Ducati Multistrada V4 1100 2020: Μια “νέα” είδηση που ήδη την ξέρετε

Επιβεβαιωνόμαστε έξι μήνες μετά
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

8/7/2019

Από εχθές (6 Ιουλίου) οι συντάκτες του γερμανικού περιοδικού Motorrad ισχυρίζονται πως είδαν στο δρόμο μια V4 Ducati Multistrada, εξοπλισμένη με δύο ραντάρ  (ένα εμπρός και ένα πίσω) τα οποία χρησιμεύουν για την λειτουργία του συστήματος ARAS (Advance Rider Assistance System) δηλαδή του συστήματος που ανιχνεύει πιθανούς κινδύνους και ειδοποιεί τον αναβάτη. Η Kawasaki, η KTM και άλλοι κατασκευαστές, επίσης δοκιμάζουν αντίστοιχα ραντάρ, αν και πρέπει να θεωρείται πως η Bosch είναι αυτή την στιγμή πιο κοντά στην παραγωγή από κάθε άλλο. Τέτοια συστήματα υπάρχουν ήδη στα αυτοκίνητα και αναλόγως του επιπέδου του hardware μπορούν να φτάσουν έως το επίπεδο της ημι-αυτόνομης λειτουργίας (αν το όχημα διαθέτει φρένα By wire και σύστημα διεύθυνσης by wire) όπως στην Mercedes E-Class που είχαμε δοκιμάσει παράλληλα με μοτοσυκλέτα και μπορείτε να διαβάσετε το σχετικό άρθρο ΕΔΩ.

το σύστημα ραντάρ, όπως το είδαμε από κοντά πέρσι, στην EICMA και θα υπάρχει στον εξοπλισμό πολλών μοτοσυκλέτων διαφορετικών κατασκευαστών:

Από εχθές λοιπόν την είδηση αναπαράγουν όλα τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά μέσα, παρουσιάζοντάς την ως νέα. Η αλήθεια όμως είναι πως από την παρουσίαση της Panigale V4 στην EICMA του 2018 o Claudio Domenicali μας είχε πει πως αυτός ο κινητήρας θα έχει μια φτηνότερη έκδοση με μικρότερη ιπποδύναμη η οποία θα γίνει η βάση για να παρουσιαστεί μια ολόκληρη σειρά νέων μοντέλων. Την 1 Φεβρουαρίου του 2019, από αυτό εδώ το site του ΜΟΤΟ σας είχαμε πει πως για την έκθεση της EICMA η Ducati θα έχει την επί χρόνια αναμενόμενη Streetfighter έκδοση της Panigale V4, αλλά και μια μεγάλη έκπληξη που θα είναι μια V4 Multistrada η οποία θα αντικαταστήσει την μέχρι σήμερα δικύλινδρη Hard Core έκδοση Pikes Pike. Την είδηση αυτή δεν τη γεννήσαμε από το μυαλό μας, αλλά προέκυψε κατά την διάρκεια του τελευταίου δείπνου που είχαμε με έναν υψηλόβαθμο μηχανολόγο της Ducati στην παρουσίαση της Multistrada 950S στην Ισπανία, όπως αναλυτικά διαβάσατε πρώτοι στο ΜΟΤΟ.

Επίσης στο ίδιο δείπνο μάθαμε πως συζητάνε ΣΟΒΑΡΑ για μια αερόψυκτη Multistrada 800 που θα τοποθετηθεί απέναντι από το Moto Guzzi V85TT αλλά και το Yamaha Tenere 700 και θα βγει στην παραγωγή αν βρουν τρόπο η τιμή της να μην ξεπερνά τα 12.000-13.000 ευρώ, ως ανώτερο στάδιο το ποσό αυτό και όχι ως στόχος...

 

Ural Neo 500 2026: Νέα πιο προσιτή μοτοσυκλέτα με καλάθι, έτη φωτός μπροστά σε τεχνολογία

Αλλαγή πλεύσης για την ιστορική εταιρεία - Λόγω πολέμου και κυρώσεων, με βοήθεια από την Κίνα
Ural 500 Neo
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

3/12/2025

Η αειθαλής Ural, γνωστή ανά τον κόσμο για την αφοσίωση της στις κλασικής αισθητικής και παρωχημένης τεχνολογίας μοτοσυκλέτες με καλάθι που κατασκευάζει, κάνει ένα τεχνολογικό άλμα με τη Neo 500, η οποία κατασκευάζεται στην Κίνα και φέρνει νέα δεδομένα για τη ρωσική εταιρεία που τα έχει βρει σκούρα με τον πόλεμο Ρωσίας-Ουκρανίας.

