Δοκιμή Yamaha R6 2017

Την οδηγήσαμε στα Μέγαρα
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

30/5/2017

Ακόμα δεν έχει στεγνώσει η φόρμα από τον ιδρώτα και η αίσθηση από την οδήγηση του νέου R6 στην πίστα των Μεγάρων πριν λίγη ώρα είναι εξίσου νωπή. Ανυπομονούσαμε να οδηγήσουμε αυτή τη μοτοσυκλέτα από την πρώτη μέρα που την είδαμε στις διεθνείς εκθέσεις και είχαμε κάνει τα αδύνατα δυνατά για να βρεθούμε στην παγκόσμια περουσίασή της που είχε γίνει στην Αλμερία, χωρίς όμως επιτυχία. Βλέπετε, η άλλοτε δημοφιλή κατηγορία των supersport 600 δεν έχει πλέον κανένα εμπορικό ενδιαφέρον και τα εργοστάσια την έχουν παρατήσει εντελώς.

Όμως η Yamaha ήταν η μόνη που πήγε κόντρα στο ρεύμα και ανανέωσε μια μοτοσυκλέτα που πάντα λατρεύουμε να οδηγάμε μέσα σε πίστα. Ευτυχώς οι αλλαγές που έκανε η ιαπωνική εταιρεία δεν κατέστρεψαν το καθαρόαιμο αγωνιστικό στήσιμο του πλαισίου.

Περισσότερο έκανε βελτιώσεις στα σημεία που είχε μείνει πίσω και αυτό ήταν που χρειαζόταν το R6. Που έπασχε; Στη συνολική απόδοση των φρένων, στην απουσία σύγχρονων ηλεκτρονικών και στην ποιότητα λειτουργίας των αναρτήσεων σύμφωνα με τις νέες δυνατότητες των σύγχρονων ελαστικών.

Οπότε έχουμε ολόκληρο το εμπρός πιρούνι του R1-S (43mm αντί 41mm) μαζί με τα ακτινικά της φρένα, ρυθμιζόμενο Traction Control, Quick-Shifter (μόνο για τα ανεβάσματα) νέο προγραμματισμό και σώματα ψεκασμού ride by wire και εντελώς επανασχεδιασμό φαίρινγκ, με μικρές διαφοροποιήσεις στην εργονομία της θέσης οδήγησης.

Εμείς οδηγήσαμε δύο διαφορετικά R6. Το ένα ήταν εντελώς normal με ελαστικά δρόμου Dunlop Sportmax 214 και το άλλο είχε slick επίσης της Dunlop. Η διαφορά στη συμπεριφορά των δύο μοτοσυκλετών ήταν αρκετά μεγάλη λόγω των ελαστικών, όπως επίσης και η αίσθηση από τον κινητήρα, καθώς η μοτοσυκλέτα με τα slick είναι πιο κοντή σε τελική μετάδοση.

Θα πούμε αναλυτικά και λεπτομερώς για αυτές τις διαφορές στο αντίστοιχο τεστ που θα δημοσιεύσουμε στο περιοδικό, όμως εδώ αξίζει να πούμε πόσο πολύ μας έχουν λείψει τα Supersport 600. Καλό και άγιο το γκάζι των Superbike, αλλά τίποτα δεν μπορεί να σε κάνει να χαμογελάσεις περισσότερο σε μια πίστα από ένα καλοστημένο Supersport 600. Ακόμα και η R6 με τα ελαστικά δρόμου που παρουσίαζαν υπερθέρμανση μετά από 6-7 γύρους ήταν απόλαυση! Η Yamaha λέει ότι η νέα R6 είναι η πιο αεροδυναμική μοτοσυκλέτα που έχει φτιάξει στην ιστορία της.

Εμείς να προσθέσουμε ότι είναι και κούκλα!

Hyosung GV250X Roadster: Το νέο V2 cruiser που φέρει ιμάντα αντί για αλυσίδα

Αποδίδει 25,5 ίππους και έχει στάνταρ Traction Control
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

8/4/2026

Η GV250X Roadster της Hyosung αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Ιούνιο του 2026 και πρόκειται για μία cruiser 250 κ.εκ. που φέρει δικύλινδρο V κινητήρα και ιμάντα στην τελική μετάδοση, αντί για αλυσίδα.

Η μοτοσυκλέτα φέρει έναν δικύλινδρο υγρόψυκτο V κινητήρα με περιεχόμενη γωνία κυλίνδρων 60 μοιρών και 248,4 κυβικά που αποδίδει 25,5 ίππους στις 9.500 στροφές και 2,04 kg.m ροπής στις 7.000 στροφές.

Το πρωτοποριακό cruiser φέρει ιμάντα μετάδοσης κίνησης και όχι αλυσίδα, κάτι που σίγουρα θα εκτιμηθεί από τους μοτοσυκλετιστές που δεν αρέσκονται στην συντήρησή της. Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω, ενώ στο σύστημα πέδησης βλέπουμε τετραπίστονη δαγκάνα με δίσκο 270 mm μπροστά.

Hyosung

Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 180 κιλά και το ύψος σέλας στα μόλις 740 mm, ενώ οι τροχοί της είναι διαστάσεων 16 ιντσών μπροστά και 15 πίσω.

Ο εξοπλισμός του Hyosung GV250X Roadster περιλαμβάνει Traction Control, LED φώτα, θύρα USB  και οθόνη LCD. Το νέο cruiser θα είναι σε πρώτη φάση διαθέσιμο στην Ιαπωνία τον Ιούνιο και η τιμή του εκεί θα είναι 3.950 ευρώ. Αναμένουμε νεότερα για το αν θα εισαχθεί στην ευρωπαϊκή αγορά.