Νέο Daytona by Zontes 310T2

Με πιο adventure χαρακτήρα και Euro5!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

20/1/2021

Η Daytona παρουσίασε μια νέα έκδοση της δημοφιλούς οικογένειας των 310, το Daytona by Zontes 310T2. Πρόκειται για την adventure έκφανση της σειράς, με διαστάσεις τροχών 19'' (μπροστά) και 17'' (πίσω), που απευθύνεται στο ευρύ κοινό της Α2 κατηγορίας διπλωμάτων.

Η σημαντική διαφοροποίηση με την προηγούμενη γενιά της οικογένειας, είναι ότι ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους κινητήρας, πληροί τις Euro5 προδιαγραφές. Η απόδοσή φτάνει τους 35 ίππους στις 9.500 στροφές και τα 3 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 7.500 στροφής αντίστοιχα. Το κιβώτιο διατήρησε τις έξι σχέσεις του και συνδυάζεται με μονόδρομο συμπλέκτη, ενώ ο ψεκασμός προέρχεται από την Bosch.

Η εταιρεία ανακοινώνει μια εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση της τάξης των 3,9 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, που σε συνδυασμό με την χωρητικότητα των 19 λίτρων του ρεζερβουάρ, μεταφράζεται σε αυτονομία 480 χιλιομέτρων.

Τα τεχνολογικά highlights του Daytona by Zontes 310 T2

 

  • Διπλή χαρτογράφηση eco/sport
  • Keyless σύστημα
  • LED φώτα
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα
  • Μεγάλη ψηφιακή TFT οθόνη

  • Προστατευτικά κάγκελα
  • Ρυθμιζόμενες μανέτες
  • Ηλεκτρικό άνοιγμα της τάπας του ρεζερβουάρ
  • Αναδιπλούμενοι καθρέφτες
  • Σχάρα αποσκευών
  • Ηλεκτρικό κλείδωμα του τιμονιού
  • Χειριστήρια με διακριτικό κρυφό φωτισμό
  • Σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών και θερμοκρασίας ελαστικών (TPMS)
  • Αναβαθμισμένη διπλή θύρα φόρτισης USB σε τύπο QC 3.0 18W για υπερταχεία φόρτιση

  • Νέες μεγαλύτερες προστατευτικές χούφτες χεριών
  • Ακτινωτούς τροχούς 19”-17” με ειδική σχεδίαση για τη χρήση tubeless ελαστικών.

 

To 310T2 θα διατίθεται σε τρεις χρωματικές επιλογές (Μαύρο, Μπλε και Άσπρο), με την τιμή του ανέρχεται στα 4.495 ευρώ! Η αντιπροσωπεία της Daytona, Γκοργκόλης Α.Ε., δίνει την δυνατότητα απόκτησης με εξόφληση σε 36 μήνες άτοκα και με τέσσερα χρόνια εγγύηση.

Στο δελτίο τύπου έστειλε η αντιπροσωπεία, συμπεριλαμβάνει και ένα εισαγωγικό σημείωμα, με αφορμή ένα video που αναρτήθηκε στο YouTube, αποτελώντας αφορμή για σχόλια σε αντίστοιχα forums, και το οποίο το παραθέτουμε αυτούσιο όπως συνοδεύει το δελτίο τύπου:

 

"Με αφορμή την εμφάνιση του 310Τ2 και σχόλια σε forum και από “youtubers”.

 

Το T310, ήταν το πρώτο μοντέλο της σειράς που παρουσίασε το εργοστάσιο στην ευρωπαϊκή αγορά, χωρίς να κρύβει τις φιλοδοξίες του για επικράτηση στη δύσκολη αυτή κατηγορία.
Η αντίδραση του εργοστασίου σε κάθε πρόταση για βελτίωση και εξέλιξη του μοντέλου που δέχθηκε από δημοσιογράφους στα πρώτα tests και τους πρώτους καταναλωτές ήταν ακαριαία.
Οι προτάσεις αφορούσαν τη βελτίωση και εξέλιξη του μοντέλου και όχι διόρθωση κάποιας λειτουργικής ατέλειας, που δεν υπήρξε στο μοντέλο παρά στο αρχικό στάδιο της παραγωγή του. Αποτέλεσμα, τον πρώτο χρόνο παραγωγής του μοντέλου, το εργοστάσιο να εμφανίσει 3 στάδια εξέλιξής του.

