MV Agusta RC 2019 όλη η νέα σειρά

Η παρουσίαση τους στην EICMA
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

5/11/2018

Η MV Agusta παρουσίασε τη νέα σειρά RC των μοντέλων της στην EICMA, τονίζοντας τη σημαντικότητα του Reparto Corse, εξ ου και το RC (του αγωνιστικού της τμήματος) που είναι υπεύθυνο για την παραγωγή των αγωνιστικών μοτοσυκλετών. Συγκεκριμένα ανέφερουν πως οι αγώνες ταχύτητας έχουν ιδιαίτερη σημασία για την εταιρεία, καθώς βελτιώνουν τις μοτοσυκλέτες παραγωγής μέσω της εφαρμογής της αγωνιστικής τεχνολογίας. Η νέα σειρά RC επεκτείνεται σε ολόκληρη τη γκάμα της εταιρείας με τις αλλαγές να είναι κυρίως χρωματικές και να εστιάζουν περισσότερο στον περιφερειακό εξοπλισμό, χωρίς αλλαγές στις επιδόσεις των μοτοσυκλετών.

Συγκεκριμένα το F4 RC, όπως η MV Agusta αναφέρει, βρίσκεται στην κορυφή της εξέλιξής του με τον κινητήρα να παράγει 205 ίππους. Όμως, με την δημιουργία του αγωνιστικού κιτ που συμπεριλαμβάνει μια ECU με την ειδική χαρτογράφηση, ρυθμισμένη ώστε να συνεργάζεται άψογα με το μονό τελικό της SC-Project, αυξάνεται η ιπποδύναμη στους 212 ίππους. Παράλληλα, το κιτ προσφέρει τις αναρτήσεις της Ohlins τόσο μπροστά όσο και πίσω καθώς και όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, φέρνοντάς τη πολύ κοντά στο επίπεδο των αγωνιστικών SBK. Για φέτος ο χρωματισμός είναι καινούργιος με το μαύρο να έχει κεντρικό ρόλο, ενώ πλαισιώνεται από τις κόκκινες λετπομέρειες που εμφανίζονται στο υποπλαίσιο, στις ζάντες και το μπροστινό φαιρινγκ. Τέλος τα λευκά και πράσινα σιρίτια ολοκληρώνουν όμορφα το σύνολο, υποδηλώνοντας παράλληλα την καταγωγή του.

Τα F3 675 RC και F3 800 RC, που έχουν κατασκευαστεί για να προσφέρουν την μέγιστη δυνατή εμπειρία στην πίστα είτε σε αγώνες είτε σε track day, έρχονται σε μιας περιορισμένης παραγωγής έκδοση. Τα μοντέλα θα είναι εξοπλισμένα με την ολόσωμη εξάτμιση τιτανίου της SC-Project και αλουμινένιες βάσεις μαρσπιέ επενδυμένες με carbon προστατευτικά. Η ειδική χαρτογράφηση της ECU συμπεριλαμβάνεται μέσα στο κιτ όπως επίσης και η μανέτα του φρένου και του συμπλέκτη που είναι κατασκευασμένες στον τόρνο για το μέγιστο φινίρισμα. Ακόμα διαθέτουν ειδικό γρανάζωμα ώστε να επιτυγχάνεται η βέλτιστη επιτάχυνση, ενώ μέσα στο κιτ προσφέρεται το αγωνιστικό σταντ, η κουκούλα καθώς και το πιστοποιητικό αυθεντικότητας.

Το Dragster 800 RC με το βάρος του να περιορίζεται στα 160 κιλά και την απόδοση του κινητήρα να φτάνει τους 150 ίππους, αποτελεί για την MV Agusta την πιο αγνή naked sport μοτοσυκλέτα της. Το μοντέλο έχει δεχτεί τις απαραίτητες αναβαθμίσεις από το RC τμήμα ώστε να φέρει άξια το όνομά του, με τις ακτινωτές ζάντες να παραχωρούν τη θέση τους στις ειδικά κατασκευασμένες από ελαφρύ κράμα ζάντες με τα εννιά μπράτσα. Τέλος στα γραφικά της βαφής του αναγράφεται ο αριθμός 37 που αντιπροσωπεύει τα πρωταθλήματα της εταιρείας.

