Οι πιο αποκαλυπτικές φωτό του Ducati Multistrada V4!

Του λείπει μόνο το βάψιμο!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

8/7/2020

Πριν λίγες μέρες σας παρουσιάσαμε την κατασκοπευτικές φωτογραφίες του Multistrada V4 από τις πιο πρόσφατες δοκιμές στο δρόμο. Τώρα ο φακός το εντόπισε για μια ακόμη φορά, μόνο που τώρα το μόνο που λείπει από την τελική του μορφή είναι … το βάψιμο. Η μοτοσυκλέτα είναι ολοκληρωμένη και όλα τα περιφερειακά είναι αυτά που θα υπάρχουν και στην έκδοση παραγωγής.

Από τις τελευταίες φωτογραφίες που κυκλοφορούν βλέπουμε ότι πέρα από την μεγαλύτερη και πιο εμφανή αλλαγή, που δεν άλλη από τον νέο V4 κινητήρα, υπάρχουν πολλές ακόμη σηματικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με την υπόλοιπη οικογένεια των Multi. Το μονόμπρατσο ψαλίδι, για παράδειγμα, αποτελεί παρελθόν καθώς αντικαταστάθηκε από ένα ψαλίδι-χωροδικτύωμα. Η έδραση του αμορτισέρ έχει επίσης αλλάξει, αφού πλέον είναι πιο πολύ έκκεντρη και πιο κοντά στο αριστερό πόδι του αναβάτη.

Μια ακόμη… "σοκαριστική" –για τους φανατικούς Ducatisti- αλλαγή είναι ότι το πλαίσιο δεν είναι χωροδικτύωμα, αλλά συμβατικό περιμετρικό, αλλά είναι χωροδικτύωμα το υποπλαίσιο που στηρίζει τη σέλα, και βιδώνει πάνω στο πλαίσιο στο σημείο πάνω από τα μαρσπιέ.

Η είδηση όμως έρχεται από τον τομέα των ηλεκτρονικών συστημάτων, καθώς οι νέες και πιο καθαρές φωτογραφίες μας επέτρεψαν να εντοπίσουμε αυτό για το οποίο είχαμε κάνει λόγο από τότε που είχαν πρωτοκυκλοφορήσει οι φήμες για το Multistrada V4. Μια πιο προσεκτική ματιά στο μούτρο με τους δίδυμους προβολείς θα αποκαλύψει μια μικρή παραλληλόγραμη μαύρη μονάδα ανάμεσά τους, η οποία κατά πάσα πιθανότητα είναι το σύστημα με τα radar της Bosch, για το ηλεκτρονικό βοήθημα της αποτροπής σύγκρουσης. Αντίστοιχα, υπάρχει κρυμμένο ένα σύστημα στο πίσω μέρος που προειδοποιεί τον αναβάτη για όχημα που μπορεί να βρίσκεται πίσω του σε "τυφλό" σημείο.

Αλλαγές θα υπάρχουν φυσικά και στον κινητήρα, με στόχο την πιο ομαλή παροχή της δύναμης σε σχέση με το Panigale απ' όπου προέρχεται ή με το Streetfighter με το οποίο μοιράζεται τον ίδιο κινητήρα, χωρίς να αποκλείεται το ενδεχόμενο να χρησιμοποιηθεί διαφορετικός στρόφαλος με άλλο χρονισμό.

Ετικέτες

KTM: Εξελίσσει νέο δίχρονο Motocross 360 κ.εκ.

Ο κινητήρας θα μπορούσε να περάσει και στην Enduro γκάμα
ΚΤΜ
Από τον

Παύλο Καρατζά

27/1/2026

Σε αντίθεση με τις φήμες που κυκλοφορούσαν πριν χρόνια και προέβλεπαν ότι η KTM θα εγκαταλείψει τους δίχρονους κινητήρες, οι Αυστριακοί φαίνεται πως κάνουν το ακριβώς αντίθετο.

Οι πρώτες κατασκοπικές φωτογραφίες ενός νέου μεγάλου δίχρονου motocross δείχνουν πως η KTM δεν παρατάει το project “δίχρονος κινητήρας”, απεναντίας μάλιστα, ανεβάζει κυβισμό και απόδοση. Θυμίζουμε πως η Beta διαθέτει ήδη δίχρονη 350 μοτοσυκλέτα, την RX350, μοτοσυκλέτα την οποία θα ανταγωνιζόταν μια μελλοντική KTM 360SX. 

Στις φωτογραφίες του πρωτότυπου μοντέλου της ΚΤΜ διακρίνεται ο αισθητήρας που είναι τοποθετημένος στο σύστημα εξάτμισης, με στόχο την συλλογή δεδομένων σχετικά με τις θερμοκρασίες των καυσαερίων, την πίεση, την καύση αλλά και τις εκπομπές ρύπων. Στο στάδιο αυτό, ένας τέτοιος αισθητήρας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για την βελτίωση και ανάπτυξη του κινητήρα.

KTM

Από τις πρώτες φωτογραφίες προκύπτουν και διαφορές σε σχέση με τους κινητήρες που χρησιμοποιεί τώρα η KTM και αυτό δείχνει πως το μοντέλο δεν αποτελεί facelift, αλλά εξέλιξη και όπως καταλαβαίνει κανείς οι δύο αυτοί δρόμοι είναι εντελώς διαφορετικοί, με τις εργατοώρες για έρευνα και ανάπτυξη να ανεβαίνουν εκθετικά στη δεύτερη περίπτωση.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση τώρα, φαίνεται πως οι Αυστριακοί δουλεύουν σε ένα SX αυξημένης χωρητικότητας 360 κυβικών που θα έχει περισσότερη ισχύ και ροπή. Τα καπάκια κινητήρα θυμίζουν έντονα τα τετράχρονα μοντέλα, ενώ μεγαλύτερη είναι και η εισαγωγή αέρα. Ανασχεδιασμένη είναι και η τοποθέτηση σέλας-ρεζερβουάρ, με τον αναβάτη να έχει περισσότερο χώρο στη διάθεσή του.

Η είδηση έρχεται σε συνδυασμό με πληροφορίες από τον χώρο του Enduro, που μας κάνουν να πιστεύουμε πως η νέα δίχρονη 360 θα βρει τον δρόμο της και για την γκάμα EXC.

Ετικέτες