Daytona Monster 180: Προσιτή λύση

Από το

Μαύρο Σκύλο

27/10/2011

Μια νέα μικρή μοτοσυκλέτα προστέθηκε στην γκάμα της Daytona. Τo Monster 180 έχει αερόψυκτο τετράχρονο κινητήρα με δυο βαλβίδες, τροφοδοσία από καρμπυρατέρ, ενώ για την εκκίνησή του υπάρχει μίζα και μανιβέλα. Η απόδοση του κινητήρα των 162,4 κυβικών ανακοινώθηκε στους 14,5 ίππους στις 8.000 στροφές και η μέγιστη ροπή του φθάνει στο 1,5 χιλιογραμμόμετρο στις 6.000 στροφές. Το ρεζερβουάρ του έχει μεγάλη χωρητικότητα που φθάνει τα 17 λίτρα, η σέλα του είναι σε ένα επίπεδο, ενώ διαθέτει και σχάρα.
Υπάρχουν δισκόφρενα και στους δυο τροχούς με το μπροστινό να έχει διάμετρο 240 χιλιοστά και το πίσω 220. Για την ανάρτηση του πίσω τροχού υπάρχουν δυο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αζώτου. Η τιμή του έχει καθοριστεί στα 2.195 ευρώ και υπάρχει εκτός από το χρώμα της φωτογραφίας σε μαύρο και σε γκρι.

H Sherco ετοιμάζεται να παρουσιάσει “κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί”

Την Πέμπτη 9 Απριλίου τα αποκαλυπτήρια
sherco teaser
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

7/4/2026

Το teaser που κυκλοφόρησε η γαλλική εταιρεία μας κλείνει ραντεβού για την Πέμπτη 9 Απριλίου και την αποκάλυψη μιας νέας μοτοσυκλέτας, η οποία συνοδεύεται ωστόσο από μια βαρύγδουπη δήλωση: κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί.

Η ερμηνεία της σκοτεινής φωτογραφίας πάντως μας κατευθύνει σε συγκεκριμένες σκέψεις. Πρώτον, είναι ξεκάθαρο πως δεν πρόκειται για κάτι ηλεκτρικό, διακρίνεται καθαρά η τάπα του ρεζερβουάρ καυσίμου και, παίζοντας λίγο με τον φωτισμό της εικόνας, οι λαιμοί των εξατμίσεων που παραπέμπουν σε τετράχρονο κινητήρα.

sherco teaser

Δεύτερον, είναι ένα μοντέλο εντούρο, καθώς επίσης διακρίνεται καθαρά ο προβολέας μπροστά.

Από κει και πέρα όλα τα ενδεχόμενα μοιάζουν ανοικτά, αναμένουμε λοιπόν με μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τι καινούργιο θα παρουσιαστεί σε δύο μέρες από τώρα.

 

Ετικέτες