Aprilia Shiver 900: Γίνεται κινέζικο και έρχεται με όνομα Gilera από την Zongsen

Κυκλοφορεί ήδη στην Κίνα
Aprilia Shiver 900: Γίνεται κινέζικο και έρχεται με όνομα Gilera από την Zongsen
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

14/10/2024

Πριν από τρία χρόνια είδαμε για πρώτη φορά την Zongshen να φέρνει μία μεγάλη δικύλινδρη μοτοσυκλέτα μέσα από την μάρκα Cyclone που ελέγχει πλήρως. Η μοτοσυκλέτα αυτή με το πλαίσιο χωροδικτύωμα, το παράλληλα τοποθετημένο πίσω αμορτισέρ και την συνολική σχεδίαση του κινητήρα, δεν μπορούσε να κρύψει με τον φουτουριστικό σχεδιασμό του πρωτότυπου μοντέλου, πως έχει στην πράξη σχεδιαστεί από την Aprilia.

Πέρσι ενημερώσαμε εδώ, πως μία κανονικότατη αντιγραφή του Aprilia Shiver 900 κυκλοφορούσε στους δρόμους της Κίνας, με τον χαρακτηριστικό προβολέα της Aprilia και όχι την φουτουριστική σχεδίαση της πρωτότυπης μοτοσυκλέτας που είχε εμφανιστεί στην Έκθεση CIMA.

Στο μεταξύ όμως η Zongshen είχε κατοχυρώσει και σχέδια κινητήρων που προέρχονταν από την Aprilia χρησιμοποιώντας το λογότυπο της Gilera!

Παράλληλα η Zongshen ανακοίνωσε και την συνεργασία με την Piaggio ξεκαθαρίζοντας έτσι το γιατί και το πώς βρέθηκαν με σχέδια της Aprilia.

https://www.motomag.gr/news/nea-montela/gilera-aprilia-shiver-900-allazei-onoma-stin-kina-kai-epistrefei-sti-zoi-mas
Το είχαμε δει πέρσι να δοκιμάζεται χωρίς να μπορεί να κρύψει τι ήταν. Τώρα ήρθε η τελική του μορφή

Πλέον κυκλοφορεί και η τελική έκδοση της μοτοσυκλέτας αυτής στην Κίνα, ως Aprilia APR900 όπως προβλέπεται από την συμφωνία των δύο εταιρειών.

Το APR900 είναι ίδιο με το Shiver που ξέραμε εδώ, μέχρι να μας το στερήσουν οι Euro5 προδιαγραφές ρύπων, με αντίστοιχη απόδοση στους 94 ίππους. Μένει να δούμε αν η Aprilia θα φέρει στην Ευρώπη το κινέζικο μοντέλο ξεκινώντας την δική της σειρά εισαγόμενων μοντέλων από την Κίνα ή θα το κάνει η Zongshen μέσω της Cyclone που έχει ξεκινήσει ήδη να έχει παρουσία στις σημαντικότερες αγορές της Ευρώπης.

Όταν κυκλοφορούσε τα σχέδια του κινητήρα αναγράφοντας το λογότυπο Gilera, δεν είχε ακόμη αναπτύξει δίκτυο της Cyclone στην Ευρώπη, ούτε φαινόταν να επενδύει δυναμικά στην Γηραιά Ήπειρο. Έκτοτε όμως πολλά έχουν αλλάξει, ενώ έχει γίνει πρόσφατα και ο μεγαλύτερος μέτοχος της Loncin και κατά επέκταση της Voge, στοχεύοντας περισσότερο στην Ευρωπαϊκή της παρουσία, με ακόμη περισσότερες κινήσεις που αναμένεται να ανακοινωθούν σύντομα. Είτε ως Gilera, είτε ως Cuclone, είτε ως και Made in China Aprilia, το Shiver 900 έχει επιστρέψει και μπορεί να κάνει την εμφάνισή του εκ νέου και στην Ευρώπη.

 

Kawasaki Ninja ZX-10R 2026 - Φτερά, νέοι προβολείς, όργανα και Euro 5+ [VIDEO]

Νέες ρυθμίσεις αναρτήσεων, Turn by Turn πλοήγηση και Voice Command
Kawasaki ZX-10R 2026
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

3/11/2025

Η διαρροή του ZX-10R 2026 πριν μία μόλις ημέρα μας στέρησε την αίσθηση της έκπληξης, αφού στις φωτογραφίες είχαμε δει τα νέα αεροδυναμικά βοηθήματα, τους νέους προβολείς και τη νέα οθόνη οργάνων, όμως τώρα με το δελτίο τύπου του Akashi η ενημέρωση ολοκληρώνεται, και μαθαίνουμε και τις υπόλοιπες αναβαθμίσεις που δέχθηκε η Superbike του λίτρου της ιαπωνικής εταιρείας.

