H Suzuki ετοιμάζει νέο GSX-R250!

Θα εμφανιστεί πρώτα στην Ινδία
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

27/2/2019

Η αγορά της Ινδίας είναι μια από τις πλέον ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές παγκοσμίως, σε ό,τι αφορά την μοτοσυκλέτα, με τα νούμερα των πωλήσεων να φτάνουν σε ιλιγγιώδη επίπεδα, συγκριτικά με τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Είναι λογικό λοιπόν οι Ιάπωνες να προσμετρούν με ιδιαίτερο βάρος τις απαιτήσεις της ινδικής αγοράς, που στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως συντονίζονται και την μεγάλη άνοδο στην Ευρώπη για τις σπορ μοτοσυκλέτες μικρού και μεσαίου κυβισμού.


Ο λόγος γίνεται για το νέο GSX-R250 που φέρεται πως βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης, σύμφωνα με τις πηγές του ιαπωνικού περιοδικού Young Machine. Το Ιούλιο του 2018 είχαν διαρρεύσει οι πατέντες ενός κινητήρα που διέφερε σημαντικά από τον ανταγωνισμό, χάρη στους κάθετους αυλούς εισαγωγής από το φιλτροκούτι και το κύκλωμα της τροφοδοσίας. Έκτοτε οι πληροφορίες σταμάτησαν εντελώς, με εξαίρεση τις πατέντες που κατέθεσε στην συνέχεια η Suzuki για μια μοτοσυκλέτα με πλαίσιο χωροδικτύωμα και μακρύτερο ψαλίδι, χωρίς όμως να είναι απαραίτητο ότι αυτά τα δύο συνδυάζονται για την περίπτωση του νέου GSX-R250.
Οι πατέντες του Ιουλίου, λοιπόν, έδειχναν μια μοτοσυκλέτα με ένα δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, πλαίσιο χωροδικτύωμα, ανεστραμμένο πιρούνι και ιδιαίτερα επιθετική σχεδίαση του φαίρινγκ. Το μοχλικό της πίσω ανάρτησης μοιάζει αρκετά με την πατέντα που δημοσίευσε το εργοστάσιο αργότερα και το μόνο που απομένει είναι να δούμε το πότε θα μπει στην παραγωγή.


Πολύ πιο σύντομα από αυτό όμως, μέσα στην άνοιξη συγκεκριμένα, αναμένεται να εισαχθεί στην αγορά της Ινδίας μια αναβαθμισμένη έκδοση του Gixxer με full fairing (του αερο-ελαιόψυκτου 150 naked που παράγεται στη χώρα) στα 250cc, που θα έχει πολλά στοιχεία από τη νέα μοτοσυκλέτα. Μάλιστα ο κινητήρας διαθέτει την τεχνολογία της δυναμικής κυκλοφορίας του λαδιού σε υψηλότερη ταχύτητα για αποτελεσματικότερη ψύξη, ενώ αναμένεται να αποτελέσει και βάση για αγώνες τύπου ενιαίου, όπως συμβαίνει εδώ και πολύ καιρό με μεγάλη επιτυχία στην Ινδία με την πλήρη υποστήριξη από την Suzuki.

Bimota: Ετοιμάζει νέο μοντέλο με βάση το Kawasaki ZX-25R [VIDEO]

Με ένα βίντεο teaser η Bimota προαναγγέλλει την παρουσίαση ενός νέου μοντέλου την Τετάρτη 18 Μαρτίου
bimota
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

16/3/2026

Σε πρώτη ανάγνωση, το βίντεο είναι αρκετά σαφές. Μια σπορ μοτοσυκλέτα, προφανώς της μητρικής Kawasaki, αναμένεται να αποκαλυφθεί σε λίγες μέρες από τη Bimota.

Η σιλουέτα μιας supersport κατασκευής είναι επίσης προφανής, οπότε ήδη ξέρουμε τι να περιμένουμε: Ninja με ιταλικό τεμπεραμέντο.

Μα, ποιο Ninja;

Εδώ αρχίζει να γίνεται ενδιαφέρον το πράγμα, καθώς προσέχοντας λεπτομερέστερα τη σκιά της μοτοσυκλέτας στο βίντεο της Bimota αποκαλύπτεται αυτό που μοιάζει να είναι μονός δίσκος μπροστά και αυτό μπορεί να σημαίνει μόνο ένα πράγμα: Ninja ZX-25R.

 

 

Η σκέψη αυτή ενισχύεται από ένα ακόμη γεγονός, πως το teaser βίντεο ανέβηκε μόνο στα ιαπωνικά κοινωνικά δίκτυα της Bimota και όχι στα παγκόσμια. Ταιριάζει γάντι με ένα τετρακύλινδρο μοντέλο που δεν έχει εισαχθεί καθόλου στην Ευρώπη από τη στιγμή που πρωτοπαράχθηκε.

Η ημερομηνία που δίνεται για την αποκάλυψη είναι η 18η Μαρτίου 2026, ημέρα Τετάρτη και όλως τυχαίως δύο μέρες πριν ανοίξουν οι πύλες της πρώτης εκ των τριών ιαπωνικών εκθέσεων μοτοσυκλέτας που θα διοργανωθούν στη διάρκεια του επόμενου μήνα, της έκθεσης της Osaka.

Εκεί θα γνωρίζουμε οριστικά περί τίνος πρόκειται και, αν έχουμε πέσει μέσα στη μαντεψιά μας, θα είναι κάτι που μάλλον δεν θα δούμε διά ζώσης στην Ευρώπη.