας, με το νέο street μοντέλο να αποκτά νέο κινητήρα και σύγχρονη εμφάνιση.

Στην EICMA η SWM παρουσίασε το μοντέλο Gran Milano 500 το οποίο διαφέρει κατά πολύ από το Gran Milano 440 το οποίο είχε κάνει την εμφάνιση του το 2015 και χρησιμοποιούσε τον τετράχρονο μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα των 445,3 κυβικών εκατοστών ο οποίος απέδιδε 29,5 ίππους. Το Gran Milano 500 πλέον αποκτά τον τετράχρονο δικύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα Euro5+ των 494 κυβικών εκατοστών απόδοσης 46,9 ίππων ο οποίος είναι αντιγραφή του κινητήρα της Honda.

EICMA 2023: SWM Gran Milano 500 – Νέος κινητήρας και νέα εμφάνιση

Διαφορετική πλέον είναι και η σχεδίαση του μοντέλου καθώς αποτινάσσει από πάνω του την café racer σχεδίαση που είχε το Gran Milano 400. Μπορεί ο στρογγυλός προβολέας να παραμένει ως σημείο αναφοράς ωστόσο αυτός είναι πολύ πιο σύγχρονος σε εμφάνιση. Τα πλαϊνά στο φαίρινγκ της μοτοσυκλέτας είναι πιο ογκώδη ενώ ταυτόχρονα πάνω τους “κουβαλούν” και τα λογότυπα της εταιρείας με μεγάλα γράμματα. Καλαίσθητο είναι το πίσω μέρος της νέας μοτοσυκλέτας καθώς τόσο η εξάτμιση με τις διπλές κάνες όσο και η κομψή σμιλευμένη ουρά η οποία παραπέμπει σε MV Agusta δίνει έξτρα πόντους στη σχεδίαση της SWM. Η σέλα αναβάτη -η οποία βρίσκεται στα 790 χλστ.- όπως και του συνεπιβάτη είναι κατασκευασμένη από σουέτ.

EICMA 2023: SWM Gran Milano 500 – Νέος κινητήρας και νέα εμφάνιση

Το Gran Milano 500 χρησιμοποιεί upside down τηλεσκοπικό πιρούνι της KYB με διάμετρο 41 χλστ, ενώ πίσω υπάρχει ένα μονό αμορτισέρ της KYB με ρύθμιση της προφόρτισης. Στην πέδηση υπάρχουν δύο δισκόφρενα εμπρός στα 296 χλστ. με τετραπίστονες δαγκάνες της J. Juan, ενώ πίσω υπάρχει μονό δισκόφρενο 240 χλστ. της ίδιας εταιρείας -θυγατρικής της Brembo για να μην ξεχνιόμαστε. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Angel GT της Pirelli, με τις διαστάσεις να είναι 12070-17 εμπρός και 160/60-17 πίσω, με το συνολικό βάρος του Gran Milano 500 σύμφωνα με την SWM να ανέρχεται στα 188 κιλά. Το νέο μοντέλο της ιταλικής εταιρείας θα διατίθεται σε δύο χρωματικούς συνδυασμούς τους Gran Milano Green (πράσινο) και Gran Milano Silver (ασημί).

EICMA 2023: SWM Gran Milano 500 – Νέος κινητήρας και νέα εμφάνισηEICMA 2023: SWM Gran Milano 500 – Νέος κινητήρας και νέα εμφάνισηEICMA 2023: SWM Gran Milano 500 – Νέος κινητήρας και νέα εμφάνιση

 

Ετικέτες

Kawasaki Ninja ZX-10R 2026 - Διαρροή φωτογραφιών πριν την EICMA

Νέο φαίρινγκ με φτερά, νέα όργανα και πιστοποίηση Euro5+ προδιαγραφών
Kawasaki Ninja ZX-10R 2026
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

2/11/2025

Όπως φαίνεται ο ιταλικός τύπος έχει φωτογραφίες και τεχνικά χαρακτηριστικά από το καινούργιο Kawasaki Ninja ZX-10R, όμως κάποιος βιάστηκε να ανεβάσει το άρθρο πριν τη συμφωνημένη ώρα, και κατόπιν εκείνο κατέβηκε βιαστικά. Πριν κατέβει όμως, ένας Ιάπωνας blogger είχε κατεβάσει μερικές φωτογραφίες που δείχνουν τις μεγάλες αλλαγές της Superbike του Akashi για τη νέα χρονιά.

Στις εμφανείς αλλαγές του νέου ZX-10R περιλαμβάνεται ένα νέο φαίρινγκ με αεροδυναμικά βοηθήματα (φτερά), νέα χρώματα, νέος προβολέας στα πρότυπα του ZX-6R, νέα ελαστικά, και νέα όργανα.

Ακόμα δεν γνωρίζουμε αν υπάρχουν αλλαγές στο εσωτερικό του κινητήρα, ή στα νούμερα των τεχνικών χαρακτηριστικών.

Kawasaki Ninja ZX-10R νέα όργανα

Η νέα οθόνη οργάνων μοιάζει με την ψηφιακή των 5 ιντσών από το τελευταίο Z900, ενώ στο πάνω μέρος της έχει επιπλέον λυχνία για βέλτιστες αλλαγές ταχυτήτων (shift light).

Kawasaki Ninja ZX-10R 2026

Ο κινητήρας αναμένεται να πληροί τις Euro5+ προδιαγραφές, ενώ εξωτερικά δείχνει ίδιος με εκείνον του 2025. Ίδιο φαίνεται το πλαίσιο αλλά και το ψαλίδι, ίδια και τα φρένα, ενώ πιθανώς να έχουμε διαφορετικές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις.

Kawasaki Ninja ZX-10R 2026

Για την ώρα, από τα Superbikes των τεσσάρων μεγάλων Ιαπώνων κατασκευαστών μόνο το YZF-R1 της Yamaha δεν έχει πιστοποιηθεί με τις Euro5+ προδιαγραφές, και μένει να δούμε αν η Iwata παροσυιάσει τη δική της νέα ομολογκαρισμένη έκδοση Superbike του λίτρου στη νέα EICMA.

Ετικέτες