H Ural Neo 500 θα κατασκευάζεται στην Κίνα από τη Yingang, με το μοντέλο να μοιάζει με rebranding του υπάρχοντος SUV500 II των Κινέζων. Η Ural, έχοντας κέντρο διανομής και στις ΗΠΑ από το 2002, που απορροφά και τον μεγαλύτερο όγκο των πωλήσεών τη, μετέφερε την παραγωγή των παραδοσιακών boxer μοτοσυκλετών από τη Ρωσία στο Καζακστάν λόγω του πολέμου με την Ουκρανίας και των κυρώσεων που έχει δεχτεί η χώρα αναφορικά με τις εξαγωγές της. Ωστόσο παραγωγή των μοτοσυκλετών που προοριζόταν για εξαγωγές διακόπηκε τρία μόλις χρόνια μετά καθώς το project κρίθηκε ασύμφορο και έτσι το μέλλον της κλασικής σειράς της Ural, τουλάχιστον για τις μοτοσυκλέτες που δεν προορίζονται για την αγορά της Ρωσίας, βρίσκεται αυτή τη στιγμή στον αέρα.

Ural Neo 500

Για την ανάπτυξη μιας πιο προσιτής πλατφόρμας στράφηκε στην Κίνα, καταλήγοντας στην Yingang, έπειτα από επαφές με διάφορες εταιρείες. Το Ural Neo 500 δεν προορίζεται να αντικαταστήσει τη σειρά των κλασικών boxer μοτοσυκλετών, αλλά να αποτελέσει το νέο προσιτό οικονομικά "σημείο εισόδου" στη γκάμα της Ural, που βρισκόταν πριν στα 19.999 δολάρια Αμερικής. Το Το Ural Neo 500 αναμένεται να έχει τιμή κάτω από τα 15.000 δολάρια όταν κυκλοφορήσει επίσημα το δεύτερο τρίμηνο του 2026.

Ural Neo 500

Παρότι το μοντέλο προπαραγωγής που παρουσιάστηκε ήταν ουσιαστικά το Yingang SUV500 II, η τελική έκδοση της Ural ενδέχεται να έχει αλλαγές, με την εταιρεία να τονίζει πως οι μοτοσυκλέτες θα κατασκευάζονται με βάση τις προδιαγραφές ποιότητας της Ural, εδραιωμένες ύστερα από εξαντλητικές δοκιμές στη Ρωσία και το Καζακστάν.

Ural Neo 500

Το Ural 500 χρησιμοποιεί τον 446cc δικύλινδρο εν σειρά της Yingang, σχεδιασμένο από τη Zongshen. Χωρίς να υπάρχουν ακόμα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά, η ισχύς αναμένεται γύρω στους 35 ίππους. Με ρεζερβουάρ στα 20 λίτρα, πλαίσιο ειδικά σχεδιασμένο για τρίκυκλο, με το καλάθι να έχει και αποθηκευτικό χώρο στο πίσω μέρος του και μπροστινή ανάρτηση με οδηγούνται βραχίονα αντί τηλεσκοπικού πιρουνιού αλλά και μια ιδιαίτερη διάταξη κιβωτίου (R-N-1-2-3-4-5) με την όπισθεν να μπαίνει μόνο με την χρήση του σχετικού λεβιέ στο δεξί γκριπ.

Ural Neo 500

Η αισθητική κινείται μακριά από τη ρετρό εικόνα των κλασικών Ural, υιοθετώντας κινέζικες adventure γραμμές και σύγχρονο εξοπλισμό. Το SUV500 II της Yingang, στο οποίο βασίζεται, διαθέτει κάθετα τοποθετημένη έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών, θύρα USB, full LED φωτισμό και εμπρόσθια κάμερα καταγραφής 1080p, κάτι σύνηθες σε κινεζικά μοντέλα.

Ural Neo 500

Δεν είναι επιβεβαιωμένο εάν αυτά τα χαρακτηριστικά θα περάσουν αυτούσια στο Ural 500 και τι θα είναι διαθέσιμο ως προαιρετικός εξοπλισμός (κάγκελα για το καλάθι, σχάρα, ρεζέρβα κτλ) αλλά φαίνεται ότι το Neo θα είναι η πιο τεχνολογικά προηγμένη Ural μέχρι σήμερα.

Ural Neo 500

Η Ural Neo 500 έχει βασικό στόχο να προσφέρει μια μοτοσυκλέτα με κάνιστρο φιλική προς αναβάτες δίχως πρότερη σχετική εμπειρία σε μια πιο προσιτή τιμή από τις παρελθούσες Ural.