Έρχεται το Italjet Dragster στην Ελλάδα!

Συμφωνία μεταξύ Italjet και KSR
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

17/9/2020

Μόλις πριν από λίγο ανακονώθηκε από την Italjet ότι το νέο Dragster 125/200 θα διανέμεται σε αποκλειστική βάση στην Γερμανία, την Αυστρία, την Γαλλία και την Ελλάδα, από την KSR Group, βάσει της συμφωνίας που υπεγράφη ανάμεσα στην Italjet και το αυστριακό γκρουπ.

Η KSR είναι αυτή την στιγμή ένας από τους μεγαλύτερους διανομείς στην Ευρώπη, ενώ παράλληλα δραστηριοποιείται με μεγάλη επιτυχία και στην παραγωγή σκούτερ και μοτοσυκλετών, έχοντας στην κατοχή της σημαντικά brands όπως η Lambretta, η Malaguti, η Brixton και πολλές άλλες. Για να έχετε μια εικόνα της τάξης μεγέθους της KSR, αρκεί να αναφέρουμε ότι οι πωλήσεις ανέρχονται στις 80.000 μονάδες ετησίως, σε πάνω από 60 χώρες!

Ο Sandro Caparelli, Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing της Italejet, δήλωσε για την στρατηγική αυτή συμφωνία πως "επιλέξαμε το KSR Group, που αποτελεί σημείο αναφοράς στον τομέα των δικύκλων, γιατί είμαστε σίγουροι ότι θα μπορέσει να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ιταλικού σχεδιασμού και την τεχνολογία του δικού μας αστικού superbike".

H παραγωγή των Dragster 125/200 –που πρώτη φορά είδαμε στην περσινή EICMA από κοντά- ξεκίνησε τον Μάιο στην Bologna και όπως διαπιστώσαμε από κοντά τα Dragster διαθέτουν εξαιρετικά υψηλή ποιότητα κατασκευής, ποιοτική βαφή και περιφερειακά, ενώ οι κινητήρες τους προέρχονται από το Piaggio Group και πιο συγκεκριμένα από τα scooter της Aprilia. Όλα τα παραπάνω δικαιολογούν σε μεγάλο μέρος την υψηλή τους τιμή, καθώς  το Dragster 125 ABS Euro5 θα πωλείται στην Ιταλία στα 5.100 ευρώ, ενώ η τιμή του 200 θα είναι 5.400 ευρώ. Είναι ξεκάθαρο πως στην Italjet στοχεύουν σε ένα πιο premium κατά βάση κοινό, που είτε θέλουν ένα δεύτερο όχημα για την αστική μετακίνηση με ιδιαίτερο στιλ, είτε θέλουν να ξεχωρίζουν ακόμη και στο καθημερινό commuting.

Όπως είχαμε γράψει στο παρελθόν, η αποδοχή του Dragster ήταν μαζική στο κοινό, με την εταιρία να κατασκευάζει μια σπέσιαλ έκδοση για τους πρώτους 499 πελάτες που το προ-παράγγειλαν, ενώ σύντομα η στάνταρ έκδοση θα πωλείται και στην χώρα μας!

 

 

Suzuki: Θα βγάλει νέα μοντέλα στα 350 και 500 κυβικά! Αντεπίθεση Hamamatsu

Έρχονται νέα μικρομεσαία μοντέλα από το Hamamatsu
Suzuki mid range expansion
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

1/12/2025

Η ιαπωνική εταιρεία εξετάζει την είσοδό της σε μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες μοτοσυκλετών, με τα οικονομικά, εύκολα στη απόκτηση και χρήση μοντέλα να κερδίζουν συνεχώς έδαφος τόσο στην Ευρώπη, όσο και στην Ασία.

Κατά την πρόσφατη έκθεση EICMA στο Μιλάνο, ο Πρόεδρος της Suzuki, Toshihiro Suzuki, και ο Γενικός Διευθυντής Marketing και Σχεδιασμού Μοτοσυκλετών, Akira Kyuji, μίλησαν για την πιθανή επέκταση της εταιρείας στην κατηγορία 350 έως 500 κυβικών.

"Είναι μια κατηγορία που γίνεται όλο και πιο δημοφιλής στους πελάτες," δήλωσε ο Kyuji. "Φυσικά, κατασκευαστές όπως εμείς, πρέπει να κινηθούμε προς τα εκεί. Αν υπάρχει ζήτηση, πρέπει να ανταποκριθούμε."

