Kawasaki Z900RS 2021: Συνεχίζει ακάθεκτη με τρία νέα χρώματα
Παραμένει στο δρόμο της παράδοσης
Από τον
Μπάμπη Μέντη
10/11/2020
Για το 2021 η Kawasaki δεν άγγιξε τα μηχανικά μέρη της Z900RS, κάτι που μάλλον είναι καλό αν σκεφτούμε πως κατά την εξέλιξη αυτής της μοτοσυκλέτας είχαν αφιερώσει πολύ χρόνο και κόπο για να πετύχουν τον “σωστό” ήχο από την εξάτμιση και την “σωστή” αισθητική των εξαρτημάτων και των υλικών στα μηχανικά μέρη. Οπότε για την επόμενη χρονιά η μόνη διαφορά είναι στις χρωματικές επιλογές, που είναι τρεις και καλύπτουν όλα τα γούστα. Για τους οπαδούς της παράδοσης και τους γνώστες της ιστορίας των Z η Kawasaki προτείνει το “Candytone Green” δηλαδή ένα πολύ σκούρο πράσινο μεταλλικό ρεζερβουάρ με κίτρινη λωρίδα κατά μήκος του ρεζερβουάρ και την ουράς, όπως το αμερικάνικο μοντέλο του 1974.
Οι άλλοι δύο χρωματικοί συνδυασμοί έχουν ως βάση το μαύρο χρώμα και τονίζουν περισσότερο την “macho” αισθητική των κλασσικών ιαπωνικών τετρακύλινδρων μοτοσυκλετών.
Honda Monkey 125 Baja - Με διπλούς, λαχταριστούς προβολείς - Ξυπνά μνήμες από XR Baja!
Enduro σέλα, number plates και διαφορετικό ντεπόζιτο - Το επόμενο 125άρι της Honda
Από τον
Φίλιππο Σταυριδόπουλο
15/7/2025
Η Honda έχει ενδιαφέρουσες προτάσεις με ρετρό σχεδίαση στα 125cc, αλλά φαίνεται πως μια ακόμη προσθήκη είναι στον ορίζοντα, με το όνομα Baja να επιστρέφει στο Monkey την πιο κατάλληλη ίσως στιγμή.
Από την κυκλοφορία του Monkey 125 το 2018, η σειρά των 125αριών της Honda έχει εμπλουτιστεί με το Super Cub C125, το CT125 Hunter Cub που στην Ευρώπη έχουμε δει μόνο μέσω ντρίμπλας και το Dax 125. Αποτελεί λοιπόν εύλογη απορία, το εάν θα υπάρξει συνέχεια και ποια θα μπορούσε να είναι αυτή.
Θα ήταν λογικό η Honda να αναζητά την πέμπτη προσθήκη και το Young Machine που έχει... απευθείας σύνδεση με το κέντρο αποφάσεων της Honda "φαντάζεται" την αναβίωση του ονόματος Baja για το Monkey.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ένα Monkey Baja με λαχταριστούς διπλούς, στρογγυλούς προβολείς και on-off σχεδίαση θα έκανε άμεσα σουξέ, όχι μόνο με το κοινό της ιαπωνικής αγοράς, ενώ θα διαχώριζε πλήρως τη θέση του σχεδιαστικά από το στάνταρ μοντέλο. Του χρόνου συμπληρώνονται 35 χρόνια από την παρουσίαση του πρώτου Monkey Baja και αυτή ίσως είναι μια καλή ευκαιρία για την αναβίωση του μοντέλου.
Το πρώτο Honda Monkey Baja παρουσιάστηκε το 1991 και ζύγιζε μόλις 59 κιλά
Το υπάρχον Monkey θα μπορούσε με λίγες αλλαγές να γίνει Baja και εκτός από τους διπλούς προβολείς θα χρειαζόταν ακτινωτούς τροχούς και κάποιου είδους προστατευτική ποδιά για τον κινητήρα του. Το Young Machine που συνήθως δεν πέφτει έξω σε σενάρια παρουσίασης νέου μοντέλο από τη Honda, το φαντάζεται με διαφορετικό ψαλίδι και αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο. Κάτι τέτοιο ωστόσο ανεβάζει πολύ το κόστος από τη στιγμή που η υπάρχουσα "πλατφόρμα" του Monkey έχει διπλά αμορτισέρ. Ωστόσο θα μπορούσαν χρησιμοποιήσουν το πίσω μέρος του Grom και τοποθετήσουν για πρώτη φορά μονή πίσω ανάρτηση (mono shock).
Το ίδιο το Grom θα μπορούσε να αποτελεί τη βάση για το Baja, αν και αυτό μάλλον ίσως ξένιζε το κοινό του Monkey.