Fantic Caballero 500 Rally 2019 στην EICMA

Το πιο Off-road Scrambler της εταιρείας
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

13/11/2018

Η οικογένεια των Caballero αποτελεί την πλατφόρμα των μοτοσυκλετών της Fantic απ’ την οποία αναδύονται ουσιαστικά έξι μοντέλα. Τρία Scrambler και τρία Flat track, με κινητήρες των 125, 200, και 500 κυβικών. Φέτος η Fantic αποφάσισε να εμπλουτίσει την οικογένεια παρουσιάζοντας μια ακόμη έκδοση, την Rally και θα είναι διαθέσιμη μόνο με τον κινητήρα των 500 κυβικών. Το νέο μοντέλο έχει αρκετές τεχνικές διαφορές συγκριτικά με την υπόλοιπη οικογένεια που αρχικά εντοπίζονται στις αναρτήσεις με τη διαδρομή τους να είναι μεγαλύτερες κατά 50 χιλιοστά μπρος και πίσω, ενώ το ψαλίδι είναι πλέον αλουμινένιο. Με αυτό τον τρόπο η Fantic αναφέρει πως κατάφερε να διευρύνει τις ικανότητες του μοντέλου για την εκτός δρόμου χρήση, επιτρέποντας στους αναβάτες της να ονειροπολούν σκεπτόμενοι νέες περιπέτειες.

Το ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά διαμέτρου 41 χιλιοστών είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, ενώ το πίσω ρυθμίζεται μόνο ως προς την προφόρτιση. Ακόμη η Fantic, έχει εξοπλίσει το Rally με ένα νέο τιμόνι περισσότερο προσανατολισμένο στη χωμάτινη χρήση, διαμορφώνοντας ανάλογα την θέση οδήγησης. Αντίστοιχα και τα ελαστικά πλέον είναι χωμάτινα, ενώ στην υπόλοιπη εξωτερική εμφάνιση οι διαφορές είναι ελάχιστες, με την προσθήκη του number plate πάνω απ’ τον προβολέα και το μπροστινό φτερό να ανεβαίνει πιο ψηλά κάτω απ’ το φανάρι. Επίσης το Rally όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας θα έχουν την εξάτμιση της Arrow, κάνοντας τον υδρόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα να φτάνει τους 40 ίππους στις 7.000 στροφές, ενώ η ροπή είναι στα 4,3 χιλιογραμμόμετρα στις 6.000. Το σύστημα πέδησης αποτελείται απο έναν πλευστό δίσκο μπροστά 320mm με δαγκάνα δύο εμβόλων και πίσω έχουμε έναν δίσκο 230mm με δαγκάνα ενός εμβόλου, ενώ υπάρχει και το ABS της Continental που έχει τη δυνατότητα απενεργοποιήσης για χρήση στο χώμα. Το νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί σε δύο χρώματα: Το κλασσικό κόκκινο και το χακί του στρατού, ενώ θα κυκλοφορήσει την άνοιξη του 2019. Δυστυχώς όμως, στην χώρα μας δεν υπάρχει κάποιος επίσημος αντιπρόσωπος που να τα εισάγει… Συνεπώς μένουμε στις φωτογραφίες, χαζεύοντας τον σχεδιασμό που έχει αρκετά κοινά στοιχεία με τα νέα μοντέλα της Triumph Scrambler 1200 XE/XC.

 

 

 

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ                                

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Μήκος (mm):

2.080

Ύψος (mm):

-

Μεταξόνιο (mm):

1.425

Απόσταση από το έδαφος (mm):

-

Ύψος σέλας (mm):

845

ΠΛΑΙΣΙΟ

Τύπος:

Ατσάλινο σωληνωτό μιας δοκού

Πλάτος (mm):

-

Βάρος κατασκευαστή, κενή / γεμάτη (kg):

150/-

Ρεζερβουάρ / ρεζέρβα (l):

12/-

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος:

Τετράχρονος, υδρόψυκτος μονοκύλινδρος με 1 ΕΕΚ και 4 Β/Κ

Διάμετρος επί διαδρομή (mm):

94,5 x 64

Χωρητικότητα (cc):

449

Ισχύς (ΗΡ/rpm):

40/7.000

Ροπή (kg.m/rpm):

4,3/6.000

Ειδική ισχύς (ΗΡ/l):

89

Τροφοδοσία:

Ηλεκτρονικός ψεκασμός

Σύστημα εξαγωγής:

1 σε 2

Σύστημα λίπανσης:

Υγρό κάρτερ

Σύστημα εκκίνησης:

Μίζα

 

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Συμπλέκτης:

Υγρός πολύδισκος

Πρωτεύουσα μετάδοση / σχέση:

Με γρανάζια

Τελική μετάδοση / σχέση:

Με αλυσίδα

 

ΠΙΣΩ

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Ένα αμορτισέρ της Fantic FRS με προοδευτικό μοχλικό

Διαδρομή (mm):

200

Ρυθμίσεις:

Προφόρτιση

ΤΡΟΧΟΣ

Ζάντα:

17 ιντσών

Ελαστικό:

140/80-17

ΦΡΕΝΟ

Ένας πλευστός δίσκος 230mm με δαγκάνα ενός εμβόλου και δικάναλο ABS της Continental με δυνατότητα απενεργοποίησης

 

ΕΜΠΡΟΣ

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Ανεστραμμένο πιρούνι της Fantic FRS

Διαδρομή/Διάμετρος (mm):

200/43

Ρυθμίσεις:

Πλήρως ρυθμιζόμενο

ΤΡΟΧΟΣ

Ζάντα:

