Στην Αμερική είχαν αρχίσει οι πωλήσεις της Kawasaki Ninja ZX-10R του 2011 πριν τελειώσει το 2010. Η διάθεση της μοτοσυκλέτας όμως δεν έγινε χωρίς προβλήματα. Αρχικά η Kawasaki αναγκάστηκε να μειώσει κατά 750 στροφές το όριο περιστροφής του κινητήρα περιορίζοντας έτσι και την απόδοση του κινητήρα. Αιτία ήταν η αποτυχία της να περάσει τις νέες προδιαγραφές θορύβου της EPA. Στην συνέχεια και συγκεκριμένα στις 16 Δεκεμβρίου, η Kawasaki ζήτησε από τους εμπόρους να σταματήσουν τις πωλήσεις και να στείλουν πίσω τις αδιάθετες μοτοσυκλέτες. Για όσες μάλιστα είχαν ήδη πουληθεί θα επέστρεφαν τα χρήματα της αγοράς στους ιδιοκτήτες τους. Η Kawasaki αρχικά δεν ανακοίνωσε για ποιόν ακριβώς λόγο το έκανε και οι φήμες που αρχικά κυκλοφόρησαν ανέφεραν το τεχνικό πρόβλημα είχε σχέση με τη πρόωρη φθορά των εμβόλων. Στην συνέχεια όμως διευκρινίστηκε πως το πρόβλημα εντοπίστηκε στις βαλβίδες εισαγωγής. Η λύση του έρχεται με νέο εκκεντροφόρο, ελατήρια και τις ασφάλειές τους, ενώ οι πωλήσεις τελικά θα αρχίσουν και πάλι στο τέλος του Ιανουαρίου. Από ότι φαίνεται πρόλαβαν στο παραπέντε το πρόβλημα πριν διανεμηθούν πολλές μοτοσυκλέτες και γίνει η λύση του πιο δύσκολη. Ας θυμηθούμε ότι και η παρουσίαση της Aprilia RSV4 συνοδεύτηκε από παιδικές ασθένειες που οδήγησαν την Aprilia να αντικαταστήσει ολόκληρους του κινητήρες των μοτοσυκλετών που είχαν πουληθεί. Στην συνέχεια πάντως η μοτοσυκλέτα κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbikes του 2010.
H BMW Motorrad δημοσίευσε μια ασαφή και σκοτεινή φωτογραφία για να προλογίσει την αποκάλυψη ενός νέου μοντέλου την Παρασκευή 15/5 και ώρα 20:00 Ελλάδας (19:00 CEST).
Προφανώς δεν αποκαλύπτει περί τίνος πρόκειται, αλλά από τη φωτογραφία μπορούμε να διακρίνουμε ένα μακρύ και χαμηλό σουλούπι που εύκολα θα ταίριαζε με ένα bagger μοντέλο.
Η BMW έχει ήδη στη γκάμα της baggers σε δύο μορφές, μια με τον μεγάλο boxer στο R 18 Β και μια με τον εξακύλινδρο στο Κ 1600 Β.
Τι νέο περιμένουμε από τους Γερμανούς; Ένα νέο μοντέλο που σίγουρα θα έρθει κάποια στιγμή σύντομα είναι το R20, με τον νέο μεγαλύτερο boxer όλων των εποχών στα δύο λίτρα χωρητικότητας. Αυτό έχει ήδη εμφανιστεί σε πρωτότυπη μορφή το 2024 στην ετήσια εκδήλωση Concorso d’ Eleganza – Villa d’ Este στην Ιταλία, οπότε ίσως η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα να είναι αυτή που θα μας συστήσει την έκδοση παραγωγής του πρώτου μοντέλου R 20.
Από την άλλη το σύγχρονη αισθητικής φωτιστικό σώμα μπροστά δεν μοιάζει τόσο ταιριαστό με ένα Heritage μοντέλο, οπότε ίσως εδώ η BMW να μας επιφυλάσσει μια διαφορετική έκπληξη. Ένα νέο K 1600 B, για παράδειγμα, ή ίσως κάτι εντελώς καινούργιο που δεν μπορούμε να προβλέψουμε.
Σε κάθε περίπτωση, σε μερικές μέρες θα γνωρίζουμε πέραν οποιασδήποτε αμφιβολίας.