ΑΝΑΝΕΩΣΗ ....ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ

Από το

Μαύρο Σκύλο

10/4/2013

Η Μototrend, αποκλειστική αντιπροσωπία της ΚYMCO στην ελληνική αγορά, πραγματοποίησε την Τρίτη 8 Απρίλιου μια εξαιρετικά οργανωμένη και πρωτότυπη παρουσίαση για τα νέα μοντέλα της εταιρείας, για το 2013.

Ο χώρος που επέλεξαν οι άνθρωποι της Mototrend από την πρώτη στιγμή που έφθασε στα χεριά μας η πρόσκληση, δημιούργησε μια ευχάριστη αίσθηση. Στη Μαρίνα Ζέας πάνω σε ένα ιστιοπλοϊκό σκάφος με βαρύ όνομα ( sir Winston Churchill) και μεγάλη ιστορία, δημιούργησαν ένα μοναδικό, ιδιαίτερα ζεστό περιβάλλον για την παρουσίαση των 5 νέων μοντέλων που έρχονται να συμπληρώσουν την άκρως επιτυχημένη γκάμα scooter της εταιρείας .

Για τη φετινή χρόνια η ΚΥΜCO διαθέτει πολύ ενισχυμένο «οπλοστάσιο» με τα νέα X-CITING 400i, People One 125i, τα ηλεκτροκίνητα EV Candy 2.0, EV Queen 3.0 ενώ αιχμή του δόρατος θα είναι το σχεδιασμένο από λευκό χαρτί K -XCT 300, μοντέλο που συγκέντρωσε και το μεγαλύτερο κομμάτι ενδιαφέροντος στην παρουσίαση, τόσο σε επίπεδο θεωρητικής προσέγγισης όσο και πρακτικής, καθώς η αντιπροσωπία είχε διαθέσιμα 6 ολοκαίνουργια K- XCT για τους δημοσιογράφους, ώστε να έχουν την ευκαιρία να έχουν την πρώτη οδηγική εμπειρία με το νέο scooter.

Το νέο K-XCT από την πρώτη κιόλας ματιά επιβεβαιώνει αυτά που οι άνθρωποι της εταιρείας είχαν παρουσιάσει από το press kit. Πρόκειται για ένα πολύ καλό σύνολο με εξαιρετικό sport σχεδιασμό, compact διαστάσεις, πολύ προσεγμένο φινίρισμα με ιδιαίτερη έμφαση και προσεγμένες λεπτομέρειες.

Το πλαίσιο είναι ιδιαίτερα ενισχυμένο, ο κινητήρας που κινεί το K-XCT είναι ο γνωστός G-5 με βελτιώσεις και αλλαγές, όπως η τροφοδοσία της KEIHIN, που σαν αποτέλεσμα έχουν την ομαλότερη κατανομή της ροπής σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα αλλά και την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καύσιμου. Οι χρωματισμοί που θα διατίθεται και που είχαμε την ευκαιρία να τους δούμε από κοντά είναι λευκό, μαύρο ματ και ένα πολύ εντυπωσιακό μπλε επίσης ματ.

Στο ΜΟΤΟ που θα κυκλοφορήσει την Τρίτη 30/4 θα δείτε αναλυτικά την παρουσίαση και τις πρώτες εντυπώσεις μας από την οδήγηση του Κ- XCT, ενώ η αποκρυπτογράφηση θα γίνει με το πλήρες τεστ που θα ακολουθήσει... μείνετε συντονισμένοι.

Royal Enfield Guerrilla 450 – Νέα έκδοση Apex με πιο ασφάλτινη στόχευση και ένα νέο χρώμα

Ανανέωση για το Guerilla στην Ινδία με μια νέα έκδοση που ξεχωρίζει από την πιο σπορ θέση οδήγησής της
re guerilla 450 apex
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

27/3/2026

Από το 2024 που πρωτοκυκλοφόρησε το Guerilla 450 δεν είχε αλλάξει καθόλου, κάτι που ωστόσο συμβαίνει τώρα στην Ινδία καθώς η Royal Enfield αποκάλυψε μια νέα έκδοση Apex για το 2026.

Σε αυτήν η βασική διαφορά αφορά στη θέση οδήγησης, στην οποία το αλουμινένιο τιμόνι έχει επανατοποθετηθεί 56 χιλιοστά πιο χαμηλά και 57 χιλιοστά πιο μπροστά, βάζοντας τον αναβάτη σε μια ελαφρώς πιο σκυφτή στάση. Αν αυτό ακούγεται ως μια αλλαγή με έμφαση στην ασφάλτινη οδήγηση, το έτερο σημείο διαφοροποίησής του από τα υπόλοιπα Guerilla 450 την επιβεβαιώνει καθώς το Apex φορά νέα λάστιχα της Vredestein με πιο ασφάλτινη στόχευση.

re guerilla 450

Δύο ακόμη στοιχεία αποκλειστικά του Apex είναι ένα μικρό μασκάκι πάνω από τον στρογγυλό προβολέα και ένα αφαιρούμενο κάλυμμα ουράς.

Τα χρώματα της έκδοσης Guerilla 450 Apex θα είναι τρία: κόκκινο, μαύρο και πράσινο.

re guerilla 450

Πέραν αυτών, η Royal Enfield είχε μερικές αλλαγές που αφορούν και στην υπόλοιπη γκάμα. Συγκεκριμένα, εισήγαγε ένα νέο χρώμα Twilight Blue που συνοδεύεται από προστατευτική γρίλια για τον προβολέα και χούφτες τιμονιού.

Η άλλη αλλαγή αφορά όλη τη γκάμα και συγκεκριμένα το σύστημα πλοήγησης Tripper, το οποίο πλέον δεν απαιτεί το κινητό τηλέφωνο του αναβάτη να είναι ξεκλειδωμένο για να λειτουργεί η σύνδεση με την υπηρεσία Google Maps, κάτι που ωστόσο αφορά μόνο στα Android τηλέφωνα.

Ετικέτες