19 ιντσών

Ελαστικό:

110/80-19

ΦΡΕΝΟ

Ένας πλευστός δίσκος 320mm με δαγκάνα δύο εμβόλων και δικάναλο ABS της Continental

Ετικέτες

Kawasaki Ninja ZX-10R 2026 - Φτερά, νέοι προβολείς, όργανα και Euro 5+ [VIDEO]

Νέες ρυθμίσεις αναρτήσεων, Turn by Turn πλοήγηση και Voice Command
Kawasaki ZX-10R 2026
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

3/11/2025

Η διαρροή του ZX-10R 2026 πριν μία μόλις ημέρα μας στέρησε την αίσθηση της έκπληξης, αφού στις φωτογραφίες είχαμε δει τα νέα αεροδυναμικά βοηθήματα, τους νέους προβολείς και τη νέα οθόνη οργάνων, όμως τώρα με το δελτίο τύπου του Akashi η ενημέρωση ολοκληρώνεται, και μαθαίνουμε και τις υπόλοιπες αναβαθμίσεις που δέχθηκε η Superbike του λίτρου της ιαπωνικής εταιρείας.

Όπως αναφέρει η «πράσινη» εταιρεία, τα αεροδυναμικά βοηθήματα (φτερά) του νέου ZX-10R αυξάνουν σημαντικά την αεροδυναμική πίεση σε υψηλές ταχύτητες, πακτώνοντας το μπροστινό μέρος στην άσφαλτο, βελτιώνοντας την αίσθηση, αποτρέποντας τα κουνήματα και τις αθέλητες σούζες και βοηθώντας στη μείωση των χρόνων στην πίστα.

Με την αύξηση της μετωπικής επιφάνειας των μεγαλύτερων πτερυγίων, η δημιουργία αεροδυναμικής πίεσης (ή η αποτροπή της σούζας) από τα πτερύγια αυξήθηκε κατά περίπου 25%.

Kawasaki ZX-10R 2026

Οι συμπαγείς υβριδικοί προβολείς/ανακλαστήρες, η επανατοποθετημένη εισαγωγή Ram Air και τα νέα, εμφανή πτερύγια δίνουν στη Ninja ZX-10R το νέο της «πρόσωπο» για το 2026.

Kawasaki ZX-10R 2026

Ο κινητήρας καλύπτει πλέον τις Euro5+ προδιαγραφές, με την Kawasaki να μην αναφέρει ακόμα στοιχεία ιπποδύναμης και ροπής, αν και είμαστε σχεδόν σίγουροι πως η απόδοση δεν θα έχει μεταβληθεί σε σχέση με το Euro5 μοντέλο.

Kawasaki ZX-10R 2026

Οι ρυθμίσεις για την πίστα του BFF (Balance Free Front Fork) και του BFRC lite (Balance Free Rear Cushion) που εξελίχθηκαν στο WorldSBK διευκολύνουν τη μεταφορά βάρους και συμβάλλουν στην ευελιξία της μοτοσυκλέτας. Ταυτόχρονα η Kawasaki αναφέρεται σε αναβαθμίσεις της γεωμετρίας, χωρίς να μας λέει λεπτομέρειες, οι οποίες σύμφωνα με τους Ιάπωνες συμβάλουν στην βελτίωση της πρόσφυσης του πίσω τροχού. Στα φρένα έχουμε δυο μονομπλόκ δαγκάνες Brembo M50 μπροστά με μεγάλους δίσκους 330 mm και ακτινική τρόμπα.

Kawasaki ZX-10R 2026

Μεγαλύτερη είναι η TFT οθόνη οργάνων στις 5 ίντσες, με περισσότερες ενδείξεις από πριν, ενώ η εφαρμογή Rideology The App Motorcycle* επιτρέπει στον αναβάτη να συνδέσει τη μοτοσυκλέτα μέσω ασύρματης σύνδεσης με το smartphone του, αποκαλύπτοντας πληθώρα πληροφοριών και ρυθμίσεων. Η πλοήγηση Turn by Turn είναι επίσης μια νέα λειτουργία για το 2026, «που δείχνει πόσο πρακτική είναι η ιδιοκτησία μιας Ninja ZX-10R» -χαχα, σταματήστε μπαγάσες του marketing θα μας πεθάνετε… άκου πρακτικό ένα Superbike του λίτρου-, ενώ η τεχνολογία Voice Command κάνει το ντεμπούτο της στη μοτοσυκλέτα.

Η Ninja ZX-10RR για το 2026 συνεχίζει να διαθέτει μπιέλες και έμβολα Pankl, καθώς και μεταλλικά σωληνάκια φρένων. Το ρυθμιζόμενο αμορτισέρ τιμονιού Öhlins ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό τόσο στη ZX-10RR όσο και στη ZX-10R.

Επιλογές χρωμάτων:

Kawasaki ZX-10R 2026

Ninja ZX-10R

  • Lime Green / Blue 24
  • Metallic Matte Graphenesteel Gray / Metallic Spark Black / Lime Green

 Ninja ZX-10RR

Kawasaki ZX-10RR 2026
  • Lime Green

Τεχνολογικά συστήματα Ninja ZX-10R και Ninja ZX-10RR του 2026:

  • KCMF – Cornering λειτουργία
  • S-KTRC – Έλεγχος πρόσφυσης
  • KLCM – Launch Control
  • KIBS – Έξυπνο ABS
  • Έλεγχος φρένου κινητήρα
  • Riding Modes
  • KQS – Shifter
  • Power Modes
  • Ηλεκτρονικό cruise control