Το Honda EV-neo βγήκε στο δρόμο

Από το

Μαύρο Σκύλο

4/2/2011

Η Honda, όπως είχε υποσχεθεί, άρχισε τη διάθεση του EV-neo μετά τις 24 Δεκεμβρίου του 2010, στην Ιαπωνία. Το EV-neo είναι ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο δίτροχο με μικρό βάρος και μέγεθος, και εξελίσσεται κυρίως για επαγγελματική χρήση από διανομείς. Έως τον Μάρτιο θα διαθέσει εκατό μονάδες σε επιλεγμένες εταιρείες για να μελετηθούν σε πραγματικές συνθήκες χρήσης. Υπάρχουν ήδη δέκα σε κυκλοφορία, ενώ μετά τη συλλογή των δεδομένων και την ανάλυσή τους η εταιρεία προγραμματίζει να αρχίσει από τον Απρίλιο την διάθεσή του σε όλη την Ιαπωνία. Οι μπαταρίες έχουν εξελιχθεί σε συνεργασία με την Toshiba και ανήκουν στην τεχνολογία ιόντων λιθίου, ενώ τον ηλεκτροκινητήρα τον κατασκευάζει η ίδια η Honda. To μικρό αυτό σκούτερ ζυγίζει 106 κιλά, αποδίδει 3,8 ίππους στις 5.000 στροφές και η ροπή του φθάνει το 1,1 χιλιογραμμόμετρο. Έχει θέση για έναν αναβάτη, αναρτήσεις και φώτα, ενώ η εμβέλειά του φθάνει τα 34 χιλιόμετρα. Το ενδιαφέρον είναι ότι η Honda έχει αναπτύξει και έναν φορτιστή ταχείας φόρτισης που γεμίζει τις μπαταρίες του σε μισή ώρα, αντί της κανονικής διάρκειας που απαιτεί τρεις και μισή ώρες. Με τον γρήγορο φορτιστή θα μπορεί να φορτίζεται και στα διαλείμματα από τα καθήκοντά του.

KTM 690 SMC R / Enduro R 2025: Πρώτη εμφάνιση!

Η KTM τα παρουσίασε στο Αυστριακό κοινό!
KTM 690 SMC R / Enduro R 2025: Πρώτη εμφάνιση!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

10/2/2025

Ολοκληρώθηκε η Έκθεση Μοτοσυκλέτας της Αυστρίας που κράτησε μόλις για 3 ημέρες, πράγμα που δείχνει πως οι αντιπρόσωποι εκεί συνεννοούνται καλύτερα μεταξύ τους για την ιδανική διάρκεια, από ότι συμβαίνει στη χώρα μας και μαζί με τα σχόλια στο άρθρο εδώ, με την πρώτη παγκοσμίως εμφάνιση των Husqvarna 701 Supermoto και Enduro από την ίδια έκθεση, έχετε και τις βασικές αλλαγές που θα έπρεπε να κάνουν για να είναι βιώσιμη και με περισσότερες παρουσίες και η ελληνική έκθεση μοτοσυκλέτας.

Με δεδομένο πως η αγορά των Supermoto είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένη στην Αυστρία και την Γερμανία, υπάρχει μία δικαιολογία για το γεγονός πως η KTM αποφάσισε να δείξει εκεί τα νέα μοντέλα που ακόμη δεν έχει ανακοινώσει, δεν τα έχει στο επίσημο site της και δεν έχει δώσει τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά στην δημοσιότητα.

Κανονικά θα τα βλέπαμε πρώτη φορά τον Μάρτιο και θα ξεκινούσαν την εμπορική τους πορεία τον Απρίλιο, το κοινό της Αυστρίας που επισκέφτηκε όμως την Έκθεση στην πόλη Βελς, στρατηγικά τοποθετημένη ανάμεσα σε Σάλτσμπουργκ και Βιέννη, μπόρεσε να τα δει από κοντά.

Επιβεβαιώσαμε πως οι αλλαγές που είδαμε στα νέα 701 της Husqvarna ακολουθούν αυτούσιες και στα 690 με αύξηση ιπποδύναμης στους 4 ίππους και ταυτόχρονη αύξηση στα κιλά που στην περίπτωση του Supermoto είναι 6 ανεβαίνοντας στα 155 συνολικά.

KTM 690 SMC R / Enduro R 2025: Πρώτη εμφάνιση!

Ουσιαστικά οι αλλαγές των νέων μονοκύλινδρων της KTM έρχονται ως απάντηση στον ανταγωνισμό από την Ducati, ισοφαρίζοντάς την σε ιπποδύναμη και εξοπλισμό καθώς αποκτούν και την νέα TFT οθόνη που βλέπουμε εδώ.

Μικρή αύξηση ύψους σέλας και στο Enduro R, όπως αντίστοιχα και στο Supermoto με την ιπποδύναμη στο Enduro να κερδίζει 2 αντί για 4 άλογα συγκριτικά με πριν, ώστε να διατηρούνται οι στροφές σε ένα ιδανικότερο φάσμα για την εκδήλωση της ροπής των σχεδόν 7,5 kg.m που αποδίδει η έκδοση Enduro, ελαφρώς υψηλότερη από του SMC R.

Αλλαγή έχουμε φυσικά και στα ηλεκτρονικά που την διαχείρισή τους αναλαμβάνει νέα ECU ενώ ήδη υπάρχει μεγάλος όγκος προ-παραγγελιών, ειδικά για το νέο SMC R, που επιβεβαιώνει έτσι την απόφαση των Αυστριακών να δείξουν της μοτοσυκλέτες στην συγκεκριμένη έκδοση.

Όπως τόνισε και εκπρόσωπος του εργοστασίου εκεί, το SMC R θα είναι το πρώτο street μοντέλο που θα ξεκινήσει να παράγεται, μόλις ανοίξουν και πάλι οι γραμμές παραγωγής στην Αυστρία, στις αρχές Απριλίου, ώστε να μπορέσει να καλύψει την ζήτηση.