Νέο Triumph Tiger 800 πιάστηκε σε δοκιμές!

Ετοιμάζεται η ανανεωμένη έκδοση
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

8/8/2019

Το 2019 για την Triumph ήταν μια αρκετά παραγωγική χρονιά, καθώς παρουσίασε αρκετά νεορετρό μοντέλα όπως τα  Scrambler 1200 XC/XE (μπορείτε να βρείτε το άρθρο της παρουσίασής τους εδώ), Speed Twin 1200 και Street Twin. Ωστόσο, δεν επαναπαύτηκε στις δάφνες της και συνέχισε να δουλεύει με φρενήρη ρυθμό ώστε να είναι έτοιμη για το 2020 και να προσθέσει περισσότερα μοντέλα στη γκάμα της, όπως το Rocket 3, που θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις.

Για τους περισσότερους από εμάς ο Αύγουστος μπορεί να συνεπάγεται με τις διακοπές και τη χαλάρωση, όμως δεν ισχύει το ίδιο για τα εργοστάσια που προετοιμάζουν νέα μοντέλα πιθανότατα για το 2020, που θα παρουσιάσουν στην επικείμενη EICMA. Ο κατασκοπευτικός φακός έπιασε στα πράσα το νέο Triumph Tiger 800 που είχε βγει στο δρόμο για δοκιμές. Η ανανέωση του μοντέλου ήταν αναμενόμενη και δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς ο ανταγωνισμός στη μεσαία κατηγορία των Adventure μοτοσυκλετών έχει αυξηθεί κατακόρυφα με την έλευση τόσο του KTM 790 Adventure και 790 Adventure R  (Θυμηθείτε εδώ το ταξίδι για τη συμμετοχή στο Rally της Βοσνίας με το KTM 790 Adventure) όσο και του Tenere 700 της Yamaha. Επίσης, άλλος ένας λόγος είναι οι προδιαγραφές Euro5, που θα μπουν σε ισχύ την ερχόμενη χρονιά. Αυτό δικαιολογεί εν μέρει τις φήμες που λένε ότι το νέο Tiger 800 θα έχει αυξημένη χωρητικότητα φτάνοντας τα 900cc, καθώς αυτός είναι ένας τρόπος να λύσει κανείς το πρόβλημα που δημιουργούν οι προδιαγραφές Euro5 στις επιδόσεις του κινητήρα.

Τα πιο ευδιάκριτα σημεία που έχουν ρετουσαριστεί στο πρωτότυπο είναι τα LED φωτιστικά σώματα που έχουν μικρότερες διαστάσεις και πιο αιχμηρή σχεδίαση. Λόγω αυτής της αλλαγής, έχουμε και ένα νέο επανασχεδιασμένο ρύγχος κάτω απ’ τους προβολείς καθώς και νέα ζελατίνα. Επίσης, το τελικό της εξάτμισης είναι ίδιο με αυτό του υφιστάμενου μοντέλου, όμως ο εσωτερικός σωλήνας προεκτείνεται περισσότερο και αυτό προμηνύει πως δεν έχει αποφασιστεί ακόμη η τελική του μορφή, που παίζει σημαντικό ρόλο στις επιδόσεις του κινητήρα.

Στον τομέα του περιφερειακού εξοπλισμού, η πρωτότυπη μοτοσυκλέτα είναι εξοπλισμένη με tubeless ζάντες, που οι ακτίνες τους συνδέονται με το στεφάνι τους στις άκρες, όπως αυτές που χρησιμοποιούνται στο Ducati Multistrada 1260 Enduro. Ακόμη, οι δαγκάνες της Nissin που εξοπλίζουν το φετινό Tiger 800 έχουν αντικατασταθεί με αυτές τις Brembo και αναμένονται καλύτερες επιδόσεις στο φρενάρισμα. Σχετικά με το πιρούνι, υπάρχουν αναφορές πως είναι της Ohlins ωστόσο αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί να ειπωθεί με σιγουριά. Το υποπλαίσιο με τη σειρά του έχει δεχτεί και αυτό αλλαγές με τις βάσεις των μαρσπιέ του συνεπιβάτη να μην είναι πλέον κολλημένες πάνω του, κάτι που θα κάνει την επισκευή τους ή την αντικατάστασή τους από μια πτώση, πιο εύκολη. Μια ακόμη βαρυσήμαντη αλλαγή υπάρχει στα ψηφιακά όργανα που πλέον αποτελούνται από μια TFT οθόνη, η οποία ενδεχομένως να είναι και αφής – όπως εικάζεται.

Το πρωτότυπο δείχνει να βρίσκεται σε αρκετά προχωρημένο στάδιο εξέλιξης, καθώς είναι εξοπλισμένη με καθρέπτες, μαρσπιέ συνεπιβάτη και φλας, γεγονός που σημαίνει ότι πιθανότατα θα δεσπόζει στο περίπτερο της Triumph στη φετινή EICMA.

