Kawasaki W800 ήρθε στην Ελλάδα

Από το

Μαύρο Σκύλο

8/3/2011

Με δελτίο τύπου η αντιπροσωπία της Kawasaki ενημερώνει για την έναρξη διάθεσης στην Ελληνική αγορά του νέου W800. Ο αερόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας των 773 κυβικών με τον "καμουφλαρισμένο" ψεκασμό με σώματα 34mm και το μεταλλικό ρεζερβουάρ ξυπνούν μνήμες από την "εποχή των λουλουδιών".

 

Το W800 το έχουμε επεξεργαστεί από κοντά στα Σαλόνια του Μιλάνο και της Κολονίας και στην πρώτη ματιά εκπλήσσει ευχάριστα η ποιότητα του φινιρίσματος σε μια μοτοσυκλέτα όπως τις έφτιαχναν παλιά, χωρίς δηλαδή πλαστικά. Το W800 είναι προικισμένο με μια μεγάλη γκάμα ρεζερβουάρ σε διαφορετικά χρώματα και συνδυασμούς χρωμάτων όπως είχαμε αναφέρει και στην παγκόσμια παρουσίασή του στην Intermot. Δεν ξέρουμε προς το παρόν αν αυτά θα διατίθενται ως έξτρα από την Ελληνική αντιπροσωπία, αναλυτικά το Δελτίο Τύπου:

Έφτασε στην Ελλάδα το νέο Kawasaki W800 που είναι το νεώτερο μέλος της ιστορικής γενεάς των Kawasaki W η οποία ξεκίνησε το 1966 με το Kawasaki W1. Όταν παρουσιάστηκε το W1 ήταν η Ιαπωνική μοτοσυκλέτα με τον μεγαλύτερο κυβισμό (650cc) και σηματοδότησε την είσοδο της Kawasaki στον περιορισμένο κύκλο των κατασκευαστών μοτοσυκλέτας μεγάλου κυβισμού. Ακολούθησε σειρά εκδόσεων και παραλλαγών δημιουργώντας το «μύθο» των W σε μια διαδρομή 45 ετών.

Συνδυάζοντας τη σύγχρονη προηγμένη τεχνολογία με τη σχεδιαστική κληρονομιά σε ένα γοητευτικό κλασσικό πακέτο, το νέο Kawasaki W800, με κλασικά, μοναδικά για την κατηγορία χαρακτηριστικά, προσεγγίζει ήρεμα και νηφάλια, αλλά και με πάθος και στυλ το σημερινό περίπλοκο κόσμο της μοτοσυκλέτας. Η προσοχή μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια του σχεδιασμού, της κατασκευής των εξαρτημάτων, της επιλογής των υλικών και του φινιρίσματος είναι εξαιρετικά σπάνια για μοτοσυκλέτα παραγωγής.

Η δημιουργία ενός πανέμορφου κινητήρα αποτέλεσε βασικό σημείο αναφοράς κατά το σχεδιασμό του νέου αερόψυκτου Κάθετου Δικύλινδρου κινητήρα. Ο κλασικής εμφάνισης κινητήρας είναι ελαφρός, απλός και απολαυστικός στη λειτουργία του.

Ο οδηγούμενος από κωνικά γρανάζια εκκεντροφόρος προσδίδει ιδιαίτερη ομορφιά στην κυλινδροκεφαλή συμβάλλοντας στην συνολική κλασική εικόνα του κινητήρα. Την οποία έρχεται να ολοκληρώσει το γυαλιστερό φινίρισμα στα εξαρτήματα τα οποία είναι είτε χρωμιομένα είτε γυαλισμένα και επικαλυμμένα με διαφανές βερνίκι.

Το καμπυλωτό ντεπόζιτο με υψηλής ποιότητας βαφή συμβάλλει στην αίσθηση λειτουργικής κομψότητας που αποπνέει το W800. Ενώ τα νέου σχεδιασμού λογότυπα, με φινίρισμα χρωμίου, συμβάλλουν στην εμφάνιση υψηλής ποιότητας.

Τα παραδοσιακά όργανα περιλαμβάνουν ξεχωριστό ταχύμετρο και στροφόμετρο με κλασικές ενδείξεις και συνδυάζονται με μία LCD οθόνη πολλαπλών λειτουργιών που ενσωματώνει οδόμετρο, μετρητή ταξιδίου και ρολόι. Την πληροφόρηση του οδηγού συμπληρώνει μία πλήρης σειρά φωτεινών ενδείξεων περιλαμβάνει προειδοποιητική ένδειξη συστήματος ψεκασμού καυσίμου, διπλές ενδείξεις φλας, ένδειξη χαμηλής στάθμης καυσίμου, μεγάλη κλίμακα φώτων, επιλογή νεκράς, και προειδοποιητική ένδειξη πίεσης λιπαντικού.

Στο νέο Kawasaki W800 το πλαστικό έχει δώσει παντού τη θέση του στο μέταλλο. Το αποτέλεσμα είναι μία αίσθηση αυθεντικής ποιότητας την οποία μόνο τα μεταλλικά μέρη μπορούν να δώσουν.

Ο λιτός, κομψός σχεδιασμός της εξάτμισης ενσωματώνει απαλές καμπύλες και μακριές ευθείες γραμμές. Ενώ τα τελικά εξάτμισης ρετρό στυλ με λεπτούς και μακρύς θαλάμους προσθέτουν μία ακόμη κλασική λεπτομέρεια.

