Aprilia RSV4 Factory America και Tuono V4 1100 Factory America: Ειδικά για το Τέξας
Αμερικάνικων… προδιαγραφών
Από τον
Μπάμπη Μέντη
18/4/2023
Με την ευκαιρία της επίσκεψης των MotoGP στην πίστα του Τέξας, η Aprilia έφτιαξε έναν ειδικό χρωματισμό για τις κορυφαίες εκδόσεις Factory των RSV4 1100 και Tuono V4 1100 εμπνευσμένο από τα χρώματα της αμερικάνικης σημαίας, τα οποία είναι ίδια και με την τοπική σημαία του Τέξας.
Η παρουσίαση των δύο μοτοσυκλετών έγινε από τον Aleix Espargaro και Maverick Vinales μέσα στην πίστα πριν την έναρξη της αγωνιστικής δραστηριότητας των MotoGP.
Το βασικό χρώμα είναι το άσπρο μεταλλικό, με τις κόκκινες και μπλε λωρίδες να ολοκληρώνουν την αμερικάνικη αισθητική. Σε επίπεδο εξοπλισμού δεν υπάρχει κάποια διαφορά, αφού έτσι κι αλλιώς οι εκδόσεις Factory έχουν τα πάντα. Οπότε και η διαφορά της τιμή είναι μόλις 500 δολάρια για το Tuono V4 1100 και 750 δολάρια για το RSV4 1100, έστω κι αν το ολόσωμο φαίρινγκ δεν έχει πάνω του αυτοκόλλητα για να δικαιολογεί τα επιπλέον 250 δολάρια. Θυμίζουμε πως και το 660 RS είχε ειδική έκδοση America, η οποία ήταν διαθέσιμη και στην Ευρωπαϊκή αγορά, μόνο που πέρα από τα χρώματα είχε αλλαγές και στον εξοπλισμό, με μεγαλύτερη ζελατίνα φαίρινγκ, διαφορετικό μοχλικό λεβιέ ταχυτήτων και στάνταρ κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη.
Όπως ήταν αναμενόμενο η Ducati δεν σταματά εκεί και ετοιμάζει τα νέα Monster και DesertX που θα δεχτούν και αυτά τον νέο κινητήρα V-Twin των 890 κυβικών.
Το περιμέναμε λίγο αργότερα ωστόσο οι αποδείξεις έρχονται μέσω ενός νέου εγγράφου αναγνώρισης οχήματος με την ένδειξη «εμπιστευτικό» γραμμένη πάνω του με μεγάλα κόκκινα γράμματα που δημοσίευσε η Εθνική Υπηρεσία Κυκλοφορίας και Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων των ΗΠΑ. Μέχρι στιγμής η συγκεκριμένη υπηρεσία έχει γίνει αιτία για πολλές διαρρεύσεις και μαζί της η αντίστοιχη στην Καλιφόρνια που τρέχει σε πιο τοπικό επίπεδο μιας και η Πολιτεία ακολουθεί ελάχιστα διαφορετικές προδιαγραφές για αυτό και απαιτεί εκ νέου τις εγγραφές. Ένα δίκοπο μαχαίρι για την Ducati και άλλες εταιρείες που δεν μπορούν να διασφαλιστούν απέναντι στις υπηρεσίες των ΗΠΑ και ταυτόχρονα δεν μπορούν να καθυστερήσουν και μία τόσο σημαντική αγορά.
Το έγγραφο αυτό λοιπόν δείχνει πως ο νέος αυτός κινητήρας θα φορεθεί στα Monster και DesertX από το επόμενο μοντέλο. Θυμίζουμε πως η Ducati αποκαλεί τον νέο V2 τον ελαφρύτερο V-Twin κινητήρα που έχει κατασκευάσει ποτέ, υποστηρίζοντας ότι το βάρος του είναι μόλις 54,4 κιλά έχοντας μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων που ελέγχονται κάθε 30.000 χιλιόμετρα. Στην πράξη πράγματι ελαφραίνει πολύ η Multistrada V2, όπως αναλύουμε σε αυτό εδώ το VIDEO.
Ο κινητήρας είναι προς το παρόν διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις. Ο κινητήρας της Panigale V2 και της Streetfighter V2 αποδίδει 120 ίππους στις 10.750 στροφές και 9,3 kgm ροπής στις 8.250 στροφές. Οδηγήσαμε το Streetfighter στην Ισπανία και μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες λεπτομέρειες στο τρέχον τεύχος του MOTO. Η έκδοση του Multistrada V2 αποδίδει 115,6 ίππους στις 10.750 στροφές και 9,4 kgm ροπής στις 8.250 στροφές. Μέχρι στιγμής δεν είναι σαφές ποιες εκδόσεις θα χρησιμοποιηθούν στο Monster V2 ή στο DesertX V2, αν και το έγγραφο επιβεβαιώνει ένα άλλο σετ σχέσεων μετάδοσης για το DesertX.
Αναμένουμε λοιπόν περισσότερες λεπτομέρειες το επόμενο διάστημα και από τη πλευρά μας θα σας ενημερώσουμε αντιστοίχως.