EICMA 2022: VOGE SR 125 GT Υψηλή τεχνολογία στη μικρή κατηγορία

Μπαίνει δυναμικά στα premium μικρά scooter
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

9/11/2022

Η Voge έχει πάρει την απόφαση να ξεκινήσει την είσοδό της στα scooter από ψηλά και δεν αρκείται μόνο στο χαρτί της χαμηλότερης τιμής. Ήδη με το SR 400 έκανε αισθητή την παρουσία της πέρσι στην EICMA και το ίδιο θέλει να επαναλάβει φέτος με το SR 125 GT, ένα scooter που τοποθετείται απέναντι από τα premium scooter των 125 κυβικών όλων των μεγάλων κατασκευαστών.

Ο Euro 5 κινητήρας του έχει 10,9 ίππους στις 8.250 στροφές και το συνολικό βάρος δεν ξεπερνά τα 135 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 8 λίτρων. Το συνολικό μέγεθος και ο σχεδιασμός της ποδιάς συνδυάζουν την άνεση και τις μικρές εξωτερικές διαστάσεις, ενώ κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος για ένα full-face κράνος.

Η LCD οθόνη των οργάνων έχει Bluetooth για σύνδεση smartphone και δυνατότητα να προβάλουν της οδηγίες του navigation και να χειριστείς όλες τις λειτουργίες του τηλεφώνου και του Mp3.. Στο ντουλαπάκι υπάρχει χώρος για να βάλεις το smartphone Και θύρα USB για να το φορτίζεις.

Η λίστα με τον εξοπλισμό εντυπωσιάζει για τα δεδομένα της κατηγορίας και όχι μόνο, αφού πέραν από το Traction Control και το δικάναλο ABS διαθέτει και ενεργό πίσω φως που αναβοσβήνει έντονα στα δυνατά φρεναρίσματα για να προειδοποιεί όσους έρχονται πίσω σου.

Το τηλεχειριστήριο του συστήματος Key-less έχει κουμπάκι που σου επιτρέπει να κλειδώνεις και να ξεκλειδώνεις το scooter από απόσταση, καθώς επίσης και κουμπάκι εντοπισμού με εμβέλεια 30 μέτρων σε περίπτωση που έχεις ξεχάσει που το έχεις παρκάρει ή το ψάχνεις στα αχανή πάρκινγκ των εμπορικών πολυκαταστημάτων…

Οι κλειδαριές στο ντουλαπάκι και τη σέλα είναι ηλεκτρομαγνητικές και κλειδώνουν ταυτόχρονα από το τηλεχειριστήριο ή τον κεντρικό διακόπτη.

Το SR 125 GT διαθέτει ακόμα και dashcam ανάλυσης 1080p που καταγράφει σε video ή φωτογραφίες την διαδρομή που κάνεις!

Το SR 125 GT έχει τροχούς 14” εμπρός και 13” πίσω, με την τελική ταχύτητα να είναι στα 108km/h. Σύμφωνα με την Voge θα βρίσκεται στα καταστήματα της ευρωπαϊκής αγοράς το καλοκαίρι.

 

Τα Ducati DesertX και Monster θα αποκτήσουν τον νέο κινητήρα V2 το 2026

Ο ελαφρύτερος V-Twin της Ducati φαίνεται πως θα φορεθεί σε όλα τα μη-V4
Τα Ducati DesertX και Monster θα αποκτήσουν τον νέο κινητήρα V2 το 2026
Από το

motomag

5/5/2025

Όπως είχατε διαβάσει στο MOTO, η Ducati ανακοίνωσε τον νέο V2 κινητήρα της το περασμένο φθινόπωρο, που όπως είπαμε σταδιακά θα έμπαινε σε όλα τα μεσαία μοντέλα της. Πράγματι δεν περίμενε πολύ για να τον αναπτύξει στα νέα Streetfighter V2 και Panigale V2, αφότου τον είδαμε πρώτα στο Multistrada V2.

Όπως ήταν αναμενόμενο η Ducati δεν σταματά εκεί και ετοιμάζει τα νέα Monster και DesertX που θα δεχτούν και αυτά τον νέο κινητήρα V-Twin των 890 κυβικών.

Το περιμέναμε λίγο αργότερα ωστόσο οι αποδείξεις έρχονται μέσω ενός νέου εγγράφου αναγνώρισης οχήματος με την ένδειξη «εμπιστευτικό» γραμμένη πάνω του με μεγάλα κόκκινα γράμματα που δημοσίευσε η Εθνική Υπηρεσία Κυκλοφορίας και Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων των ΗΠΑ. Μέχρι στιγμής η συγκεκριμένη υπηρεσία έχει γίνει αιτία για πολλές διαρρεύσεις και μαζί της η αντίστοιχη στην Καλιφόρνια που τρέχει σε πιο τοπικό επίπεδο μιας και η Πολιτεία ακολουθεί ελάχιστα διαφορετικές προδιαγραφές για αυτό και απαιτεί εκ νέου τις εγγραφές. Ένα δίκοπο μαχαίρι για την Ducati και άλλες εταιρείες που δεν μπορούν να διασφαλιστούν απέναντι στις υπηρεσίες των ΗΠΑ και ταυτόχρονα δεν μπορούν να καθυστερήσουν και μία τόσο σημαντική αγορά.

Τα Ducati DesertX και Monster θα αποκτήσουν τον νέο κινητήρα V2 το 2026

Το έγγραφο αυτό λοιπόν δείχνει πως ο νέος αυτός κινητήρας θα φορεθεί στα Monster και DesertX από το επόμενο μοντέλο. Θυμίζουμε πως η Ducati αποκαλεί τον νέο V2 τον ελαφρύτερο V-Twin κινητήρα που έχει κατασκευάσει ποτέ, υποστηρίζοντας ότι το βάρος του είναι μόλις 54,4 κιλά έχοντας μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων που ελέγχονται κάθε 30.000 χιλιόμετρα. Στην πράξη πράγματι ελαφραίνει πολύ η Multistrada V2, όπως αναλύουμε σε αυτό εδώ το VIDEO.

Τα Ducati DesertX και Monster θα αποκτήσουν τον νέο κινητήρα V2 το 2026

Ο κινητήρας είναι προς το παρόν διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις. Ο κινητήρας της Panigale V2 και της Streetfighter V2 αποδίδει 120 ίππους στις 10.750 στροφές και 9,3 kgm ροπής στις 8.250 στροφές. Οδηγήσαμε το Streetfighter στην Ισπανία και μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες λεπτομέρειες στο τρέχον τεύχος του MOTO. Η έκδοση του Multistrada V2 αποδίδει 115,6 ίππους στις 10.750 στροφές και 9,4 kgm ροπής στις 8.250 στροφές. Μέχρι στιγμής δεν είναι σαφές ποιες εκδόσεις θα χρησιμοποιηθούν στο Monster V2 ή στο DesertX V2, αν και το έγγραφο επιβεβαιώνει ένα άλλο σετ σχέσεων μετάδοσης για το DesertX.

Αναμένουμε λοιπόν περισσότερες λεπτομέρειες το επόμενο διάστημα και από τη πλευρά μας θα σας ενημερώσουμε αντιστοίχως.

Ετικέτες