Το Brutale 800 RC δεν έμεινε πίσω υιοθετώντας και αυτό της ίδιες ζάντες με το αδερφάκι του (Dragster 800 RC) σε κόκκινη απόχρωση ώστε να ταιριάζει με τη θεματολογία της σειράς. Ακόμη, τα carbon μέρη του όπως το μπροστινό φτερό, το πίσω, τα πλαϊνά μέρη του ρεζερβουάρ καθώς και το πάνελ τον οργάνων κάνουν αισθητή τη παρουσία τους, δίνοντας μια πιο high end νότα στο σύνολο. Ακόμα το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο στην έκδοση America όπως αυτή του brutale που είχαμε αναφερθεί στο παρελθόν.

Στο τέλος ακολουθεί το gallery με φωτογραφίες

Το Turismo Veloce RC αποτελεί το τέταρτο και τελευταίο αδερφάκι της σειράς που χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα με τα Dragster 800 RC, Brutale 800 RC, F3 800 RC, ενώ είναι σχεδιασμένο ώστε να αναδεικνύει τις ταξιδιωτικές ικανότητες του κινητήρα. Προσφέρει έτσι μια τουριστική μοτοσυκλέτα με μικρές διαστάσεις, ευελιξία και λεπτή σιλουέτα. Τέλος το νέο μοντέλο είναι εξοπλισμένο SMS (Smart Clutch System), ένα αυτόματο σύστημα αποκλειστικά κατασκευασμένο για την MV Agusta, που δίνει την επιλογή στον αναβάτη να μην χρησιμοποιεί τον συμπλέκτη στις αλλαγές (περισσότερες λεπτομέρειες για το σύστημα μπορείτε να βρείτε εδώ.)

Ετικέτες

BMW R 1300 RΤ & R 1300 RS 2025 - Τouring και sport touring Γερμανίδες, με 145 ίππους

Με κινούμενα μέρη το φαίρινγκ της RT - Μεταβάλλουν την προστασία του αναβάτη! -Τιμές στην Ελλάδα
BMW R 1300 RS και R 1300 RT 2025
Από το

motomag

30/4/2025

Παρουσιάστηκαν και επίσημα τα δύο νέα μοντέλα της BMW με βάση τον υγρόψυκτο boxer κινητήρα των 1.300 κ.εκ. που γνωρίζουμε από τα R 1300 GS και R 1300 R όπως άλλωστε είχαμε ενημερώσει κατά την παρουσίαση του τελευταίου, ενώ οι Βαυαροί συνεχίζουν με τις ψεύτικες CGI εικόνες και video και όχι με πραγματικές φωτογραφίες μοτοσυκλετών που απευθύνονται σε πραγματικούς αναβάτες.

Η sport-touring επιλογή R 1300 RS παρουσιάστηκε σε τέσσερεις εκδόσεις με αντίστοιχες χρωματικές επιλογές, Racing Blue metallic, Triple Black, Performance (Tricolore) και Option 719 (Brooklyn grey metallic). Η R 1300 RS έρχεται για να δώσει στους φίλους του boxer κινητήρα μια ολοκληρωμένη "λύση" σε εκείνους που αναζητούν έναν συνδυασμό επιδόσεων και άνεσης σε μακρινά ταξίδια με έμφαση στη συμπεριφορά.

BMW R 1300 RS και R 1300 RT 2025

Με ανανεωμένο σχεδιασμό και πιο αιχμηρές γραμμές, η R 1300 RS παραμένει πιστή στην αθλητική της ταυτότητα, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει πρακτικότητα και ευχρηστία με τις ηλεκτρονικά ανοιγόμενες και φωτιζόμενες αποσκευές.

Ο νέος υγρόψυκτος κινητήρας boxer των 1.300 κυβικών αποδίδει 145 ίππους στις 7.750 στροφές ανά λεπτό και 149 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Το νέο πλαίσιο είναι, ελαφρύτερο και πιο στιβαρό από το προηγούμενο, συμβάλλοντας σημαντικά στη βελτίωση της ευστάθειας και της οδικής συμπεριφοράς της μοτοσυκλέτας.

Η ανάρτηση Dynamic Suspension Adjustment (DSA) της BMW ρυθμίζεται αυτόματα ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου και το στυλ οδήγησης, είτε σε στροφές είτε σε ταξίδι με ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου.

​BMW R 1300 RS 2025

Παράλληλα, η τεχνολογία είναι παρούσα σε κάθε σημείο της μοτοσυκλέτας: ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης όπως ABS Pro, σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης εμπρός και πίσω FCW και RCW, Adaptive Cruise Control και σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας SWW ανεβάζουν τα επίπεδα ασφάλειας και άνεσης.