Κάθε στάδιο εξέλιξης, με προσπάθεια της αντιπροσωπείας, δεν συνοδεύθηκε με αντίστοιχη αύξηση της τιμής του μοντέλου, ώστε στο πρώτο στάδιο εισαγωγής του, να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητά του και να συγκεντρώσει τις προτιμήσεις των καταναλωτών.
Πράγμα που εκτιμήθηκε και έφερε το μοντέλο στην πρώτη θέση.

 

Αναρωτιόμαστε τι θα ήταν προτιμότερο. Να μην εξελιχθεί το μοντέλο ή η κάθε εξέλιξη του μοντέλου να συνοδευτεί με μεγαλύτερη αύξηση της τιμής ώστε να μη δυσαρεστηθούν οι πρώτοι αγοραστές;

Το “κέρδος”, όταν αγοράζεις μία μοτοσυκλέτα, είναι το συναίσθημα να “καβαλάς” την ωραία της επιλογής σου και όχι το κέρδος από το “διαζύγιο” μαζί της.

 

Δε θεωρούμε ότι πρέπει να επιβαρύνουμε δυσανάλογα κάθε επόμενο αγοραστή για να προστατεύσουμε πιθανό κέρδος από τη μεταπώληση της μοτοσυκλέτας.

Αν σε κάθε αλλαγή, για να προστατεύσουμε τους προηγούμενους αγοραστές, προχωρούσαμε σε 500 € αύξηση της τιμής της μοτοσυκλέτας, μάλλον θα επιβαρύναμε άδικα περισσότερους καταναλωτές.

 

Το ανωτέρω εισαγωγικό σημείωμα το αναφέρουμε με αφορμή συγκεκριμένης ανάρτησης video στο youtube με τίτλο «Γιατί πούλησα το ZONTES και ΔΕ θα ξαναπάρω!!!!»

Θεωρούμε τον τίτλο κακόβουλο, επειδή αποτρέπει υποψήφιο αγοραστή από την επιλογή του μοντέλου, μόνο και μόνο με αναφορές στη συχνή εξέλιξη, ενώ σε κάποιους που δε θα δουν το video και μείνουν στην ανάγνωση μόνο του τίτλου, μένει η λανθασμένη αίσθηση της σύστασης/αποτροπής αγοράς του για ποιοτικούς λόγους."

Hyosung GV250X Roadster: Το νέο V2 cruiser που φέρει ιμάντα αντί για αλυσίδα

Αποδίδει 25,5 ίππους και έχει στάνταρ Traction Control
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

8/4/2026

Η GV250X Roadster της Hyosung αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Ιούνιο του 2026 και πρόκειται για μία cruiser 250 κ.εκ. που φέρει δικύλινδρο V κινητήρα και ιμάντα στην τελική μετάδοση, αντί για αλυσίδα.

Η μοτοσυκλέτα φέρει έναν δικύλινδρο υγρόψυκτο V κινητήρα με περιεχόμενη γωνία κυλίνδρων 60 μοιρών και 248,4 κυβικά που αποδίδει 25,5 ίππους στις 9.500 στροφές και 2,04 kg.m ροπής στις 7.000 στροφές.

Το πρωτοποριακό cruiser φέρει ιμάντα μετάδοσης κίνησης και όχι αλυσίδα, κάτι που σίγουρα θα εκτιμηθεί από τους μοτοσυκλετιστές που δεν αρέσκονται στην συντήρησή της. Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω, ενώ στο σύστημα πέδησης βλέπουμε τετραπίστονη δαγκάνα με δίσκο 270 mm μπροστά.

Hyosung

Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 180 κιλά και το ύψος σέλας στα μόλις 740 mm, ενώ οι τροχοί της είναι διαστάσεων 16 ιντσών μπροστά και 15 πίσω.

Ο εξοπλισμός του Hyosung GV250X Roadster περιλαμβάνει Traction Control, LED φώτα, θύρα USB  και οθόνη LCD. Το νέο cruiser θα είναι σε πρώτη φάση διαθέσιμο στην Ιαπωνία τον Ιούνιο και η τιμή του εκεί θα είναι 3.950 ευρώ. Αναμένουμε νεότερα για το αν θα εισαχθεί στην ευρωπαϊκή αγορά.