Η BMW με τέσσερα νέα μοντέλα

Μικρά GS και μεγάλα GS στο Μιλάνο
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

31/10/2017

Η BMW μαζί με την πρόσκληση που έστειλε για να παρακολουθήσουμε σε live streaming την δημοσιογραφική παρουσίαση των νέων μοντέλων της στο Μιλάνο, μας αποκάλυψε και πόσα θα είναι αυτά. Στο δελτίο τύπου μας ανακοινώνει ότι θα έχει τέσσερα νέα μοντέλα, αλλά το πιθανότερο σενάριο είναι να εννοεί δύο μοντέλα με δύο εκδόσεις το κάθε ένα. Δηλαδή να δείξει την καινούρια πλατφόρμα της σειράς F και τα ανανεωμένα R1200GS.

Οι πληροφορίες θέλουν τον κινητήρα των F να αποκτά περισσότερα κυβικά και να ανεβαίνει στα 900. Όπως συμβαίνει και σήμερα, θα υπάρχει μια έκδοση με μικρότερη απόδοση που θα αντικαταστήσει τα F700 και μια full power που θα αντικαταστήσει τα F800. Ο κινητήρας αυτός είναι εντελώς νέος και δεν πρόκειται για μια απλή αύξηση του κυβισμού στον υπάρχοντα. Ακόμα και το γρανάζι της τελικής μετάδοσης έχει αλλάξει θέση και από την δεξιά μεριά, έχει μετακομίσει στην αριστερή.

Είναι απόλυτα λογικό για την BMW να προχωράει σε ριζική αλλαγή των F700/800 δεδομένου ότι η κατηγορία των on-off κάτω από 1000 κυβικά, θα πάρει φωτιά φέτος με τις Ducati, Triumph και σύντομα την KTM να έχουν ολόφρεσκα μοντέλα.

Η BMW προσφέρει μέχρι σήμερα τρεις διαφορετικές εκδόσεις των F, όπου το F700GS είναι χαμηλό με χυτές ζάντες, μικρότερη ιπποδύναμη και χαρακτήρα commuter, το F800GS έχει πιο χωμάτινο χαρακτήρα και το F800GS Adventure με το μεγάλο ρεζερβουάρ να μπαίνει στα χωράφια του R1200GS. Στις κατασκοπικές φωτογραφίες που έχουν βγει στη δημοσιότητα μέχρι σήμερα, έχουμε δει τους γερμανούς να δοκιμάζουν τις δύο πρώτες εκδόσεις αλλά όχι την Adventure. Πιθανόν να ακολουθήσει αργότερα, αλλά με την Ducati να δείχνει από τώρα την Multristrada 950 Enduro με το μεγάλο ρεζερβουάρ, δεν νομίζουμε ότι έχουν μεγάλα περιθώρια για καθυστερήσεις οι σχεδιαστές της BMW.

Μας μένουν άλλα δύο μοντέλα και αυτά δεν είναι άλλα από τα νέα R1200GS/Adventure. Το καλοκαίρι του 2017 η BMW πρόσθεσε στη λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού τα έγχρωμα όργανα TFT με την δυνατότητα σύνδεσης multimedia. Στο Μιλάνο αναμένουμε να δούμε και τον αναβαθμισμένο boxer κινητήρα με σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων και αυξημένη απόδοση. Μαζί με αυτά, ένα μικρό facelift στην εξωτερική εμφάνιση των δύο εκδόσεων του R1200GS θα ολοκληρώσει τις αλλαγές για το 2018. Εκτός βέβαια κι αν κάνουν την έκπληξη και έχουν έτοιμο το νέο S1000RR που ξέρουμε ότι ετοιμάζουν πυρετωδώς.

Επίσης, από τους γερμανούς περιμένουμε και κάποιο νέο ηλεκτρικό scooter καθώς επενδύουν με μεγάλη ένταση σε αυτή την τεχνολογία, ενώ πρόσφατα άνοιξαν το τρίτο τους εργοστάσιο κατασκευής μπαταριών στην Κίνα.

