MBP: Η νέα μάρκα της Keeway για την Ευρώπη

Μέλος του ομίλου QJ-Motor
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

16/5/2022

Η MBP είναι μια νέα μάρκα μοτοσυκλετών που δημιουργήθηκε από τον όμιλο QJ-MOTOR (στον οποίο ανήκει και η Benelli και η Keeway) με στόχο να προσφέρει μεγαλύτερου κυβισμού μοντέλα στο ευρωπαϊκό κοινό. Ουσιαστικά θέλει να αποτελέσει τον άμεσο ανταγωνιστή της Voge του ομίλου της Loncin.

Μπερδευτήκατε; Λογικό είναι να μην γίνεται κατανοητή η στρατηγική της QJ-Motor με την πρώτη ματιά και τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο περίπλοκα παρατηρώντας την πρώτη μοτοσυκλέτα που παρουσίασε η MBP για την ευρωπαϊκή αγορά, την M502 N.

Παρά το γεγονός πως ο όμιλος QJ-Motor έχει ήδη τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα του Benelli TRK 502, τον οποίο χρησιμοποιεί και στα αντίστοιχα μοντέλα της QJ για την κινέζικη αγορά, εν τούτοις, η μοτοσυκλέτα της MBP έχει έναν διαφορετικό κινητήρα, που βασίζεται σχεδιαστικά στους κινέζικους κλώνους του Honda CB500, αλλά με 486 κυβικά αντί των 471 κυβικών που έχει ο κινητήρας της Honda και των περισσότερων αντίγραφών του από την Κίνα. Έχει απόδοση 48 ονομαστικών ίππων και είναι φυσικά προδιαγραφών Euro5, ενώ η τιμή της στην Ιταλία ανακοινώθηκε στα 5.999€.

Η γυμνή M502 N έχει εντελώς διαφορετικό πλαίσιο από κάθε άλλο γυμνό του ομίλου της QJ-Motor και τα περιφερειακά είναι αρκετά προσεγμένα ως προς την ποιότητά τους, καθώς διαθέτει φρένα της J.Juan που είναι πλέον θυγατρική της Brembo, ABS της Bosch, αναρτήσεις της KYB και έγχρωμη οθόνη TFT 4,2”.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα των ανθρώπων της Keeway Γερμανίας, η δημιουργία της MBP θα δώσει τη δυνατότητα στους dealer της Keeway να επεκταθούν εμπορικά στις μεγαλύτερες κατηγορίες, όπως είναι η Α2 κατηγορία διπλωμάτων. 

 

Kawasaki Teryx H2 - Stop-ride εντολή στις ΗΠΑ για καταστροφική αστοχία στο κιβώτιο

Δύσκολα ξεκίνησε την καριέρα του το νέο υπερτροφοδοτούμενο Side by Side του Akashi - Η Kawasaki αναζητά λύση
Kawasaki Teryx H2
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

20/2/2026

Δεν πρόλαβε να κάνει ντεμπούτο στις ΗΠΑ το νέο υπετρτροφοδοτούμενο Kawasaki Teryx H2, με τον γνωστό κινητήρα από την H2 μοτοσυκλέτα, και λίγους μήνες μετά την πρώτη διάθεσή του, η αμερικάνικη αντιπροσωπεία έδωσε εντολή “Stop-Ride”, να σταματήσουν άμεσα δηλαδή να το οδηγούν οι ιδιοκτήτες του, καθώς εντοπίστηκε καταστροφική αστοχία στο κιβώτιο.

Όπως αναγράφεται στο γράμμα που απέστειλαν στους ιδιοκτήτες οι αντιπρόσωποι της Kawasaki στις ΗΠΑ, ο πρωτεύων συμπλέκτης ή το σύστημα μετάδοσης μπορεί να σπάσουν κατά τη λειτουργία τους!

Η επιστολή των “πρασίνων” στους κατόχους Teryx H2 αναγράφει τα εξής: “Η Kawasaki διερευνά βλάβες στο σύστημα συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT) σε επιλέξιμες μονάδες. Τα επηρεαζόμενα οχήματα ενδέχεται, υπό ορισμένες συνθήκες, να παρουσιάσουν θραύση της τροχαλίας του μετατροπέα κίνησης του CVT, με αποτέλεσμα την εκτόξευση μεταλλικών θραυσμάτων μέσα στον κινητήρα και στη γύρω περιοχή. ΜΗΝ ΟΔΗΓΕΙΤΕ το 2026 KAWASAKI TERYX4 H2, TERYX4 H2 DELUXE eS ή TERYX5 DELUXE eS μέχρι να ολοκληρωθεί επισκευή από εξουσιοδοτημένο συνεργείο.”

Teryx H2 κινητήρας

Αξίζει να σημειωθεί πως για την ώρα δεν υπάρχει λύση για το παραπάνω πρόβλημα, ούτε υπάρχει δεύτερη επιστολή ή ανακοίνωση που να εξηγεί τους λόγους για τους οποίους συμβαίνει η συγκεκριμένη αστοχία.

Για την ώρα λοιπόν τα Teryx H2 παραμένουν στο γκαράζ των ιδιοκτητών για να αποφευχθούν τα χειρότερα. Η Kawasaki συνεχίζει να ερευνά τις αστοχίες στο κιβώτιο, αναζητώντας μια λύση.

Ετικέτες