KTM Adventure 1290: Ετοιμασίες για το 2013

Από το

Μαύρο Σκύλο

18/5/2012

Στο διαδικτυακό πρακτορείο Infomotori αναρτήθηκαν φωτογραφίες ενός από τα νέα μοντέλα που προετοιμάζει η KTM. Πρόκειται για το Adventure 1290 που “συνελήφθη” να δοκιμάζεται με τα όργανα καταγραφής δεδομένων πάνω του.

Το ότι η KTM εξελίσσει ένα νέο Adventure που θα αντικαταστήσει το υπάρχον 990 έχει γίνει γνωστό όχι μόνο από αντίστοιχες κατασκοπευτικές φωτογραφίες που έχουν δημοσιευτεί σε προηγούμενα τεύχη μας, αλλά και από τις διαρροές που έχουν γίνει σε συνέδριο αντιπροσώπων της αυστριακής εταιρείας που έγινε στην Αμερική τον περασμένο Αύγουστο. Από εκεί φαινόταν στα πλάνα της εταιρείας ότι θα υπάρξει αυτή η μοτοσυκλέτα με τον μεγαλύτερο κινητήρα, αυτόν που θα δούμε αρχικά στο Duke R 1290 που θα παρουσιαστεί κατά τη διάρκεια του 2012.

Στη νέα φωτογραφία το εμπρός μέρος της μοτοσυκλέτας έχει μικρότερες διαστάσεις, ενώ το μοναδικό τελικό της εξάτμισης παραμένει χαμηλά στο δεξιό μέρος της μοτοσυκλέτας, δείχνοντας ότι η σχεδίαση του υπάρχοντος Adventure με τα δυο τελικά να βγαίνουν ψηλά στην ουρά δεν θα συνεχιστεί. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα, όπως συνηθίζει η KTM σε όλο και περισσότερα μοντέλα της γκάμας της. Οι τροχοί παραμένουν με ακτίνες, όπως και το ανεστραμμένο πιρούνι, αλλά πλέον ο εμπρός τροχός είναι διαμέτρου 19 ιντσών, δείχνοντας ότι η KTM θέλει να δώσει στην μοτοσυκλέτα της περισσότερα εφόδια για την ασφάλτινη χρήση.

Το επίσης υπό εξέλιξη Adventure R 1290 θα κρατήσει ψηλά την αυστριακή σημαία στις χωμάτινες διαδρομές, σε αυτές που το Adventure είτε αρχικά με τα 950 κυβικά είτε αργότερα με τα 990 δεν είχε κανέναν αντίπαλο. Βέβαια, η κατηγορία των μεγάλων on-off μοτοσυκλετών έχει μεγαλώσει ιδιαίτερα με πιο πρόσφατες παρουσίες της Honda Crosstourer και της Triumph Tiger Explorer 1200 να έχουν προστεθεί, μαζί με την σαφώς πιο ασφάλτινα προσανατολισμένη Kawasaki Versys 1000. Οι 130 ίπποι που “λέγεται” ότι θα αποδίδει ο νέος μεγαλύτερος κινητήρας του 1290 Adventure θα έχουν να αντιπαρατεθούν όχι μόνο με τον καινούργιο ανταγωνισμό, αλλά και στην αναμενόμενη την επόμενη χρονιά υγρόψυκτη GS1250 που ετοιμάζει η BMW.

Hyosung GV250X Roadster: Το νέο V2 cruiser που φέρει ιμάντα αντί για αλυσίδα

Αποδίδει 25,5 ίππους και έχει στάνταρ Traction Control
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

8/4/2026

Η GV250X Roadster της Hyosung αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Ιούνιο του 2026 και πρόκειται για μία cruiser 250 κ.εκ. που φέρει δικύλινδρο V κινητήρα και ιμάντα στην τελική μετάδοση, αντί για αλυσίδα.

Η μοτοσυκλέτα φέρει έναν δικύλινδρο υγρόψυκτο V κινητήρα με περιεχόμενη γωνία κυλίνδρων 60 μοιρών και 248,4 κυβικά που αποδίδει 25,5 ίππους στις 9.500 στροφές και 2,04 kg.m ροπής στις 7.000 στροφές.

Το πρωτοποριακό cruiser φέρει ιμάντα μετάδοσης κίνησης και όχι αλυσίδα, κάτι που σίγουρα θα εκτιμηθεί από τους μοτοσυκλετιστές που δεν αρέσκονται στην συντήρησή της. Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω, ενώ στο σύστημα πέδησης βλέπουμε τετραπίστονη δαγκάνα με δίσκο 270 mm μπροστά.

Hyosung

Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 180 κιλά και το ύψος σέλας στα μόλις 740 mm, ενώ οι τροχοί της είναι διαστάσεων 16 ιντσών μπροστά και 15 πίσω.

Ο εξοπλισμός του Hyosung GV250X Roadster περιλαμβάνει Traction Control, LED φώτα, θύρα USB  και οθόνη LCD. Το νέο cruiser θα είναι σε πρώτη φάση διαθέσιμο στην Ιαπωνία τον Ιούνιο και η τιμή του εκεί θα είναι 3.950 ευρώ. Αναμένουμε νεότερα για το αν θα εισαχθεί στην ευρωπαϊκή αγορά.