Νέο Daytona by Zontes 310T2

Με πιο adventure χαρακτήρα και Euro5!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

20/1/2021

Η Daytona παρουσίασε μια νέα έκδοση της δημοφιλούς οικογένειας των 310, το Daytona by Zontes 310T2. Πρόκειται για την adventure έκφανση της σειράς, με διαστάσεις τροχών 19'' (μπροστά) και 17'' (πίσω), που απευθύνεται στο ευρύ κοινό της Α2 κατηγορίας διπλωμάτων.

Η σημαντική διαφοροποίηση με την προηγούμενη γενιά της οικογένειας, είναι ότι ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους κινητήρας, πληροί τις Euro5 προδιαγραφές. Η απόδοσή φτάνει τους 35 ίππους στις 9.500 στροφές και τα 3 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 7.500 στροφής αντίστοιχα. Το κιβώτιο διατήρησε τις έξι σχέσεις του και συνδυάζεται με μονόδρομο συμπλέκτη, ενώ ο ψεκασμός προέρχεται από την Bosch.

Η εταιρεία ανακοινώνει μια εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση της τάξης των 3,9 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, που σε συνδυασμό με την χωρητικότητα των 19 λίτρων του ρεζερβουάρ, μεταφράζεται σε αυτονομία 480 χιλιομέτρων.

Τα τεχνολογικά highlights του Daytona by Zontes 310 T2

 

  • Διπλή χαρτογράφηση eco/sport
  • Keyless σύστημα
  • LED φώτα
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα
  • Μεγάλη ψηφιακή TFT οθόνη

  • Προστατευτικά κάγκελα
  • Ρυθμιζόμενες μανέτες
  • Ηλεκτρικό άνοιγμα της τάπας του ρεζερβουάρ
  • Αναδιπλούμενοι καθρέφτες
  • Σχάρα αποσκευών
  • Ηλεκτρικό κλείδωμα του τιμονιού
  • Χειριστήρια με διακριτικό κρυφό φωτισμό
  • Σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών και θερμοκρασίας ελαστικών (TPMS)
  • Αναβαθμισμένη διπλή θύρα φόρτισης USB σε τύπο QC 3.0 18W για υπερταχεία φόρτιση

  • Νέες μεγαλύτερες προστατευτικές χούφτες χεριών
  • Ακτινωτούς τροχούς 19”-17” με ειδική σχεδίαση για τη χρήση tubeless ελαστικών.

 

To 310T2 θα διατίθεται σε τρεις χρωματικές επιλογές (Μαύρο, Μπλε και Άσπρο), με την τιμή του ανέρχεται στα 4.495 ευρώ! Η αντιπροσωπεία της Daytona, Γκοργκόλης Α.Ε., δίνει την δυνατότητα απόκτησης με εξόφληση σε 36 μήνες άτοκα και με τέσσερα χρόνια εγγύηση.

Στο δελτίο τύπου έστειλε η αντιπροσωπεία, συμπεριλαμβάνει και ένα εισαγωγικό σημείωμα, με αφορμή ένα video που αναρτήθηκε στο YouTube, αποτελώντας αφορμή για σχόλια σε αντίστοιχα forums, και το οποίο το παραθέτουμε αυτούσιο όπως συνοδεύει το δελτίο τύπου:

 

"Με αφορμή την εμφάνιση του 310Τ2 και σχόλια σε forum και από “youtubers”.

 

Το T310, ήταν το πρώτο μοντέλο της σειράς που παρουσίασε το εργοστάσιο στην ευρωπαϊκή αγορά, χωρίς να κρύβει τις φιλοδοξίες του για επικράτηση στη δύσκολη αυτή κατηγορία.
Η αντίδραση του εργοστασίου σε κάθε πρόταση για βελτίωση και εξέλιξη του μοντέλου που δέχθηκε από δημοσιογράφους στα πρώτα tests και τους πρώτους καταναλωτές ήταν ακαριαία.
Οι προτάσεις αφορούσαν τη βελτίωση και εξέλιξη του μοντέλου και όχι διόρθωση κάποιας λειτουργικής ατέλειας, που δεν υπήρξε στο μοντέλο παρά στο αρχικό στάδιο της παραγωγή του. Αποτέλεσμα, τον πρώτο χρόνο παραγωγής του μοντέλου, το εργοστάσιο να εμφανίσει 3 στάδια εξέλιξής του.

Κάθε στάδιο εξέλιξης, με προσπάθεια της αντιπροσωπείας, δεν συνοδεύθηκε με αντίστοιχη αύξηση της τιμής του μοντέλου, ώστε στο πρώτο στάδιο εισαγωγής του, να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητά του και να συγκεντρώσει τις προτιμήσεις των καταναλωτών.
Πράγμα που εκτιμήθηκε και έφερε το μοντέλο στην πρώτη θέση.

