Το πρώτο "τέκνο" των Bajaj - Triumph!

Βασισμένο στο Avenger και τον κινητήρα του Dominar J400
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

1/11/2019

Πριν από λίγα χρόνια η Triumph είχε ανακοινώσει πως θα συνεργαστεί με την Bajaj –την εταιρεία που έχει το 48% των μετοχών της ΚΤΜ- ώστε να αυξηθούν οι δυνατότητες παραγωγής της και να επεκταθεί στην παγκόσμια αγορά, κατασκευάζοντας μια νέα γκάμα μοτοσυκλετών από 400 έως 800 κυβικά. Παρότι οι υπογραφές για τη συνεργασία των δύο εταιρειών δεν έχουν πέσει ακόμη, έχουν κυκλοφορήσει ορισμένες πληροφορίες σχετικά με τη δημιουργία της πρώτη τους μοτοσυκλέτα 400 κυβικών, απ’ τον ίδιο τον CEO του ινδικού κολοσσού, Rajiv Bajaj.

Στο τεύχος 600 του ΜΟΤΟ υπάρχει η αποκαλυπτική συνέντευξη του Stefan Pierer που αναφέρει τα σχέδιά του σχετικά με τη συνεργασία της Triumph και Bajaj, ενώ εδώ μπορείτε να πάρετε μια ιδέα για τα πλάνα της ΚΤΜ

Για την ακρίβεια, αναφέρεται πως το νέο μοντέλο της Triumph θα βασιστεί αισθητικά στη σειρά των Avenger της Bajaj που κυκλοφορούν σε εκδόσεις των 160 και 220 κυβικών. Επίσης, ο κινητήρας που θα χρησιμοποιηθεί για την δημιουργία του Avenger 400 θα είναι αυτός του Dominar J400 της Bajaj, ο οποίος με τη σειρά του έχει βασιστεί σε αυτόν του KTM 390 Duke. Ωστόσο, η λειτουργία του και ο τρόπος που μεταφέρει την ιπποδύναμη του στον πίσω τροχό δεν έχουν καμία σχέση με τον αντίστοιχο του 390 Duke. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι τα μοναδικά κοινά στοιχεία που έχουν οι κινητήρες των Dominar και 390 Duke εντοπίζονται στις διαστάσεις και στα κυβικά.

Το Bajaj Avenger 160

Το Avenger 400, αν τελικά είναι αυτό το όνομά του, αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2022 και όπως φαίνεται η Triumph στοχεύει να μπει στα “χωράφια” των κλασσικών μοτοσυκλετών μικρομεσαίου κυβισμού, εκεί που δραστηριοποιείται έντονα η Royal Enfield.

Ετικέτες

Zontes 368G Jungle Edition 2026: Νέα αγριεμένη έκδοση με χωμάτινο προσανατολισμό

Ικανότερο στο χώμα, απαράλλαχτο στην τιμή
G368 Jungle
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

18/12/2025

Η Zontes φέρεται να ετοιμάζει ειδική έκδοση Jungle του 368G για το 2026, με στοχευμένες ουσιαστικές αναβαθμίσεις για αντοχή, εργονομία και πρόσφυση σε ένα σοβαρό εκτός δρόμου scooter διατηρώντας σταθερή την τιμή.

Κινέζικα μέσα κάνουν λόγο για μια ειδική έκδοση του 368G Jungle Edition για το 2026 που αφορά μόνο την εκεί αγορά -τουλάχιστον προς το παρόν- με την τιμή να φέρεται αμετάβλητη παρά τις αναβαθμίσεις και τις διαφορές με την βασική έκδοση.

Πρόκειται για μια αναβαθμισμένη εκδοχή του γνωστού adventure scooter, σχεδιασμένη με γνώμονα όχι μόνο το αισθητικό αποτέλεσμα, αλλά και την πρακτική αύξηση των δυνατοτήτων του στους χωματόδρομους.

​ G368

Οι πιο άμεσες και ορατές αλλαγές αφορούν την κύλιση και την προστασία. Το Jungle Edition εξοπλίζεται με off-road ελαστικά CST. Παράλληλα, τα μαρσπιέ έχουν ανυψωθεί κατά 20 χιλιοστά, μειώνοντας τον κίνδυνο χτυπημάτων σε πέτρες και βελτιώνοντας τη διέλευση από νερά.

Σημαντικές είναι και οι παρεμβάσεις στο κομμάτι ψύξης. Εκτός από την υδρόψυξη, ο κινητήρας έχει ένα πρόσθετο ψυγείο λαδιού, προσθήκη για να αντιμετωπίσει τις χωμάτινες συνθήκες χαμηλής ταχύτητας και υψηλού φορτίου, που  αυξάνουν την θερμική καταπόνηση. Επιπλέον, έχει βελτιστοποιηθεί και το κύκλωμα  επιστροφής λαδιού,

Αλλαγές έχουν γίνει και στην εργονομία, με στόχο τον καλύτερο έλεγχο.

G368 Jungle

Η Zontes αφαίρεσε το στήριγμα μέσης από τη σέλα του αναβάτη, θυσιάζοντας κάποια από την άνεση για μεγαλύτερη ελευθερία κίνησης του σώματος στην όρθια ή ημιόρθια θέση οδήγησης είναι σαφώς σημαντικότερη από την άνεση.

Παρά τον πιο σκληροτράχηλο χαρακτήρα, το 368G Jungle Edition παραμένει ένα πλήρως εξοπλισμένο scooter δρόμου. Με τον γνώριμο μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο κινητήρας των 368 κυβικών που αποδίδει 38,2 ίππους ισχύος και 0,4 κιλά ροπής, κινώντας το scooter των 192 κιλών με άνεση. Το ηλεκτρονικό γκάζι της Bosch προσφέρει ομαλή απόκριση με την ύπαρξη cruise control.

G368 Jungle

Παραμένει και όλος ο βασικός εξοπλισμός, με δικάναλο ABS, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης TCS, κάγκελα προστασίας, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, θερμαινόμενα grips και θερμαινόμενη σέλα τριών επιπέδων, έγχρωμη TFT οθόνη 8 ιντσών με πλοήγηση και σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών (TPMS), σύστημα keyless, καθώς και εμπρός και πίσω κάμερες καταγραφής και ρεζερβουάρ 17,5 λίτρων όπως και στην βασική έκδοση

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Zontes θα κυκλοφορήσει το 368G Jungle Edition ως περιορισμένη έκδοση 500 μονάδων, χωρίς να υπάρχει, προς το παρόν, σχετική επιβεβαίωση από την εταιρεία.