BMW 2021: Έτοιμα τα νέα G310 GS και R

Στις 8 Οκτωβρίου η παρουσίασή τους
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

1/10/2020

Την 1η Σεπτεμβρίου είχαμε γράψει εδώ πως η BMW Ινδίας άνοιξε το βιβλίο προπαραγγελιών για τα νέα G310GS και τώρα ήρθε η ώρα που ανακοίνωσε την επίσημη παρουσίασή τους για της 8 Οκτωβρίου. Η νέα γενιά των μονοκύλινδρων G 310 που κατασκευάζει για λογαριασμό της BMW η TVS στην Ινδία είναι φυσικά προδιαγραφών BS6 (δηλαδή και Euro5) πράγμα που σημαίνει πως θα υπάρχουν αλλαγές στην τροφοδοσία και την εξάτμιση του κινητήρα με την ανεστραμμένη κεφαλή.

Ταυτόχρονα περιμένουμε να δούμε αναβαθμίσεις και στο επίπεδο του εξοπλισμού, με νέα όργανα TFT και δυνατότητες σύνδεσης μέσω Bluetooth, καθώς ο άμεσος ανταγωνιστής από την KTM τα έχει ήδη. Το ίδιο περιμένουμε να συμβεί και στα ηλεκτρονικά βοηθήματα ενεργητικής ασφάλειας, όπου από συμβατικό ABS θα αναβαθμιστεί σε cornering ABS, οπότε τα G310 θα έχουν και IMU. Εμφανισιακά θα υπάρχουν μικρές αλλά σημαντικές διαφορές. Συγκεκριμένα το γενικό εξωτερικό σχήμα των δύο μοτοσυκλετών δεν θα αλλάξει δραματικά, όμως οι νέοι full-LED προβολείς θα δώσουν τη μοντέρνα πινελιά που λείπει από τα σημερινά μοντέλα. 

Kawasaki - «Σας ακούσαμε»: Φέρνει πίσω το δίχρονο KX μετά από 20 χρόνια! [VIDEO]

Ευτυχώς τα Motocross δεν γνωρίζουν σύνορα
Kawasaki - «Σας ακούσαμε»: Φέρνει πίσω το δίχρονο KX μετά από 20 χρόνια! [VIDEO]
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

27/1/2025

Μία από τις πιο έξυπνες κινήσεις ετοιμάζεται να κάνει η Kawasaki στις ΗΠΑ, ιδιαίτερα αν το κάνει καλά, επενδύοντας στην τεχνολογία και χτυπώντας τον ανταγωνισμό. Είναι μία κίνηση που την ετοιμάζουν καιρό, είχαμε δει πατέντες από πέρσι το καλοκαίρι, όμως είναι η πρώτη φορά που μιλούν επίσημα για αυτό και το πρώτο teaser που έχει σκοπό να προκαλέσει το ενδιαφέρον του κόσμου και να ταρακουνήσει λίγο τον ανταγωνισμό. Διότι στις ΗΠΑ η Kawasaki ήταν άπιαστη για πολλά χρόνια στο Motocross και ούτε η KTM δεν κατάλαβε πως κατάφερε η GASGAS την τελευταία τριετία να κλέψει μεγάλο μερίδιο πωλήσεων. Kawasaki και Yamaha σε δεύτερο ρόλο είδαν σε μία πολύ σίγουρη και πολύ δυναμική αγορά όπως οι ΗΠΑ να χάνουν πωλήσεις και έπρεπε να απαντήσουν.

Με ένα teaser video που λέει το αυτονόητο: «Σας ακούσαμε» και γνήσιο δίχρονο ήχο να το συνοδεύει η Kawasaki ανακοινώνει πως φέρνει πίσω τα δίχρονο Motocross χωρίς να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες.

Η γραμμή παραγωγής έκλεισε για τα δίχρονα KX125 το 2006 και για το KX250 το 2007 με τις πωλήσεις νέων να διατηρούνται για τουλάχιστον μία διετία μετά από αυτό, ενώ στις μικρές κατηγορίες συνέχιζαν όλο αυτό το διάστημα να βρίσκονται στην γκάμα της Kawasaki.

Περιμένουμε μία τέτοια κίνηση να μας φέρνει ψεκασμό και όλα όσα έχουμε ήδη δει από τον ανταγωνισμό ώστε η κίνηση της Kawasaki να έρχεται απευθείας να φουντώσει την μάχη στην κατηγορία MX. Ελπίζουμε να είναι επίσης παραπάνω από ένα μοντέλα ώστε να καλύπτει όλες τις κατηγορίες.