Η μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT 6.5 ιντσών προσφέρει πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες και πλήρη συνδεσιμότητα με smartphone μέσω Bluetooth. 

Με βάρος περίπου 215 κιλών πλήρης, η R 1300 RS προσφέρει ισορροπία ανάμεσα σε επιδόσεις και άνεση ενώ προσφέρεται και με τέσσερα πακέτα πρόσθετου εξοπλισμού Dynamic, Innovation, Comfort και Touring υπογραμμίζοντας έτσι όποια πλευρά του χαρακτήρα της επιθυμείτε.

H πλέον τουριστική μοτοσυκλέτα που φέρει τον νέο boxer, R 1300 RT, διατίθεται επίσης σε τέσσερεις εκδόσεις με αντίστοιχες χρωματικές επιλογές, Alpine white 3, Impulse (Racing Blue metallic), Option 719 (Blue Ridge Mountain metallic) και Triple black.

BMW R 1300 RS και R 1300 RT 2025

Η BMW R 1300 RT θέλει να συνδυάσει κορυφαία άνεση, προηγμένη τεχνολογία και ισχυρές επιδόσεις και απευθύνεται στους πιο απαιτητικούς ταξιδιώτες που θέλουν να διανύουν μεγάλες αποστάσεις, δικάβαλοι, με άνεση και χλιδή και σε αυτό προσθέτει και το φαίρινγκ της μοτοσυκλέτας με τα κινούμενα μέρη. Τα ρυθμιζόμενα σε κλίση πλαϊνά μέρη του φαίρινγκ προσφέρουν σύμφωνα με τους Βαυαρούς περισσότερο φρέσκο αέρα κάθε φορά που βρίσκεται η μοτοσυκλέτα σε κίνηση και εκείνα έχουν υψωθεί, ακόμη και σε πιο δύσκολες συνθήκες κίνησης, όπως για παράδειγμα κατά την κίνηση το καλοκαίρι στο αστικό περιβάλλον. Εκτρέπουν επίσης τον αέρα και κατά συνέπεια και τη βροχή στις υψηλότερες ταχύτητες προσφέροντας έτσι υψηλότερο επίπεδο προστασίας.

Και εδώ ο μεγάλος boxer αποδίδει 145 ίππους και 149 Nm ροπής, επιτρέποντας άνετες προσπεράσεις και ξεκούραστη οδήγηση ακόμα και με πλήρες φορτίο. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα νέο, ελαφρύτερο πλαίσιο που μειώνει το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας και ενισχύει την οδική συμπεριφορά, προσφέροντας σταθερότητα ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες με πλήρεις αποσκευές.

BMW R 1300 RT 2025

Η R 1300 RT ξεχωρίζει επίσης για τα νέα τεχνολογικά χαρακτηριστικά που ενσωματώνει. Με προαιρετικό sport σύστημα φρένων και νέο σύστημα ηλεκτρονικών αναρτήσεων (DCA) εξασφαλίζει άνεση και σταθερότητα ανεξάρτητα από το φορτίο ή την κατάσταση του δρόμου. Το σύστημα αυτοματοποίησης αλλαγών σχέσεων (ASA) αλλά και το Adaptive Cruise Control, σε συνδυασμό με το Forward Collision Warning και το Active Cruise με λειτουργία φρεναρίσματος, ενισχύουν την ασφάλεια και μειώνουν την κόπωση σε πολύωρες διαδρομές. Η μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT 10.25 ιντσών προσφέρει υψηλής ευκρίνειας πλοήγηση και πληροφορίες, ενώ είναι διαθέτει συνδεσιμότητα με smartphone και συστήματα επικοινωνίας ενώ υπάρχει και θύρα USB type C.

Tα R 1300 RS και R 1300 RT είναι διαθέσιμα για παραγγελία στην Ελλάδα με τις προτεινόμενες τιμές λιανικής τους να διαμορφώνονται στα 17.990 ευρώ και 24.490 ευρώ αντίστοιχα με την BMW να προσφέρει μέσω του προγράμματος Easy2Ride δυνατότητα παροχής ευέλικτης χρηματοδότησης.

Αμφότερα τα νέα μοντέλα επωφελούνται από το πρόγραμμα Ride on & on & on, 3ετούς εγγύησης της BMW  που προσφέρει έναν επιπλέον χρόνο ξεγνοιασιάς, επιπρόσθετα στην εργοστασιακή εγγύηση που προβλέπεται από τη νομοθεσία.