ΑΝΑΝΕΩΣΗ ....ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ

Από το

Μαύρο Σκύλο

10/4/2013

Η Μototrend, αποκλειστική αντιπροσωπία της ΚYMCO στην ελληνική αγορά, πραγματοποίησε την Τρίτη 8 Απρίλιου μια εξαιρετικά οργανωμένη και πρωτότυπη παρουσίαση για τα νέα μοντέλα της εταιρείας, για το 2013.

Ο χώρος που επέλεξαν οι άνθρωποι της Mototrend από την πρώτη στιγμή που έφθασε στα χεριά μας η πρόσκληση, δημιούργησε μια ευχάριστη αίσθηση. Στη Μαρίνα Ζέας πάνω σε ένα ιστιοπλοϊκό σκάφος με βαρύ όνομα ( sir Winston Churchill) και μεγάλη ιστορία, δημιούργησαν ένα μοναδικό, ιδιαίτερα ζεστό περιβάλλον για την παρουσίαση των 5 νέων μοντέλων που έρχονται να συμπληρώσουν την άκρως επιτυχημένη γκάμα scooter της εταιρείας .

Για τη φετινή χρόνια η ΚΥΜCO διαθέτει πολύ ενισχυμένο «οπλοστάσιο» με τα νέα X-CITING 400i, People One 125i, τα ηλεκτροκίνητα EV Candy 2.0, EV Queen 3.0 ενώ αιχμή του δόρατος θα είναι το σχεδιασμένο από λευκό χαρτί K -XCT 300, μοντέλο που συγκέντρωσε και το μεγαλύτερο κομμάτι ενδιαφέροντος στην παρουσίαση, τόσο σε επίπεδο θεωρητικής προσέγγισης όσο και πρακτικής, καθώς η αντιπροσωπία είχε διαθέσιμα 6 ολοκαίνουργια K- XCT για τους δημοσιογράφους, ώστε να έχουν την ευκαιρία να έχουν την πρώτη οδηγική εμπειρία με το νέο scooter.

Το νέο K-XCT από την πρώτη κιόλας ματιά επιβεβαιώνει αυτά που οι άνθρωποι της εταιρείας είχαν παρουσιάσει από το press kit. Πρόκειται για ένα πολύ καλό σύνολο με εξαιρετικό sport σχεδιασμό, compact διαστάσεις, πολύ προσεγμένο φινίρισμα με ιδιαίτερη έμφαση και προσεγμένες λεπτομέρειες.

Το πλαίσιο είναι ιδιαίτερα ενισχυμένο, ο κινητήρας που κινεί το K-XCT είναι ο γνωστός G-5 με βελτιώσεις και αλλαγές, όπως η τροφοδοσία της KEIHIN, που σαν αποτέλεσμα έχουν την ομαλότερη κατανομή της ροπής σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα αλλά και την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καύσιμου. Οι χρωματισμοί που θα διατίθεται και που είχαμε την ευκαιρία να τους δούμε από κοντά είναι λευκό, μαύρο ματ και ένα πολύ εντυπωσιακό μπλε επίσης ματ.

Στο ΜΟΤΟ που θα κυκλοφορήσει την Τρίτη 30/4 θα δείτε αναλυτικά την παρουσίαση και τις πρώτες εντυπώσεις μας από την οδήγηση του Κ- XCT, ενώ η αποκρυπτογράφηση θα γίνει με το πλήρες τεστ που θα ακολουθήσει... μείνετε συντονισμένοι.

Royal Enfield Flying Flea C6: Πρώτη δημόσια εμφάνιση στην Ευρώπη

Η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα του νέου brand της RE ετοιμάζεται για τις ευρωπαϊκές αγορές
C6
Από τον

Παύλο Καρατζά

26/3/2026

Η Royal Enfield Flying Flea C6, που θα κυκλοφορήσει σύντομα, έκανε την πρώτη της εμφάνιση στους δρόμους της Ευρώπης στον Μαραθώνιο της Ρώμης.

Μαζί με τη νέα ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, στην πρωτεύουσα της Ιταλίας παρέλασαν μια σειρά από κλασικές και vintage μοτοσυκλέτες από την ιστορία της ινδικής εταιρείας. Η Royal Enfield δεν ήθελε μάλλον να αποκαλύψει πολλά σχετικά με την εμφάνιση της Flying Flea C6, καθώς εμφανίστηκε μεν δημόσια, αλλά ήταν καμουφλαρισμένη.

C6

Μαζί με τη Flying Flea C6 παρέλασαν ακόμη μια Royal Enfield Quadracycle του 1901, μια Model 201 225 κυβικών του 1921, μια Meteor 700 κυβικών του 1953 και μια Bullet Trails 350 κυβικών του 1957, ενώ συμμετείχαν και συνολικά 30 Guerrilla 450 και Himalayan 450.

Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα έχει ρετρό σχεδίαση που ξεχωρίζει και έχει εμπνευστεί από την πολύ ελαφριά μοτοσυκλέτα που είχε το παρατσούκλι "Ιπτάμενος Ψύλλος" (Flying Flea) και κατασκευάστηκε από την Royal Enfield στον 2ο ΠΠ για να πέφτει με αλεξίπτωτο και να τίθεται αμέσως σε λειτουργία από τον αναβάτη της. Το πλαίσιό της είναι αλουμινένιο και φέρει girder πιρούνι που είναι επίσης αλουμινένιο.

C6

Η Flying Flea C6 διαθέτει 5 riding modes, απομακρυσμένο κλείδωμα/ξεκλείδωμα, πλήρη συνδεσιμότητα με δυνατότητα πλοήγησης, traction control και ABS που απενεργοποιείται. Η κυκλοφορία της αναμένεται σύντομα, οπότε και περισσότερες πληροφορίες πρόκειται να ανακοινωθούν.

C6

 

Ετικέτες