Honda MSX Grom 125 – Νέα, πιο σπορ εμφάνιση

Αλλαγές σε κάλυμμα προβολέα, πλαστικά, εξάτμιση και γραφικά
motomagHonda MSX Grom 125 – Νέα, πιο σπορ εμφάνιση
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

20/2/2024

Το Grom 125 δέχεται μία αισθητική ανανέωση, αποκτώντας πιο σπορ και “σοβαρή” εμφάνιση, με λιγότερη χρωματική φασαρία στα νέα πλαστικά, κάλυμμα προβολέα, διατηρώντας όμως των παιχνιδιάρικο χαρακτήρα του, ο οποίος έχει δημιουργήσει το ξεχωριστό φανατικό κοινό την “mini-me” μοτοσυκλέτας της Honda.

Ο αερόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας παραμένει σε οριζόντια διάταξη, όπως αυτή που έχουμε συνηθίσει στα παπιά, με υποτετράγωνο θάλαμο καύσης. Τα 124,9 κυβικά του μας δίνουν 10 ίππους στις 7.250 στροφές, με την ροπή να αγγίζει τα 1,13 χιλιογραμμόμετρα στις 6.000 στροφές. Ίδια παραμένει και η LCD οθόνη οργάνων, η οποία περιλαμβάνει και ένδειξη επιλεγμένης σχέσης.

Honda MSX Grom 125 – Νέα, πιο σπορ εμφάνιση

Αλλαγή βλέπουμε στα πλαστικά, τα οποία έχουν αποκτήσει περισσότερες και πιο αιχμηρές γωνίες, δίνοντας μία σπορ αύρα στο Grom, ενώ πλέον καλύπτουν και το τμήμα κάτω από την σέλα, όπου φαινόταν το πλαίσιο. Τα γραφικά και τα φλούο χρώματα που έχουμε συνηθίσει, εδώ απουσιάζουν, με το λογότυπο “Grom” να έχει μεταφερθεί στα πλαϊνά του ρεζερβουάρ σε γκρι χρώμα. Μπροστά, βλέπουμε ότι ο προβολέας έχει πλέον κάλυμμα, το οποίο προσθέτει όγκο, ενώ έρχεται στο ίδιο χρώμα με την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα.

Αναρτήσεις, πλαίσιο και φρένα μένουν αυτούσια, με το Grom να κρατάει τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα του. Αυτός είναι άλλωστε, που τον έχει κάνει γνωστό σε διάφορες αγορές του κόσμου. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι ΗΠΑ, όπου μερίδα του κοινού επιλέγει την συγκεκριμένη πλατφόρμα από χρήση stunt riding μέχρι και ομαδικές βόλτες.

Honda MSX Grom 125 – Νέα, πιο σπορ εμφάνιση

Η Honda έχει δημιουργήσει και μία πλούσια γκάμα εξτρά αξεσουάρ, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει χούφτες, ζελατίνα, ποδιά κινητήρα, θύρα φόρτισης usb-c αλλά και… τριβάλιτσο (!) με μαλακές πλαϊνές βαλίτσες και κεντρική που τοποθετείται πάνω στην σέλα συνεπιβάτη και μία σχάρα που επίσης ανήκει στον βασικό εξοπλισμό. Κάπως έτσι, το Grom αποκτά τώρα και τουριστικές ανησυχίες…

Το νέο Grom 125 παρουσιάστηκε για αρχή στις αγορές της Ιαπωνίας και της Ταϊλάνδης, σε δύο χρωματικές επιλογές “Pearl Horizon White” και “Matte Gunpowder Black Metallic”. Με δεδομένο ότι το GROM – ή αλλιώς MSX 125 – της Honda πωλείται και στην ευρωπαϊκή αγορά, πιθανότατα η ανανεωμένη εμφάνιση θα έρθει και προς τα μέρη μας.

Honda MSX Grom 125 – Νέα, πιο σπορ εμφάνισηHonda MSX Grom 125 – Νέα, πιο σπορ εμφάνισηHonda MSX Grom 125 – Νέα, πιο σπορ εμφάνιση

Ετικέτες

Royal Enfield Hunter 350 2025: Αναβάθμιση σε αναρτήσεις και συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση

Αναβάθμιση και στον εξοπλισμό – Σε 3 νέους χρωματικούς συνδυασμούς, με LED προβολέα
Royal Enfield HNTR 350 2025
Από το

motomag

29/4/2025

Η Royal Enfield προχώρησε στο φρεσκάρισμα του Hunter 350 για το 2025 με αλλαγές ουσίας που βελτιώνουν τη συμπεριφορά, τη χρηστικότητά του αλλά και την ασφάλεια.

Συγκεκριμένα η ρετρό σχεδίασης μοτοσυκλέτα της ινδικής εταιρείας διατηρεί τον μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα J-series 349 κ.εκ. των 20,4 ίππων με τις υποτετράγωνες διαστάσεις του κυλίνδρου και το χαρακτηριστικά ευχάριστο, αργόστροφο δούλεμά που ταιριάζει γάντι στην αισθητική και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. 

Ωστόσο, το μικρό commuter έχει υποστεί μια σειρά από αλλαγές που στοχεύουν στη συνολική βελτίωσή του με τους Ινδούς να “απαντούν” στις κινήσεις του ανταγωνισμού  (βλ. Honda GB350) ώστε να διατηρήσουν ή ακόμη και να αυξήσουν το μερίδιο που έχουν -αρχικά- στην τεράστια ινδική αγορά.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Συγκεκριμένα η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί με το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη να επηρεάζεται από το νέο τιμόνι αλλά και από τη σέλα που φέρει νέο αφρώδες και επένδυση. Στο παραπάνω έρχονται να προστεθούν οι αλλαγές στην πίσω ανάρτηση με νέα προοδευτικά ελατήρια και set up για τις αποσβέσεις των αμορτισέρ, ενώ έχει αυξηθεί και η απόσταση από το έδαφος.

 

Royal Enfield HNTR 350 2025

Παράλληλα, ο συμβατικός συμπλέκτης άλλαξε και έδωσε τη θέση του σε έναν περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση στη μανέτα, για πρώτη φορά σε 350άρι της Royal Enfield. Το τελευταίο το HNTR δεν το χρειαζόταν αφού η μανέτα του συμπλέκτη είναι ήδη ελαφριά στο τράβηγμα, αλλά όχι δεν λέμε σε τέτοιες αλλαγές με τη μοτοσυκλέτα να γίνεται ακόμη πιο φιλική στην καθημερινότητα, ειδικά για τις γυναίκες.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Νέος είναι επίσης ο LED προβολέας, ο οποίος λογικά θα αναβαθμίσει αρκετά την ορατότητα τη νύχτα, ενώ στον εξοπλισμό έρχονται να προστεθούν το κομψό όργανο πλοήγησης tripper pod -όχι στη στάνταρ έκδοση "Factory Black"- που συνδέεται με smartphone και η “απαραίτητη” πλέον θύρα φόρτισης USB Type-C.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Η πρώτη παρουσίαση έγινε σε φεστιβάλ της Royal Enfield στην Ινδία και συνολικά τα χρώματα που θα προσφέρονται είναι τα: Factory Black, Rio White και Dapper Grey, Tokyo Black, London Red και Rebel Blue ενώ είμαστε σε αναμονή για ανακοινώσεις από την ελληνική αντιπροσωπεία σχετικά με την εισαγωγή και την τιμή του στην Ελλάδα. Στην Ινδία πάντως η στάνταρ έκδοση παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο με την απερχόμενη μοτοσυκλέτα.

 

Ετικέτες