Honda V3 με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή - Δοκιμάζεται στον δρόμο!

Την οδήγησε ο Γενικός Διευθυντής του κλάδου μοτοσυκλέτας της Honda
Honda V3 CG
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

28/1/2025

Στις 28 Ιανουαρίου, η Honda προέβη σε ενημέρωση τύπου για το παρόν και το μέλλον του κλάδου δικύκλου της εταιρείας, εκεί όπου μεταξύ άλλων ο Γενικός Διευθυντής κ. Minoru Kato ανακοίνωσε πως “έχουμε ήδη οδηγήσει το V3 με τον ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή, που παρουσιάσαμε στην EICMA, σε πρωτότυπη μορφή!”

Έτσι έγινε γνωστό για πρώτη φορά πως υπάρχει πρωτότυπο μοντέλο του V3 που οδηγείται και εξελίσσεται στον δρόμο, ενώ είναι ξεκάθαρο από την EICMA κιόλας, όπου πρωτοπαρουσιάστηκε ο νέος V3 πως η μοτοσυκλέτα θα βγει στην παραγωγή.

Στη συνέντευξη τύπου παραβρέθηκε και ο κ. Daiki Mihara, Γενικός Διευθυντής των ηλεκτρικών δικύκλων της Honda, καθώς κύριο θέμα ήταν το μέλλον της ηλεκτροκίνησης της εταιρείας, που εξελίσσεται ταχύτατα σύμφωνα με τις προηγούμενες ανακοινώσεις -θα επεκταθούμε στο θέμα σε επόμενο άρθρο-, με τον θερμικό κινητήρα να παραμένει σημαντικός στα πλάνα της εταιρείας.

Honda V3

Αναφερόμενος στο V3 με τον ηλεκτρικό συμπιεστή, ο κ. Kato δήλωσε πως “για εμάς αυτή είναι μια νέα πρόκληση στον τομέα των κινητήρων εσωτερικής καύσης (σσ. η Honda έχει παρελθόν στους τρεις κυλίνδρους με το NS400F, αν και σε δίχρονη, ατμοσφαιρική μορφή), και στόχος μας είναι η αυξημένη διασκέδαση στην οδήγηση μοτοσυκλέτας, και στη χαρά της ιδιοκτησίας της. Όχι μόνο προσφέρει εντυπωσιακές οδικές επιδόσεις, αλλά παράλληλα είναι φιλικός στο περιβάλλον όσον αφορά στην κατανάλωση και στις εκπομπές ρύπων. Θα συνεχίσουμε την εξέλιξη προς τη μαζική παραγωγή, κι έτσι σας προσκαλούμε να το περιμένετε.”

Διαβάζοντας “between the lines” της παραπάνω δήλωσης, ο ιαπωνικός ειδικός τύπος γράφει πως η γλώσσα του κ. Kato υποδηλώνει πως η μοτοσυκλέτα με τον V3 θα είναι επιπέδου ναυαρχίδας, αλλά σε σχετικά λογική τιμή.

Minoru Kato

Όταν εκπρόσωποι του τύπου ζήτησαν περισσότερες πληροφορίες από τον κ. Kato για το V3, εκείνος δήλωσε τα εξής: “οδήγησα προσωπικά την πρωτότυπη μοτοσυκλέτα στο Kumamoto δυο εβδομάδες πριν. Είναι τέλεια! Περιμένετε και θα δείτε. Δεν μπορώ να σας αποκαλύψω για την ώρα τον κυβισμό, αλλά με έναν τέτοιο κινητήρα μικρών διαστάσεων και με τις μικρές διαστάσεις της ίδιας της μοτοσυκλέτας, μιλάμε για πολύ μικρό βάρος, αλλά με τον ηλεκτρικά ελεγχόμενο υπερσυμπιεστή να λειτουργεί σε όλη την κλίμακα στροφών, είναι πολύ δυνατή. Είναι ακόμα σε πρωτότυπη μορφή, αλλά θα συνεχίσουμε ταχύτατα την εξέλιξη.”

Honda V3

Περιμένουμε δηλώσεις και φωτογραφίες από τα επόμενα στάδια της εξέλιξης, ενώ μια τόσο ιδιαίτερη διάταξη κινητήρα κάνει το V3 με τον ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή δύσκολη στην κατηγοριοποίηση αλλά και στην είσοδο μιας ανάλογης μοτοσυκλέτας σε κάποια μορφή αγώνα, με τον ιαπωνικό τύπο να αναφέρει πως η Honda θα μπορούσε να αγωνιστεί με τη μοτοσυκλέτα στην πειραματική κατηγορία Experimental (EXP) στις 8 ώρες της Suzuka!

Ετικέτες