Το κάθισμα έχει μεγάλο μήκος, είναι άνετο με πλούσιο αναπαυτικό υλικό και έχει άφθονο χώρο για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη. Το σχήμα του εμπρόσθιου τμήματος του καθίσματος διευκολύνει την πρόσβαση στο έδαφος.

Στο σχεδιασμό του εμπρόσθιου τμήματος της μοτοσυκλέτας ο μεγάλος προβολέας συνδυάζεται υπέροχα με το ταχύμετρο, το στροφόμετρο και την απλή κονσόλα.

Το παραδοσιακού στυλ εμπρόσθιο πηρούνι χρησιμοποιεί ελαστικά καλύμματα για να προστατεύσει τους σωλήνες και να εξασφαλίσει τη μεγάλη διάρκεια ζωής. Οι γυαλισμένοι εξωτερικοί σωλήνες συμβάλουν στη συνολική ανάλαφρη εικόνα του πηρουνιού.

Στην ίδια κλασσική σχεδιαστική κατεύθυνση η σύγχρονη τεχνολογία φροντίζει για την ασφάλεια και την άνεση των αναβατών. Το μπροστινό δισκόφρενο διαμέτρου 300 mm προσφέρει ασφαλές φρενάρισμα. Πίσω τα διπλά αμορτισέρ, διαθέτουν ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και συνδυάζουν ποιότητα κύλισης και λιτή εμφάνιση. Ενώ ο ρυθμιζόμενος συμπλέκτης 5 θέσεων και η ρυθμιζόμενη μανέτα φρένου 4 θέσεων επιτρέπουν στον αναβάτη να βρει την ιδανική θέση οδήγησης.

Το νέο Kawasaki W800 διατίθεται σε μία μοναδική έκδοση με διχρωμία μαύρου και Dark Metallic Green και προτεινόμενη Λιανική Τιμή 8.990€ (με Φ.Π.Α.)

Κατασκοπευτικό - Ηλεκτρική Royal Enfield Himalayan

Ηλεκτρική έκδοση του Himalayan εντοπίστηκε σε δοκιμές στην Ινδία
Royal-Enfield-Himalayan-Electric
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

16/6/2025

Οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες δείχνουν μια ηλεκτρική εκδοχή της Royal Enfield Himalayan, σε μορφή που φαίνεται σχεδόν έτοιμη για παραγωγή, να κυκλοφορεί στον δρόμο.

Το ηλεκτρικό project της Royal Enfield Himalayan φαίνεται να προχωρά με γρήγορους ρυθμούς, καθώς μια δοκιμαστική μοτοσυκλέτα εντοπίστηκε στον δρόμο στην Ινδία και δείχνει να είναι κοντά στην τελική της μορφή.

Είχαμε ήδη ρίξει μια πρώτη ματιά στην ηλεκτρική Royal Enfield, με την κωδική ονομασία HIM-E, στην EICMA το 2023 (διαβάστε περισσότερα εδώ). Τότε ήταν ένα δοκιμαστικό πρωτότυπο γεμάτο λάσπες σε αρκετά "ακατέργαστη" μορφή, με τους επικεφαλής της Royal Enfield να κρατούν κλειστά τα χαρτιά τους σχετικά με την ημερομηνία παρουσίασής του και εμείς να επισημαίνουμε το 2025 ως το έτος με τις μεγαλύτερη πιθανότητα.

Royal-Enfield-Himalayan-Electric

Το νέο μοντέλο, όμως, φαίνεται πολύ πιο κοντά στην τελική έκδοση, από την μοτοσυκλέτα που είδαμε στην EICMA, με τους Ινδούς να έχουν παρουσιάσει από τότε και τη μάρκα Flying Flea, όπως και την πρώτη μοτοσυκλέτα που θα ανήκει σε αυτή (διαβάστε περισσότερα εδώ).

Πράγματι, η σχεδιαστική ομάδα της Enfield φαίνεται πως ενσωμάτωσε το σχέδιο της μπαταρίας στην αισθητική γραμμή της Flying Flea, που παρουσιάστηκε στην EICMA του 2024. Οι ψύκτρες της κάσας της μπαταρίας θυμίζουν τις καμπύλες γραμμές των Flying Flea FF-C6 και FF-S6, αλλά από εκεί και πέρα οι ομοιότητες σταματούν.

Όπως και το πρωτότυπο της EICMA, το νεότερο μοντέλο διαθέτει αναρτήσεις μεγάλης διαδρομής, με ρυθμίσεις στα πιρούνια και αμορτισέρ της Öhlins με ρεζερβουάρ αζώτου. Είναι δύσκολο να διακρίνουμε το σύστημα πέδησης, αν και φαίνεται να φέρει δαγκάνες της Nissin μπροστά, με δίσκο διαμέτρου περίπου 310mm.

Σε αντίθεση με το HIM-E πρωτότυπο, το οποίο είχε πλαίσιο χωροδικτύωμα (trellis), το μεγαλύτερο μέρος του νέου πρωτοτύπου φαίνεται να είναι κατασκευασμένο από κατεργασμένο CNC και σφυρήλατο αλουμίνιο. Η μπαταρία και ο ηλεκτροκινητήρας φαίνεται να λειτουργούν ως ενσωματωμένα, φέροντα μέρη του πλαισίου – κοινή πρακτική στον κόσμο των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών – ενώ το ψαλίδι συνδέεται απευθείας στον κινητήρα.