Kawasaki ZX-10R 2016: Με racing-kit

Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

25/1/2016

Η νέα Kawasaki ZX-10R θα έχει μια μεγάλη σειρά από εργοστασιακά αξεσουάρ, όπου ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί σε εκείνους που σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν την μοτοσυκλέτα τους για αγώνες ή track day.

Για τον σκοπό αυτό η εταιρεία από το Akashi έχει ετοιμάσει ένα racing kit, το οποίο αντικαθιστά ολόκληρη την ηλεκτρονική διαχείριση της μοτοσυκλέτας και περιλαμβάνει αγωνιστικό εγκέφαλο με ολόκληρη την καλωδίωση, που προσφέρει 5 ξεχωριστά προγράμματα, στα οποία ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει το φρένο του κινητήρα στο κλείσιμο του γκαζιού ξεχωριστά για κάθε σχέση του κιβωτίου ταχυτήτων, καθώς και  για το πόσο θα αυξάνονται οι στροφές του κινητήρα στα κατεβάσματα όταν χρησιμοποιείς το quick-shifter δύο δρόμων. Φυσικά η μοτοσυκλέτα έχει ρυθμιζόμενο Wheelie System, traction control και ABS. Η Kawasaki θα προσφέρει τρεις εκδόσεις, μία μονόχρωμη μαύρη χωρίς ABS που λόγω νομοθεσίας μάλλον δεν θα προλάβουμε να δούμε στην Ευρώπη, μία με ABS και μία στα αγωνιστικά Racing Green χρώματα της εργοστασιακής ομάδας του παγκόσμιου πρωταθλήματος. 

KTM: Εξελίσσει νέο δίχρονο Motocross 360 κ.εκ.

Ο κινητήρας θα μπορούσε να περάσει και στην Enduro γκάμα
ΚΤΜ
Από τον

Παύλο Καρατζά

27/1/2026

Σε αντίθεση με τις φήμες που κυκλοφορούσαν πριν χρόνια και προέβλεπαν ότι η KTM θα εγκαταλείψει τους δίχρονους κινητήρες, οι Αυστριακοί φαίνεται πως κάνουν το ακριβώς αντίθετο.

Οι πρώτες κατασκοπικές φωτογραφίες ενός νέου μεγάλου δίχρονου motocross δείχνουν πως η KTM δεν παρατάει το project “δίχρονος κινητήρας”, απεναντίας μάλιστα, ανεβάζει κυβισμό και απόδοση. Θυμίζουμε πως η Beta διαθέτει ήδη δίχρονη 350 μοτοσυκλέτα, την RX350, μοτοσυκλέτα την οποία θα ανταγωνιζόταν μια μελλοντική KTM 360SX. 

Στις φωτογραφίες του πρωτότυπου μοντέλου της ΚΤΜ διακρίνεται ο αισθητήρας που είναι τοποθετημένος στο σύστημα εξάτμισης, με στόχο την συλλογή δεδομένων σχετικά με τις θερμοκρασίες των καυσαερίων, την πίεση, την καύση αλλά και τις εκπομπές ρύπων. Στο στάδιο αυτό, ένας τέτοιος αισθητήρας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για την βελτίωση και ανάπτυξη του κινητήρα.

KTM

Από τις πρώτες φωτογραφίες προκύπτουν και διαφορές σε σχέση με τους κινητήρες που χρησιμοποιεί τώρα η KTM και αυτό δείχνει πως το μοντέλο δεν αποτελεί facelift, αλλά εξέλιξη και όπως καταλαβαίνει κανείς οι δύο αυτοί δρόμοι είναι εντελώς διαφορετικοί, με τις εργατοώρες για έρευνα και ανάπτυξη να ανεβαίνουν εκθετικά στη δεύτερη περίπτωση.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση τώρα, φαίνεται πως οι Αυστριακοί δουλεύουν σε ένα SX αυξημένης χωρητικότητας 360 κυβικών που θα έχει περισσότερη ισχύ και ροπή. Τα καπάκια κινητήρα θυμίζουν έντονα τα τετράχρονα μοντέλα, ενώ μεγαλύτερη είναι και η εισαγωγή αέρα. Ανασχεδιασμένη είναι και η τοποθέτηση σέλας-ρεζερβουάρ, με τον αναβάτη να έχει περισσότερο χώρο στη διάθεσή του.

Η είδηση έρχεται σε συνδυασμό με πληροφορίες από τον χώρο του Enduro, που μας κάνουν να πιστεύουμε πως η νέα δίχρονη 360 θα βρει τον δρόμο της και για την γκάμα EXC.

Ετικέτες