Η αλήθεια είναι λίγο διαφορετική βέβαια, από κατασκευαστές όπως εσάς, περιμένει κανείς να έχετε κινηθεί εκεί δημιουργώντας την ζήτηση ή ανιχνεύοντας τα πρώτα ψήγματα, όχι να απαντάτε κατόπιν πρόκλησης. Η Suzuki είχε κάποτε την γκάμα περισσότερο συμπληρώμενη από τώρα με απίστευτα αξιόπιστες μικρές ON-OFF, όπως το V-Strom 250, που συνεχίζει στις αγορές της Ασίας αλλά σταμάτησε λόγο κόστους στην Ευρώπη. Ουσιαστικά δηλαδή άφησαν την πόρτα ανοικτή και τα σκυλιά δεμένα, οπότε τώρα απλά διορθώνουν το λάθος εκείνο.

Φέτος, η Suzuki παρουσίασε το επερχόμενο SV-7GX, μια sport touring μεσαίου βάρους και κυβισμού μοτοσυκλέτα, εμφυσώντας και άλλη ζωή στον 645cc V-twin κινητήρα που πρωτοπαρουσιάστηκε το 1999, φέρνοντας την απέναντι στην Yamaha Tracer 7.

Suzuki mid range expansion

Η Suzuki διαθέτει ήδη έναν μονοκύλινδρο κινητήρα 398cc με ψεκασμό καυσίμου για τα μοντέλα DR-Z4S και DR-Z4SM, ο οποίος θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε νέα μοντέλα με τις απαραίτητες προσαρμογές. Η ισχύς του φτάνει τους 37,5 ίππους και είναι συμβατός με τα τελευταία πρότυπα Euro5+.

"Η ζήτηση για μοτοσυκλέτες μεταξύ 350 και 500 κυβικών αυξάνεται συνεχώς, όχι μόνο στην Ευρώπη," παραδέχτηκε ο Kyuji, σημειώνοντας ότι αγορές όπως η Κίνα έχουν δει μεγάλη άνοδο σε μοτοσυκλέτες αυτής της χωρητικότητας λόγω αλλαγών στη νομοθεσία.

Η δημοτικότητα των μικρότερων μοτοσυκλετών φαίνεται καθαρά μέσα από τις κινήσεις εταιρειών όπως η Royal Enfield, Triumph, BMW και KTM, οι οποίες συνεργάζονται με ινδικές εταιρείες για την παραγωγή προσιτών μικρομεσαίων μοτοσυκλετών.

Suzuki mid range expansion

Η Suzuki έχει ήδη ισχυρή παρουσία στην Ινδία, έχοντας κατασκευάσει πάνω από εννέα εκατομμύρια μοτοσυκλέτες από το 2006. To νέο εργοστάσιο στη Kharkhoda της Haryana αναμένεται να ανοίξει με αρχική παραγωγική ικανότητα 750.000 μονάδων ετησίως.

Πολλά από τα νέα μοντέλα επιλέγουν retro σχεδιασμό, αντλώντας ιστορικά ονόματα από το παρελθόν των εταιρειών προσπαθώντας να προβάλουν μια συνέχεια, ακόμα και εκεί που έχει κοπεί, ενώ μένει να δούμε εάν η προσέγγιση της Suzuki θα είναι αντίστοιχη.

"Δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε σχέδια μελλοντικών μοντέλων. Αλλά η ζήτηση είναι ζήτηση, και η δουλειά μας είναι να την καλύψουμε," πρόσθεσε ο Kyuji.

Ο Toshihiro Suzuki τόνισε επίσης την ταχεία ανάπτυξη της κινεζικής βιομηχανίας μοτοσυκλετών και τη σημασία να παρακολουθούν τις καινοτομίες της.

Suzuki mid range expansion

Παρά την παραγωγή νέων δικύλινδρων εν σειρά κινητήρων 776cc με 82 ίππους, η Suzuki αποφάσισε να συνεχίσει να εξελίσσει τον 26 ετών 645cc V-twin κινητήρα για το SV-7GX του 2026.

"Τεχνικά, ένας δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας με γωνία κομβίων στροφαλοφόρου στις 270 μοίρες μπορεί να προσφέρει απόδοση σχεδόν σαν V-twin, αλλά το πλεονέκτημα του V κινητήρα είναι η συμπαγής σχεδίασή του. Η φιλοσοφία μας είναι να φτιάχνουμε μοτοσυκλέτες με χαμηλότερες σέλες, νομίζω ότι το πλεονέκτημα αυτού του V-twin κινητήρα είναι απλώς το μέγεθος της μοτοσυκλέτας, λεπτή και συμπαγής εσωτερική του σχεδίαση.

Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με ride-by-wire και αμφίδρομο quickshifter. Όσο για μελλοντικά SV650 ή πιο σπορ S εκδόσεις, ο Πρόεδρος δήλωσε, "Αυτός ο V-twin κινητήρας είναι ένας θησαυρός για τη Suzuki, και θέλουμε να τον διατηρήσουμε και να τον αξιοποιήσουμε με τον καλύτερο τρόπο, γιατί οι άλλοι κατασκευαστές δεν έχουν κάτι αντίστοιχο."