 

Αναρωτιόμαστε τι θα ήταν προτιμότερο. Να μην εξελιχθεί το μοντέλο ή η κάθε εξέλιξη του μοντέλου να συνοδευτεί με μεγαλύτερη αύξηση της τιμής ώστε να μη δυσαρεστηθούν οι πρώτοι αγοραστές;

Το “κέρδος”, όταν αγοράζεις μία μοτοσυκλέτα, είναι το συναίσθημα να “καβαλάς” την ωραία της επιλογής σου και όχι το κέρδος από το “διαζύγιο” μαζί της.

 

Δε θεωρούμε ότι πρέπει να επιβαρύνουμε δυσανάλογα κάθε επόμενο αγοραστή για να προστατεύσουμε πιθανό κέρδος από τη μεταπώληση της μοτοσυκλέτας.

Αν σε κάθε αλλαγή, για να προστατεύσουμε τους προηγούμενους αγοραστές, προχωρούσαμε σε 500 € αύξηση της τιμής της μοτοσυκλέτας, μάλλον θα επιβαρύναμε άδικα περισσότερους καταναλωτές.

 

Το ανωτέρω εισαγωγικό σημείωμα το αναφέρουμε με αφορμή συγκεκριμένης ανάρτησης video στο youtube με τίτλο «Γιατί πούλησα το ZONTES και ΔΕ θα ξαναπάρω!!!!»

Θεωρούμε τον τίτλο κακόβουλο, επειδή αποτρέπει υποψήφιο αγοραστή από την επιλογή του μοντέλου, μόνο και μόνο με αναφορές στη συχνή εξέλιξη, ενώ σε κάποιους που δε θα δουν το video και μείνουν στην ανάγνωση μόνο του τίτλου, μένει η λανθασμένη αίσθηση της σύστασης/αποτροπής αγοράς του για ποιοτικούς λόγους."

Vespa Primavera 180 και Sprint 180 - Νέος μεγαλύτερος και ισχυρότερος i-Get κινητήρας στην Ινδονησία

Η Piaggio παρουσίασε στην Ινδονησία μια νέα παραλλαγή του i-Get κινητήρα με 174 κυβικά και τον ντεμπουτάρει σε δύο νέες εκδοχές των Primavera και Sprint
vespa 180 cc
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

14/4/2026

Το 2022 η Piaggio εγκαινίασε μια νέα μονάδα παραγωγής στην περιοχή Cikarang στην Ινδονησία, σχεδιασμένη να εξυπηρετεί πρωτίστως στην αγορά της χώρας που τη φιλοξενεί – όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα άλλα εργοστάσια που διαθέτει ο ιταλικός όμιλος σε Βιετνάμ, Ινδία και Κίνα.

Στο εργοστάσιο αυτό της Ινδονησίας εξελίχθηκε το επόμενο βήμα του κινητήρα i-Get, παρουσιάζοντας μια νέα παραλλαγή του με αυξημένο κυβισμό στα 174,1 κυβικά εκατοστά. Ο μεγαλύτερος κινητήρας αποδίδει περισσότερη δύναμη, με μέγιστη ισχύ 15 hp στις 8.250 rpm και ροπή 1,4 kgm στις 6.500 rpm – 12,5/7.750 και 1,3/6.500 τα ανάλογα νούμερα του ίδιου κινητήρα στην Euro 5+ έκδοση των 155 cc, ως διατίθεται και στην Ελλάδα.

​   vespa 180 cc

Κατά τα λοιπά οι 180άρες Vespa δεν έχουν άλλες διαφορές από τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά μοντέλα πλην μιας: το μπροστινό δισκόφρενο είναι ελαφρώς μεγαλύτερο, με δίσκο διαμέτρου 220 mm αντί των 200 που φορούν τα ευρωπαϊκά μοντέλα 125 και 150, πιθανότατα εξισορροπώντας την αυξημένη απόδοση του i-Get κινητήρα.

vespa 180 cc

Προς το παρόν η Piaggio σκοπεύει να διαθέτει τις νέες Vespa Primavera 180 και Sprint 180 σε όλες τις εκδόσεις, βασικές και S, αποκλειστικά σε ασιατικές αγορές, καθώς έχουν ήδη ανακοινωθεί στην Ινδονησία (όπου και φτιάχνονται) και στην Ταϊλάνδη. Σε αυτή τη φάση δεν τις περιμένουμε στα μέρη μας, καθώς η Piaggio δεν κρύβει το γεγονός πως τα 180άρια μοντέλα δεν ικανοποιούν τις προδιαγραφές Euro 5+.

vespa 180 cc

Αυτό ωστόσο δεν αποκλείεται να αλλάξει αν οι Ιταλοί κρίνουν πως υπάρχει χώρος στη γκάμα για ένα ενδιάμεσο μοντέλο, ίσως αντικαθιστώντας αυτό των 150 κυβικών που είναι πολύ κοντινό στο 125 για να γεμίσει το κενό ως τα μοντέλα των 300 κυβικών στην Ευρώπη.

Ετικέτες