Ετικέτες

EICMA: ZXMOTO 820RR 2026 - Η “Παγκόσμια” τρικύλινδρη Supersport

Σε τρεις εκδόσεις από 135 - 150 ίππους και χαμηλό βάρος - Στη racing εκδοχή της μπαίνει με το καλημέρα στο WorldSBK!
ZXMOTO_820RR
Από τον

Παύλο Καρατζά

6/11/2025

Ο πρώην Πρόεδρος της KOVE, Zhang Xue, που δημιούργησε τη δική του εταιρεία με τα αρχικά του ονόματός του (ZXMOTO), φέρνει στην EICMA την τρικύλινδρη Supersport 820RR σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις και μάλιστα ετοιμάζεται να συμμετάσχει στο WorldSBK 2026, στην κατηγορία των Supersport με το καλημέρα!

Η νέα supersport μοτοσυκλέτα της ΖΧΜΟΤΟ φέρει έναν τρικύλινδρο κινητήρα 818,8 cc που ζυγίζει μόλις 55 κιλά και αποδίδει 135 ίππους στις 12.000 στροφές και 8,15 kg.m ροπής στις 9.500 στροφές στην έκδοση 820RR, και 145 ίππους στις 12.500 στροφές και 8,46 kg.m ροπής στην έκδοση 820RR-R.

Υπάρχει βέβαια και τρίτη έκδοση που είναι και η πιο “μάχιμη” απ' όλες, με την ονομασία 820RR-RS, που αποδίδει 150 ίππους στις 13.000 στροφές και 8,67 kg.m ροπής στις 10.500 στροφές. Μάλιστα πάνω στη συγκεκριμένη έκδοση βασίζεται η αγωνιστική μοτοσυκλέτα με την οποία θα συμμετέχει η ZXMoto στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike στην κατηγορία WorldSSP, σε συνεργασία με την Evan Bros Racing που παράτησε την Yamaha για χατίρι της.

Το βάρος της 820RR ανακοινώνεται στα 191 κιλά πλήρης υγρών με την χωρητικότητα του ντεπόζιτου να ορίζεται στα 18 λίτρα. Το βάρος της 820RR-R είναι στα 186 κιλά με 17λιτρο ρεζερβουάρ και το βάρος της 820RR-RS είναι στα 175 κιλά επίσης με 17λιτρο ρεζερβουάρ.

820RR

Η βασική έκδοση 820RR φέρει ανεστραμμένο πιρούνι πλήρως ρυθμιζόμενο και monoshock αμορτισέρ επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο. Τα φρένα αποτελούνται από τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της κινέζικης Taisko με δίσκους 320 mm μπροστά και διπίστονη δαγκάνα Taisko με δίσκο 220 mm πίσω. Τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης είναι της CST.

820RR-R

Η έκδοση 820RR-R φέρει ανεστραμμένο πιρούνι και monoshock αμορτισέρ, που και τα δύο είναι της KYB και είναι πλήρως ρυθμιζόμενα. Το σύστημα πέδησης αναλαμβάνουν τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Brembo με δίσκους 330 mm μπροστά και διπίστονη δαγκάνα και πάλι της Brembo με δίσκο 220 mm πίσω. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης προέρχονται από την Pirelli.

820RR-RS

Η 820RR-RS φέρει ανεστραμμένο πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι της KYB και πλήρως ρυθμιζόμενο monoshock αμορτισέρ και πάλι της KYB. Όσον αφορά το σύστημα πέδησης βρίσκουμε τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Brembo, με δίσκους 330 mm μπροστά και διπίστονη δαγκάνα και πάλι της Brembo με δίσκο 220 mm πίσω, με τα ελαστικά να είναι της Pirelli.

Αναμένουμε και περισσότερες λεπτομέρειες όσον αφορά τον εξοπλισμό των τριών εκδόσεων και είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως την στιγμή που μιλάμε, 4 διαφορετικοί εισαγωγείς προσπαθούν να πάρουν τα δικαιώματα της εταιρείας στην χώρα μας κι αυτό από μόνο του σημαίνει πολλά!