Ducati Desmosedici Stradale

Μάθαμε το όνομα, θα δούμε και τον κινητήρα
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

1/9/2017

Η Ducati αποκάλυψε το όνομα της νέας V4 μοτοσυκλέτας της, που θα δούμε ολόκληρη στην προσεχή διεθνή έκθεση του Μιλάνου (EICMA) στις 9-12 Νοεμβρίου. Γιατί λέμε ότι θα την δούμε ολόκληρη στο Μιλάνο; Διότι πιο πριν, στις 7 Σεπτεμβρίου, θα δούμε τον κινητήρα της σε μια ειδική παρουσίαση που θα κάνει η Ducati στην πίστα του Misano, κατά τη διάρκεια του επόμενου αγώνα των MotoGP.

Η Desmosedici Stradale (Stradale σημαίνει Δρόμου) θα είναι μόνο μία από τις μοτοσυκλέτες που θα έχουν αυτόν τον νέο V4 κινητήρα. Όπως μας έχει υποσχεθεί ο ίδιος ο Claudio Domenicali, η Ducati θα παρουσιάσει μια πλήρη σειρά μοντέλων με κινητήρα V4, τόσο στα 1000, όσο και στα 1200 κυβικά. Αυτό εξηγεί σε έναν βαθμό και την ξεχωριστή παρουσίαση του κινητήρα, αφού ανοίγει μια νέα σελίδα στην ιστορία της εταιρείας και δεν θα είναι αποκλειστικότητα μόνο της καινούριας superbike.

Για τους λάτρεις των V2, να θυμίσουμε ότι τόσο ο αερόψυκτος διβάλβιδος των 803 κυβικών, όσο και οι υγρόψυκτοι Testastretta DVT 1200 και Supersquadro 959 θα συνεχίσουν να παράγονται τα επόμενα χρόνια. Μάλιστα ο Domenicali είχε πει στην παρουσίαση της τελευταίας Superleggera στην πίστα της Laguna Seca, ότι οι V2 κινητήρες θα εξελίσσονται διαρκώς. Όμως το ενδιαφέρον μας αυτή τη στιγμή είναι στον νέο V4, όπου η ιταλική εταιρεία μας έχει υποσχεθεί ότι θα είναι εντελώς διαφορετικός και πρωτοποριακός σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση και την τεχνολογία. Με άλλα λόγια, δεν πρόκειται για μια επανασχεδιασμένη και φτηνότερη έκδοση ευρείας παραγωγής του κινητήρα της Desmosedici RR, αλλά για έναν κινητήρα που έχει σχεδιαστεί από την αρχή σε πάνω λευκό χαρτί. Μέχρι τις 7 Σεπτεμβρίου, έχουμε μερικές μέρες ακόμα για να αναρωτιόμαστε και να συζητάμε αν ο νέος V4 θα είναι Screamer ή Twin Pulse, αν θα έχει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων DVT, αν θα είναι μόνο 1000 κυβικά ή παραπάνω και φυσικά αν θα βγάζει περισσότερα από τα 200 άλογα που είχε η εξωτική Desmosedici RR.      

Ετικέτες

Moto Morini Allthrike: Έρχεται άμεσα στην Ελλάδα το νέο 450 – Πόσο θα κοστίζει!

Τιμή 5.990€ - Έχει 21-18 και γνώριμο κινητήρα
Moto Morini Allthrike: Έρχεται άμεσα στην Ελλάδα το νέο 450 – Πόσο θα κοστίζει!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

17/7/2025

Το Allthrike της Moto Morini που παρουσιάστηκε πριν λίγους μήνες στην EICMA θα είναι στην Ελλάδα τέλος Αυγούστου με πρώτο μισό Σεπτεμβρίου, νωρίτερα δηλαδή από το μεγάλο X-Cape 1200 που μόλις ανακοινώθηκε η τιμή του.

Το Allthrike παίζει στο όνομα με το αγγλικό Hike, θέλοντας να δηλώσει πως είναι έτοιμο για βόλτες στα βουνά και για αυτό έρχεται με ποδιά, χούφτες και πλούσιο εξοπλισμό καθώς και με έναν γνώριμο πλέον κινητήρα.

Όπως είναι ήδη γνωστό από την πρώτη στιγμή, έχει τον κινητήρα του CFMOTO 450MT με το βάρος του χωρίς βενζίνη να είναι στα 170 κιλά.

Η τελική τιμή του έχει οριστεί ήδη στα 5.990€ ενώ θα υπάρχει διαθέσιμη και μία λίγο πιο πλούσια έκδοση με θερμαινόμενα γκριπ και σέλα με μικρή διαφορά τιμής περίπου +200 Ευρώ.

Παρότι αναμένονταν στο τέλος του πρώτου εξαμήνου, η άφιξή του έχει πλέον οριστικοποιηθεί και φτάνει απευθείας στην Ελλάδα στο τέλος Αυγούστου.

Με τροχούς 21-18 και μεταξόνιο 1.511mm, απόσταση από το έδαφος στα 220mm και την σέλα στα 847mm το Allthrike θα έχει την εργονομία που είδαμε από κοντά στην EICMA, δηλαδή διαστάσεις απόλυτα Ευρωπαϊκές στο άνω άκρο της μικρής κατηγορίας με άνετους χώρους για δύο άτομα και δυνατότητες φόρτωσης.

Φορά πλήρως ρυθμιζόμενες Kayaba αναρτήσεις με διαδρομή 210-190 εμπρός και πίσω αντίστοιχα και δικάναλο ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης.

Οι επιδόσεις της αναμένονται αντίστοιχες του 450MT καθώς ανακοινώνει ίδια απόδοση και τελική αρά και αντίστοιχη κατανάλωση με το ρεζερβουάρ των 18 λίτρων να χαρίζει ικανοποιητική αυτονομία.

Οι προτάσεις στην μεσαία κατηγορία έχουν πληθύνει αρκετά πλέον!