Όπως αναφέρει η «πράσινη» εταιρεία, τα αεροδυναμικά βοηθήματα (φτερά) του νέου ZX-10R αυξάνουν σημαντικά την αεροδυναμική πίεση σε υψηλές ταχύτητες, πακτώνοντας το μπροστινό μέρος στην άσφαλτο, βελτιώνοντας την αίσθηση, αποτρέποντας τα κουνήματα και τις αθέλητες σούζες και βοηθώντας στη μείωση των χρόνων στην πίστα.

Με την αύξηση της μετωπικής επιφάνειας των μεγαλύτερων πτερυγίων, η δημιουργία αεροδυναμικής πίεσης (ή η αποτροπή της σούζας) από τα πτερύγια αυξήθηκε κατά περίπου 25%.

Kawasaki ZX-10R 2026

Οι συμπαγείς υβριδικοί προβολείς/ανακλαστήρες, η επανατοποθετημένη εισαγωγή Ram Air και τα νέα, εμφανή πτερύγια δίνουν στη Ninja ZX-10R το νέο της «πρόσωπο» για το 2026.

Kawasaki ZX-10R 2026

Ο κινητήρας καλύπτει πλέον τις Euro5+ προδιαγραφές, με την Kawasaki να μην αναφέρει ακόμα στοιχεία ιπποδύναμης και ροπής, αν και είμαστε σχεδόν σίγουροι πως η απόδοση δεν θα έχει μεταβληθεί σε σχέση με το Euro5 μοντέλο.

Kawasaki ZX-10R 2026

Οι ρυθμίσεις για την πίστα του BFF (Balance Free Front Fork) και του BFRC lite (Balance Free Rear Cushion) που εξελίχθηκαν στο WorldSBK διευκολύνουν τη μεταφορά βάρους και συμβάλλουν στην ευελιξία της μοτοσυκλέτας. Ταυτόχρονα η Kawasaki αναφέρεται σε αναβαθμίσεις της γεωμετρίας, χωρίς να μας λέει λεπτομέρειες, οι οποίες σύμφωνα με τους Ιάπωνες συμβάλουν στην βελτίωση της πρόσφυσης του πίσω τροχού. Στα φρένα έχουμε δυο μονομπλόκ δαγκάνες Brembo M50 μπροστά με μεγάλους δίσκους 330 mm και ακτινική τρόμπα.

Kawasaki ZX-10R 2026

Μεγαλύτερη είναι η TFT οθόνη οργάνων στις 5 ίντσες, με περισσότερες ενδείξεις από πριν, ενώ η εφαρμογή Rideology The App Motorcycle* επιτρέπει στον αναβάτη να συνδέσει τη μοτοσυκλέτα μέσω ασύρματης σύνδεσης με το smartphone του, αποκαλύπτοντας πληθώρα πληροφοριών και ρυθμίσεων. Η πλοήγηση Turn by Turn είναι επίσης μια νέα λειτουργία για το 2026, «που δείχνει πόσο πρακτική είναι η ιδιοκτησία μιας Ninja ZX-10R» -χαχα, σταματήστε μπαγάσες του marketing θα μας πεθάνετε… άκου πρακτικό ένα Superbike του λίτρου-, ενώ η τεχνολογία Voice Command κάνει το ντεμπούτο της στη μοτοσυκλέτα.

Η Ninja ZX-10RR για το 2026 συνεχίζει να διαθέτει μπιέλες και έμβολα Pankl, καθώς και μεταλλικά σωληνάκια φρένων. Το ρυθμιζόμενο αμορτισέρ τιμονιού Öhlins ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό τόσο στη ZX-10RR όσο και στη ZX-10R.

Επιλογές χρωμάτων:

Kawasaki ZX-10R 2026

Ninja ZX-10R

  • Lime Green / Blue 24
  • Metallic Matte Graphenesteel Gray / Metallic Spark Black / Lime Green

 Ninja ZX-10RR

Kawasaki ZX-10RR 2026
  • Lime Green

Τεχνολογικά συστήματα Ninja ZX-10R και Ninja ZX-10RR του 2026:

  • KCMF – Cornering λειτουργία
  • S-KTRC – Έλεγχος πρόσφυσης
  • KLCM – Launch Control
  • KIBS – Έξυπνο ABS
  • Έλεγχος φρένου κινητήρα
  • Riding Modes
  • KQS – Shifter
  • Power Modes
  • Ηλεκτρονικό cruise control