Η Ducati θέλει την πρωτιά στις μοτοσυκλέτες με radar

Αγώνας δρόμου με αντίπαλο την KTM
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

10/9/2019

Η Ducati έστειλε σε όλους τους δημοσιογράφους ένα δελτίο τύπου που ανακοίνωνε πως η παρουσίαση των νέων μοντέλων του 2020 θα γίνει πολλές μέρες πριν τα εγκαίνια της έκθεσης EICMA στο Μιλάνο. Η είδηση μας παραξένεψε αρχικά, διότι έως τώρα οι παρουσιάσεις των εργοστασίων γίνονταν μία -το πολύ δύο - μέρες πριν τα εγκαίνια, οπότε οι δημοσιογράφοι και τα έντυπα δεν είχαν μεγάλη επιβάρυνση στο κόστος που απαιτείται για να καλυφθεί δημοσιογραφικά μια διεθνής έκθεση. Όμως φέτος η Ducati ζητά από τους δημοσιογράφους να πάνε δύο φορές στην Ιταλία μέσα σε δέκα μέρες. Κάτι μας λέει πως σε αυτή την παρουσίαση της Ducati, θα παραβρεθούν πολύ λιγότεροι δημοσιογράφοι από τις χώρες που είναι μακριά από την Ιταλία…

Το ερώτημα βέβαια είναι γιατί επέλεξαν οι Ιταλοί κάτι τέτοιο και η απάντηση φαίνεται πως είναι στην τεχνολογία ημί-αυτόνομης οδήγησης. Έως τώρα γνωρίζουμε πως τόσο η KTM όσο και η Ducati δούλευαν πάνω σε αυτή την τεχνολογία για αρκετά χρόνια. Υπήρξαν επίσημα teaser video της KTM που δοκίμαζε το σύστημα αυτό πάνω σε ένα Adventure 1290 και πέρσι η Bosch είχε μια Ducati Multistrada  στην έκθεση της EICMA με ακριβώς το ίδιο hardware. Από τις κατασκοπικές φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν πρόσφατα, η KTM έχει προσαρμόσει ένα radar στο κάτω μέρος του προβολέα του νέου Adventure 1290 που θα παρουσιάσει στην EICMA φέτος. Αν η Ducati θέλει να λέει πως είναι η πρώτη εταιρεία στον κόσμο που έφερε την ημί-αυτόνομη τεχνολογία στις μοτοσυκλέτες, δεν αρκεί να παρουσιάσει την Multistrada 1260 GT μόλις μία ή δύο μέρες πριν την KTM μέσα στα πλαίσια της διοργάνωσης της έκθεσης. Πρέπει να το κάνει πιο πριν (δέκα μέρες ας πούμε…) σε ένα εντελώς ξεχωριστό και αυτοτελές γεγονός, που δεν θα αποτελεί μέρος κάποιου άλλου γεγονότος.      

Τα Ducati DesertX και Monster θα αποκτήσουν τον νέο κινητήρα V2 το 2026

Ο ελαφρύτερος V-Twin της Ducati φαίνεται πως θα φορεθεί σε όλα τα μη-V4
Τα Ducati DesertX και Monster θα αποκτήσουν τον νέο κινητήρα V2 το 2026
Από το

motomag

5/5/2025

Όπως είχατε διαβάσει στο MOTO, η Ducati ανακοίνωσε τον νέο V2 κινητήρα της το περασμένο φθινόπωρο, που όπως είπαμε σταδιακά θα έμπαινε σε όλα τα μεσαία μοντέλα της. Πράγματι δεν περίμενε πολύ για να τον αναπτύξει στα νέα Streetfighter V2 και Panigale V2, αφότου τον είδαμε πρώτα στο Multistrada V2.

Όπως ήταν αναμενόμενο η Ducati δεν σταματά εκεί και ετοιμάζει τα νέα Monster και DesertX που θα δεχτούν και αυτά τον νέο κινητήρα V-Twin των 890 κυβικών.

Το περιμέναμε λίγο αργότερα ωστόσο οι αποδείξεις έρχονται μέσω ενός νέου εγγράφου αναγνώρισης οχήματος με την ένδειξη «εμπιστευτικό» γραμμένη πάνω του με μεγάλα κόκκινα γράμματα που δημοσίευσε η Εθνική Υπηρεσία Κυκλοφορίας και Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων των ΗΠΑ. Μέχρι στιγμής η συγκεκριμένη υπηρεσία έχει γίνει αιτία για πολλές διαρρεύσεις και μαζί της η αντίστοιχη στην Καλιφόρνια που τρέχει σε πιο τοπικό επίπεδο μιας και η Πολιτεία ακολουθεί ελάχιστα διαφορετικές προδιαγραφές για αυτό και απαιτεί εκ νέου τις εγγραφές. Ένα δίκοπο μαχαίρι για την Ducati και άλλες εταιρείες που δεν μπορούν να διασφαλιστούν απέναντι στις υπηρεσίες των ΗΠΑ και ταυτόχρονα δεν μπορούν να καθυστερήσουν και μία τόσο σημαντική αγορά.

Τα Ducati DesertX και Monster θα αποκτήσουν τον νέο κινητήρα V2 το 2026

Το έγγραφο αυτό λοιπόν δείχνει πως ο νέος αυτός κινητήρας θα φορεθεί στα Monster και DesertX από το επόμενο μοντέλο. Θυμίζουμε πως η Ducati αποκαλεί τον νέο V2 τον ελαφρύτερο V-Twin κινητήρα που έχει κατασκευάσει ποτέ, υποστηρίζοντας ότι το βάρος του είναι μόλις 54,4 κιλά έχοντας μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων που ελέγχονται κάθε 30.000 χιλιόμετρα. Στην πράξη πράγματι ελαφραίνει πολύ η Multistrada V2, όπως αναλύουμε σε αυτό εδώ το VIDEO.

Τα Ducati DesertX και Monster θα αποκτήσουν τον νέο κινητήρα V2 το 2026

Ο κινητήρας είναι προς το παρόν διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις. Ο κινητήρας της Panigale V2 και της Streetfighter V2 αποδίδει 120 ίππους στις 10.750 στροφές και 9,3 kgm ροπής στις 8.250 στροφές. Οδηγήσαμε το Streetfighter στην Ισπανία και μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες λεπτομέρειες στο τρέχον τεύχος του MOTO. Η έκδοση του Multistrada V2 αποδίδει 115,6 ίππους στις 10.750 στροφές και 9,4 kgm ροπής στις 8.250 στροφές. Μέχρι στιγμής δεν είναι σαφές ποιες εκδόσεις θα χρησιμοποιηθούν στο Monster V2 ή στο DesertX V2, αν και το έγγραφο επιβεβαιώνει ένα άλλο σετ σχέσεων μετάδοσης για το DesertX.

Αναμένουμε λοιπόν περισσότερες λεπτομέρειες το επόμενο διάστημα και από τη πλευρά μας θα σας ενημερώσουμε αντιστοίχως.

Ετικέτες